De bedste universiteter og handelshøjskoler i

På denne side kan du søge efter universiteter, gymnasier og handelshøjskoler i . Du vil nemt finde alle oplysninger om de højest rangerede universiteter i . Klik på "Læs mere " for en detaljeret beskrivelse af universitetet og en oversigt over undersøgelsens udbudte uddannelser.

Find universiteter i og gennemse deres programmer for at finde dem, der passer dig bedst. Få alle information om de forskellige studiemuligheder i og sammenligne studieafgifter og længden af ​​studiet. Du kan spare tid og kontakt universiteter i direkte: udfylde "Anmodning gratis information " form, hvilket vil sætte dig i kontakt med indlæggelser kontor.

Start søgningen for din fremtidige uddannelse lige med det samme!

4 Resultater i Filippinerne

SISFU Online

MBA Filippinerne Philippines Online November 2018

Vision, Mission og kerneværdier VISION SISFU vil være den førende transnationale universitet, der udvikler globale ledere og fagfolk. Det udmærker sig ved sin fremragende akademiske standarder, udestående instruktions metoder, relevant forskning, høje niveauer af de studerendes præstation, en innovationskultur, og stærke partnerskaber med klassificeret uddannelsesinstitutioner. Dens kandidater er efterspurgt af top nationale og globale organisationer. MISSION SISFU, det før… [+] ende tværnationale universitet i Filippinerne, leverer globalt relevante kvalitets bachelor- og kandidatuddannelser, der er udviklet af akkrediterede uddannelsespartnere fra Storbritannien, Australien og USA. Under anvendelse af strenge internationale standarder inden for undervisning, vurdering og forskning, støttet af fremragende faciliteter, højt kvalificeret fakultet og industrielt samarbejde, forbereder SISFU eleverne til at være globalt konkurrencedygtige, kompetente fagfolk, succesfulde iværksættere, ledere og samfundsmodtagere. 5C'S KULTUR Tegn KOMPETENCE Tilsagn om at opnå Kreativitet Samarbejde KVALITET politisk erklæring Southville International School Associated med udenlandske universiteter er forpligtet til at opfylde kundernes lovmæssige og lovmæssige krav til at udvikle elever til at udmærke sig i akademikere gennem løbende forbedring af institutionelle supporttjenester, administrative systemer og levering af de akademiske programmer. kVALITETSMAALSAETNINGER Mere end acceptabelt Student Achievement Mere end Acceptable Rating på Akademisk og Akademiske Support Services Mere end Acceptabel Rating i Administrative Services & Facilities Mere end Acceptable Fakultet Competence Mere end Acceptable Staff Kompetence Overholdelse af lovkrav og reguleringer [-]


