Kellogg Executive Education Online

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

Kellogg Executive Education giver ledere mulighed for at drive væksten i sig selv, deres folk og deres organisationer. Med mere end 40 programmer i vores portefølje imødekommer vi ledere fra hele verden og skaber et samarbejdsmiljø mellem vores deltagere, deres jævnaldrende og vores anerkendte fakultet.85136_pexels-photo-1080865.jpeg

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk

Se Online Kursus »

Studier

Denne skole tilbyder også:

Kursus

Online kursus i Digital Marketing Strategies: Data, Automation, AI

Online Fuldtid 2 måneder Åben tilmelding USA Evanston

I dette onlineprogram ved Kellogg School of Management Executive Education får du et ende-til-ende perspektiv på den moderne marketingproces, der starter med at samle kundeindsigt, bevæger sig gennem indholdsstrategier og udførelse og kulminerer i optimering. Det lyder måske velkendt, men hvis AI og automatisering ikke er en del af din marketing-teknologi stack, så får du ikke mest ud af dine marketinginvesteringer. Markedsledere tager et holistisk syn på marketing og vedtager teknologiplatforme, der understøtter beslutningstagning på tværs af hele organisationen. Det handler det her om. [+]

Spredning af nye teknologier som mobil, cloud computing og kunstig intelligens har forvandlet kundeadfærd og forstyrret markedspladsen. Som følge heraf skal vores markedsføringspraksis også udvikle sig. Markedsføring i en digital verden er meget mere end markedsføring via digitale kanaler. Det handler om at udnytte automatisering for at gøre marketingpraksis mere produktiv og fleksibel. Det drejer sig om minedrift af nye kilder til kundedata for at skabe personlige. kommunikation. Og det handler om at udnytte analytics og AI (artificial intelligence) for at optimere marketingaktiviteter.

Kellogg Executive Education er en tanke leder for at forstå, hvordan nye teknologier fortsætter med at transformere marketing praksis. Professor Mohanbir Sawhney - en globalt anerkendt lærer, pædagog og forfatter på skæringspunktet for markedsføring, innovation og teknologi - vil lede dig gennem et strategisk dybdyk i moderne markedsføringspraksis.... [-]