Kandidatgrad i Marketing Intelligence
UNIR
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Logroño, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Den eneste officielle Master i Marketing Intelligence med 100% online undervisning
Universitetsuddannelsen i Marketing Intelligence ved UNIR tilbyder dig en innovativ og omfattende studieplan baseret på en praktisk metode, der tilpasser sig dine behov:
Målet med denne master er at give den studerende specialiseret træning i de nyeste teknikker og værktøjer til dataanalyse og Business Intelligence anvendt til Marketing. Denne officielle kandidatuddannelse træner dig i Marketing Intelligence, afhængig af avanceret software, massive analyseteknikker (forudsigelse, klassificering, klyngedannelse og dimensionreduktion) og tværgående workshops. Tilegne dig al den nødvendige viden om dataudnyttelse og -analyse, og lær hvordan man træffer personlige marketingbeslutninger for hver klient.
målsætninger
- Forstå den merværdi, som Business Intelligence-teknikker genererer inden for forretningsmarkedsføring.
- Vide, hvordan kommercielle data af heterogen karakter kan fanges med hensyn til deres oprindelse og periodicitet.
- Identificer forretningsmuligheder ved at implementere innovative Business Intelligence-teknikker i massive datakilder fra sensorer, Internettet eller et ERP-system.
- Anvend de nye datamodelleringsinstrumenter, som Business Intelligence udvikler sig med, med særlig interesse i marketingafdelingen.
- Find strategiske marketingmuligheder ved hjælp af Machine Learning.
Generelle oplysninger
- Varighed: 1 studieår
- Ansigt til ansigt-eksamener: i slutningen af hvert semester
- ECTS-point: 60
- Metode: 100% onlineuddannelse
- Live onlinekurser
- Personlig vejleder
metodologi
Live online klasser
Vi tilbyder eleverne mulighed for at deltage i live online klasser hver dag. Under disse sessioner vil de studerende være i stand til at interagere med læreren og løse deres forespørgsler i realtid, dele viden og erfaringer. Træningsrytmen tilpasses så vidt muligt til hver gruppe studerendes behov. Ikke at deltage i en live klasse betyder ikke at gå glip af det. Alle sessioner kan ses forsinket, så mange gange du vil. Studerende, der ikke kan følge klassen live, bliver således ikke skadet.
Didaktiske ressourcer
UNIR Virtual Campus tilbyder en bred vifte af indhold, som hvert emne kan forberedes på. Disse materialer er organiseret på en måde, der letter agil og effektiv læring. På denne måde er det muligt at få adgang til de emner, der udvikler programmets indhold, nøgleidéer til hvert emne (udarbejdet af fagets lærere), supplerende audiovisuelt materiale, aktiviteter, læsninger og evalueringstest.
Derudover har du adgang til mesterklasser om specifikke emner, og du vil være i stand til at deltage i fora, chats og blogs, hvor du interagerer med lærere og kolleger, udvider viden og løser mulige tvivl.
Personlig tutor
På UNIR har hver studerende en personlig vejleder fra dag 1, altid tilgængelig via telefon eller e-mail. Vejleders rolle er grundlæggende i hver studerendes bane, da den er den største forbindelse til universitetet og dets referencepunkt under træningsprocessen.
Vejledere tilbyder personlig opmærksomhed ved konstant at overvåge hver studerende.
- Løs tvivl om akademiske procedurer, procedurer eller specifik tvivl om emner.
- Hjælper med studieplanlægning for at udnytte tiden bedre.
- Anbefaler hvilke undervisningsressourcer på platformen, der skal bruges i hvert enkelt tilfælde.
- Han er involveret i de studerendes studier for at hjælpe dem med at bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For at vurdere niveauet for opnåelse af de opnåede mål i masteren er det nødvendigt at evaluere de kompetencer, der er erhvervet under studiet. Den endelige evaluering af læring udføres under hensyntagen til karakteren opnået i de følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning af praktiske sager, deltagelse i fora, debatter og andre samarbejdsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansigt til ansigt undersøgelse.
- Master afhandling
Læreplan
Curriculum
første semester
- Marketing Intelligence System: Data og teknologi (6 ECTS)
- Teknologiske grundlag for databehandling (6 ECTS)
- Statistik for Marketing Mix Modeling (6 ECTS)
- Digital Marketing Analytics (6 ECTS)
- Avanceret kundeanalyse (6 ECTS)
anden periode
- Big Data Analyse (6 ECTS)
- Avanceret datavisualisering (6 ECTS)
- Eksterne praktikophold (6 ECTS)
- Afsluttende kandidatspeciale (12 ECTS)
Galleri
Karrieremuligheder
karrieremuligheder
University Master's Degree in Marketing Intelligence ved UNIR tilbyder den studerende adskillige faglige muligheder i kvalificerede og ansvarlige stillinger. Mange er nye erhverv, der efterspørger en specialistprofil i Marketing Intelligence, som der stadig er få fagfolk af på markedet, hvilket repræsenterer en stor mulighed for vores studerende.
Vi understreger blandt andet:
- Ansvarlig for dataanalyse
- Dataanalytiker
- Digital Analyst Manager
- Marketing Intelligence Specialist
- Direktør for Marketing Intelligence
- Marketing Intelligence Systems Consultant
- Iværksætter, der ønsker at implementere et data marketing system i sin virksomhed