Mapúa Institute of Technology

Masters Filippinerne Manila November 2018

Mapúa Institute of Technology Grundlagt den 25. januar 1925 er Mapúa Institute of Technology fortsat den førende teknologiske akademiske institution og største ingeniørskole på Filippinerne. Det forestiller sig at blive et globalt ekspertcenter inden for uddannelse. For at sikre sine studerendes professionelle beredskab vedtog den udfaldsbaseret tilgang til uddannelse, den første akademiske institution i landet for at gøre det. Det forfulgte og lykkedes også at få sine 10 i… [+] ngeniør- og databehandlingsprogrammer akkrediteret af et bredt anerkendt akkrediteringsorgan - den amerikanske baserede ABET. Mapúa er den første skole i Filippinerne og i Sydøstasien for at modtage ABET-akkreditering for sine programmer. Med sine stærke systemer og processer, globale perspektiver på uddannelse, verdensklasse læseplaner, højtuddannede professorer og state-of-the-art faciliteter, giver Mapúa uovertruffen muligheder og en bestemt fordel for sine kandidater./>En tradition for excellence I næsten ni årtiers ekspertise inden for teknisk instruktion er MIT vokset til Filippinernes største ingeniørskole, med mindst 15 kandidatuddannelser og 18 kandidatprogrammer. Dens enrollees tegner sig for mindst 16% af den samlede studentepopulation i BS i Chemical (ChE), Civil (CE), Computer (CpE), Electrical (EE), Elektronik (ECE), Environmental and Sanitary (EnSE), Industrial IE) og Maskinteknik (ME) programmer fra de 10 bedste ingeniørskoler i landet, baseret på Kommissionen for Higher Education (CHED) 2010 registreringsdata. MITs programtilbud inden for andre fagområder har også udvidet sig især inden for arkitektur og design, informationsteknologi (it), business og management, multimedie kunst og videnskab, samfundsvidenskab og sundhedsvidenskab. MITs bestræbelser på løbende at forbedre kvaliteten af ​​sin uddannelse har været bemærkelsesværdige. For at demonstrere høje standarder i klasseværelset instruktion, forskning og udvidelse service, CHED erklæret instituttet som National Center for Udvikling til CE, CpE, CS (Computer Science), EE, ECE, IE, IT, og ME programmer. Industripartnerskabet har også fået mere fokus i instituttet i de senere år. I øjeblikket er det forbundet med hundredvis af lokale og internationale uddannelsesinstitutioner, organisationer og virksomheder for dets fakultetudvikling, samarbejdsvidenskabelige forskere og praktikophold. Sådanne bestræbelser gjorde det muligt for MIT at konsekvent producere topnotchers i licensure undersøgelser. På rekord har Instituttets styrets helte nået næsten 300 siden 2002. MIT bevæger sig for at finjustere sine undervisningsstandarder med en række akkrediteringer. For det første bekræftede den filippinske sammenslutning af kollegier og universiteter Kommissionen for Akkreditering (PACUCOA) instituttets høje standarder inden for uddannelsesoperationer, hvilket gav niveau IV-akkreditering til sit CE-program og niveau III-akkreditering til sine CpE-, EE-, ECE-, EnSE- og IE-programmer . Fra 2010 til 2011 har MIT bevist sig på niveau med andre førsteklasses universiteter rundt om i verden, da ABET, Inc. gav sin første akkrediteringstætning i hele Østasien til sine otte ingeniørprogrammer (ChE, CE, CpE, EE, ECE , EnSE, IE og ME) og to computerprogrammer (BS Computer Science og BS Information Technology), der sætter det foran resten af ​​uddannelsesinstitutionerne i landet. Teknik til miljøet Ud over sin udøvelse af akademisk ekspertise bestræber MIT sig også på at være en del af løsningen på det globale spørgsmål om klimaændringer. MIT har længe været en advokat for miljøbevarelse og teknik for miljøet, der begynder med åbningen af ​​sin BS Environmental and Sanitary Engineering (EnSE) -program i 1958, efterfulgt af åbningen af ​​sin Master of Science i miljøteknologi program i 2001 og Ph .D. i miljøteknikprogram i 2004. EnSEs læseplan indeholder i øjeblikket 17 tre-enhedskurser relateret til beskyttelse og bevarelse af og ingeniørarbejde til miljøet. Desuden har instituttet også medtaget miljøteknik og miljøvidenskab kurser i alle sine tekniske og ikke-tekniske programmer. MIT mener, at disse kurser er nok introduktioner for alle eleverne til at forstå den virkelige situation for miljøet. Det menes også, at disse kurser er tilstrækkelige til at træne dem for at kunne designe, konstruere og gennemføre bæredygtige løsninger på miljøproblemer. For at supplere sin instruktion indbefattede MIT i sine initiativer 2010-2020 reduktionen af ​​dets carbon footprint. For at indlede en institutionel indsats for reduktion af CO2-fodaftryk (CFR) dannede instituttet en kernegruppe ledet af fagleder for kemiteknik (ChE) Dr. Alvin R. Caparanga. Nogle ChE-studerende blev pålagt at gennemføre en indledende undersøgelse for at beregne instituttets samlede kulstoffodaftryk. Efter fremlæggelsen af ​​resultaterne indkaldte CFR-udvalget til at træffe de nødvendige tiltag, som instituttet skal tage for at reducere dets kulstoffodaftryk, der hovedsageligt produceres ved forbrug af energi, vand og papir. Sammen med de forskellige skoler og kontorer har CFR-udvalget samlet bedste praksis til bevarelse af sine ressourcer. MIT har flyttet til at erstatte alle sine lamper med mere energieffektive dem. Dette vil straks efterfølges af skolens udskiftning af sine klimaanlæg. CFR-gruppen er i færd med at opstille mål og overvågningsretningslinjer for denne indsats med henblik på fuld gennemførelse i 2012. Ud over den interne indsats har MIT også udvidelsestjenester dedikeret til at løse miljøhensyn gennem uddannelse. Instituttet har under sit Social Orientation og Community Participation Program (SOCIP) gennemført seminarer om genanvendelse, energibesparelse og anvendelse af vedvarende energi; informationsdrev om global opvarmning og forurening i samfundet; og træplantering og rene og grønne projekter i samarbejde med regeringen og ikke-statslige organisationer. [-]


The Princeton Review

Kursus USA New York Hongkong Hong Kong Kina Shanghai Indien Bengaluru Chandigarh Chennai Coimbatore Dehradun Kuwait Kuwait City Libanon Beirut Malaysia Kuala Lumpur George Town Mexico Buenavista Qatar Doha Thailand Bangkok Tyrkiet Istanbul Üsküdar Forenede Arabiske Emirater Abu Dhabi Vietnam Ho Chi Minh City Filippinerne Taguig Indonesien Jakarta Sharjah Al Jazirah Al Hamra Al Ain Visakhapatnam Tiruchirappalli Pune Noida New Delhi Mumbai Bahrain Manama September 2018 + 43 mere

