5 Modekommunikation programs found
Filtre
- Mode
- Modekommunikation
5 Modekommunikation programs found
Filtre
Udvalgte
Vogue College of Fashion
Vogue Fashion Branding & Communication
- Online
Kursus
Fuldtid
8 uger
Fjernundervisning
Engelsk
Vogue Fashion Branding & Communication-kurset er ideelt for dem, der ønsker at udforske forskellige facetter af branding og marketing inden for modeindustrien, såvel som dem, der søger at forstå teorien og den strategiske planlægning bag et succesfuldt brand. Det undersøger også, hvordan modemærker engagerer sig, kommunikerer og forbinder med deres forbrugere.
Udvalgte
LCI Barcelona
Master i Marketing, Kommunikation og Fashion Events Organisation
Kandidat
Fuldtid
2 semestre
På campus
Spanish
Hovedformålet med Master i Marketing, Kommunikation og Fashion Events Organisation er at uddanne fremtidige fagfolk, der kan identificere, evaluere og udvælge markedsmuligheder, etablere optimale strategier inden for kommunikation og brand image i en sektor hvor innovation er kontinuerlig og meget konkurrencedygtig.
FutureLearn
Forstå mode: Fra forretning til kultur kursus - Institut Français de la Mode (IFM)
- Online France
Kursus
Deltid
4 uger
Fjernundervisning
Engelsk
Oplev modeindustrien og forstå modeindustriens kulturelle indflydelse med Institut Français de la Mode.
University of Fashion - Online Fashion Design School
Mode forelæsninger - online lektioner
Kursus
Fuldtid, Deltid
Fjernundervisning
Engelsk
Lad vores eksperter lære dig om modebranchen. Lær, hvordan berømte designere startede deres mode dynastier. Lær om detailhandel, branding, licenser og markedsføring, tekstiler, trend forecasting, kostume historie, farve teori og læder garvning.
FutureLearn
En historie om kongelig modekursus - University of Glasgow
Kursus
Deltid
5 uger
Fjernundervisning
Engelsk
Udforsk hvordan britiske royalty har påvirket mode i de sidste 500 år, fra Tudors til Windsors.
Populært studieformat
Populære steder
Online Programmer i Mode Modekommunikation
Studerende, der studerer mode kommunikation er udsat for en række forskellige emner. Nogle af disse er markedsanalyse, psykologi forbrug, købsadfærden, reklame og markedsføring strategier, digital kommunikation, relationship management teknikker og corporate communication.