Bedre kvaliteter. Bedre Scores. Bedre skoler. Hvordan vi hjælper Studerende: Test Prep kurser Privat Tutoring On-Demand Hjemmearbejde Hjælp Entré Rådgivning Best Fit College eller Grad School Vores mission For mere end 30 år har vi hjulpet studerende og fagfolk komme ind i deres drøm skoler. Vi leverer de nødvendige redskaber for succes i gymnasiet, gymnasium, graduate skole og ud over at hjælpe vores studerende bliver godt afrundede ansøgere. Vores gennemprøvede metode pr… [+] øveudførelsestjenester strategier hjælper eleverne opnå en garanteret bedre score. Vi tilbyder en række test prep muligheder, herunder en-til-en privat vejledning, semi-private og traditionelle klasserOg online prep til at passe enhver tidsplan og læringsstil. Med vores on-demand Hjemmearbejde Hjælp og optagelse Rådgivning til college og Grad skole, hjælper vi vores studerende bliver mere end deres test score ved give ressourcer til bedre karakterer og en stærkere ansøgning. Vores Fakta 96% af de studerende siger, at de forbedrede deres kvaliteter. Den Princeton Review er # 1 ved at få de studerende til top gymnasier. 4 ud af 5 Princeton anmeldelse studerende komme ind i deres top-valg skole. 6.000 elever får hjælp hver aften fra The Princeton Review. [-]


Rays Online College Credits, John Zepp Academy Foundation Inc.

Masters Associate Degrees Filippinerne Manila USA USA Online November 2018 + 1 mere

Baggrund for Fonden The John Zepp Foundation blev oprettet i USA i 1992, efter død John Zepp. En amerikansk ph.d.-studerende i kemi, vidste John Zepp, at han var ved at dø af kræft, og i sit testamente anmodede om, at en fond sættes op til at hjælpe nødlidende børn. Fundamentet varede kun et par år før lukning. Men i 2010 JZF fik nyt liv af sin bror, Raymond, der netop havde oprettet et nyt universitet i Cambodja. Det JZF var en uformel organisation, der leveres stipendi… [+] er under privilegerede elever til at deltage i Dewey International University i Cambodja. Raymond Zepp og hans filippinske hustru Shekinah trak sig tilbage til Filippinerne i 2013 til byen San Guillermo i Isabela provinsen, Luzon. De ønsker at fortsætte arbejdet i JZF ved formelt at etablere en fond til at forbedre uddannelsen af ​​studerende i den landlige by San Guillermo og nærliggende områder. Mission Statement Missionen for John Zepp Foundation er at forbedre uddannelsen af ​​forskellige niveauer af studerende i og omkring San Guillermo, Filippinerne. Disse studerende omfatter pre-skoleelever, gymnasieelever og studerende, der ønsker at komme på universitetet. Vision Vi ser en integreret pædagogisk samfund i San Guillermo, hvor privat finansierede aktiviteter supplerer offentlig uddannelse. Vi ser børn forberedes privat for at komme ind klasse én i de offentlige skoler. Vi ser gymnasieelever studerer til deres offentlige high skoleklasser i en alvorlig miljø for uddannelse, herunder undersøgelse haller, tutorial bistand, uddannelsesmæssige multimedieressourcer mv Vi ser også unge voksne forbereder overførsel til universiteterne via online tutorials og korte kurser. Nogle af disse studerende vil modtage hel eller delvis stipendier til at deltage i de lokale universiteter. Format af kurser Hvert kursus svarer til en tre-kredit semester kursus i det amerikanske system. Kurser er semi-intensive, dvs. de mødes kun to måneder hver. En fuld tid belastning er derfor kun to kurser. En fuldtids belastning for et år består af to kurser pr sigt end fem vilkår. Det er 10 kurser eller 30 semester kreditter om året, svarende til en sammenlignelig amerikansk universitet skoleår. En normal belastning består af en engelsksproget kursus plus en anden-emne kursus pr sigt. For eksempel i den første valgperiode, kan en studerende tage engelsk Readings for Samfundsvidenskab sammen med kritisk tænkning og logik. Dog vil selv de øvrige-emne kurser har en stærk engelsk komponent, såsom læseforståelse øvelser eller ordforråd-bygning. Den Rocc har kontakter til mange universiteter rundt omkring i verden. Vi vil skrive henstillinger til studerende, der ønsker at overføre til specialiserede programmer på udenlandske universiteter. Vores kurser også forberede de studerende til at tage TOEFL eksamen eller IELTS eksamen. Studerende, der passerer disse undersøgelser, og som har taget andre grundlæggende kurser på Rocc vil være i stand til at få adgang til udenlandske engelsk-mellemstore universiteter. Kohorte System Hvor det er muligt, vil klasserne blive holdt intakt fra sigt sigt. Gennem ugentlige diskussionsfora, vil de studerende komme til at kende hinanden som de forfølger de samme klasser sammen. [-]