22 Kunderelationer programs found
Filtre
- Handelsstudier
- Kunderelationer
22 Kunderelationer programs found
Filtre
Udvalgte
ESEI International Business School Barcelona
CRM og data
- Online
Kursus
Fuldtid, Deltid
7 uger
Fjernundervisning
Engelsk
Dette CRM- og datakursus tilbyder et dybt dyk i CRM-værktøjer og deres rolle i datahåndtering. Få væsentlige færdigheder til at optimere kundeinteraktioner og træffe strategiske forretningsbeslutninger. Tag på en rejse fra grundlæggende CRM til avanceret datadrevet indsigt.
Udvalgte
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Master i digital marketing og kundeoplevelse (CX)
- Madrid, Spanien
Kandidat
Fuldtid
9 Måneder
Fjernundervisning
Spanish
Med Master of Customer Experience opnår du teknisk viden inden for UX, UI og AI, hvor du får adgang til grundlæggende softwareværktøjer i dag, og du lærer, hvordan alle disse færdigheder kan forbedre din profil på et marked, der kræver hybridprofessionelle og kombinerer deres videnvirksomhed men også med et solidt teknisk fundament.
Udvalgte
GBSB Global Business School - Online programs
Online MBA med kundeerfaring i Digital Environment Track
- Spain Online, Spanien
MBA
Fuldtid
15 Måneder
Fjernundervisning
Engelsk
GBSB Global Online MBA med kundeerfaring i Digital Environment Track er en fuldt akkrediteret og internationalt anerkendt mastergrad, højt værdsat af rekrutterere over hele verden. Vores program, rangeret som 20. globalt af QS Top MBA (2023) og listet blandt de bedste handelsskoler i Spanien af Forbes, tilbyder den fleksibilitet og tilpasning, der er nødvendig for travle fagfolk. Opdateret i 2024 byder den på innovative kurser i kundeoplevelse, herunder innovation og brandbygning, forbrugeradfærd og brugeroplevelse (UX) og Neuromarketing, hvilket gør det til et af de mest banebrydende og tilgængelige MBA-programmer i Europa.
Udvalgte
ENACO
BTS -forhandling og digitalisering af kundeforhold
- France Online, Frankrig
Diplom
Fuldtid, Deltid
2 år
Fjernundervisning
French
Den fjerne BTS NRC eller BTS NDRC har til formål at uddanne sælgere og salgschefer. Du vil således blive uddannet i håndteringen af kundeforholdet på en global måde, men også i prospekteringsteknikker med henblik på at øge din virksomheds omsætning. I direkte kontakt med kunder såvel som på digitale kanaler etablerer salgsrepræsentanten et tæt og varigt forhold til deres kunder ved at implementere skræddersyede løsninger, der fuldt ud opfylder deres behov. Fokuseret på kundeforhold vil BTS -forhandling og digitalisering af kundeforhold give dig mulighed for at være effektiv i forhandlinger og salg i direkte kontakt med kunden, især for udsmykning.
Udvalgte
Alison Free Online Learning
Udvikling af færdigheder i kundeservice af høj kvalitet (gratis onlinekursus med certifikat)
- Online USA
Kursus
Fuldtid, Deltid
1 time
Fjernundervisning
Engelsk
Et gratis onlinekursus om udvikling af færdigheder i kundeservice af høj kvalitet - med certifikat.
Udvalgte
London School of Business & Finance
Master of Business Administration (Global) - Global MBA (Sales Management)
MBA
Fuldtid
12 Måneder
Fjernundervisning
Engelsk
London School of Business and Finance er i samarbejde med International Telematic University UNINETTUNO stolte over at kunne tilbyde deres internationalt anerkendte online Global MBA-program til de mest ambitiøse studerende i hele verden. Du opnår førende leder- og ledelsesevner gennem et udvalg af 10 specialiseringer, der giver dig muligheden for at skræddersy dit kursus til dine faglige mål.
VCampus Global
Certifikat program - lufthavnens ledelse og kundeservice
- Los Angeles, USA
- Al Jazirah Al Hamra, Forenede Arabiske Emirater + 1 more
Certifikat
Fuldtid, Deltid
Fjernundervisning
Certifikat i lufthavn Management og Customer Care er et ideelt program for studerende at gøre karriere i luftfartsindustrien. Dette kursus gør dig bekendt med de grundlæggende protokoller lufthavn ledelse og
Magna Carta College
Kundeservice fremragende
- Oxford, Det Forenede Kongerige
- UK Online, Det Forenede Kongerige
Kursus
Fjernundervisning
Engelsk
Dette kursus har til formål at udvikle viden, færdigheder og adfærd hos dem, der er engageret i kundeservicegrænsefladen ved at sætte kunderne i centrum og bruge kundeservicekoncepter og -metoder som handlingsrettede strategier til at forbedre organisatorisk og praktiserende levering i kontekst for at opnå service excellence. Det giver også en plan for effektiv personlig udvikling til rollen som kundeservicechef.
Michigan State University
MSc in Customer Experience Management
- East Lansing, USA
MSc
Fjernundervisning
Engelsk
Coniche Business School
Kundekontakt teamleder MBO 4
- Houten, Holland
Kursus
Fjernundervisning
Hollandsk
Til teamleder, teamledere og vejledere, der ønsker at vokse i deres position. Kombiner læring og arbejde gennem denne fleksible uddannelse i løbet af et uddannelsesår inden for dit eget arbejdsmiljø med et anerkendt MBO 4 mellemledereksamen som belønning.
FutureLearn
Kontraktledelse: Opbygning af relationer i erhvervskursus - University of Southampton
Kursus
Deltid
3 uger
Fjernundervisning
Engelsk
Lær mere om kontraktstyring og forretningsforbindelser på et kursus, der støttes af den britiske regering & World Commerce & Contracting.
Mid-America College of Funeral Service
BS i Funeral Service Management
- Jeffersonville, USA
Naturvidenskabelig bachelor
Fjernundervisning
Engelsk
Bachelor of Science-graden i begravelsestjenesteledelse har kursustilbud i begravelsesrelaterede emner. Bachelorgraden gør det muligt for ABFSE-begravelseseksamen kandidater, der har bestået begge National Board Exams (NBE) eller er en licenseret begravelsesdirektør / Embalmer, til at tilmelde sig programmet.
Riverside College Halton
Niveau 2 certifikat i principper for kundeservice
- Widnes, Det Forenede Kongerige
Certifikat
Fuldtid, Deltid
Fjernundervisning
Engelsk
Denne kvalifikation gør det muligt for eleverne at udvikle eksisterende færdigheder og få viden om nøgleområder for effektiv kundeservice, såsom kommunikation med kunder og håndtering af kundeinformation.
Mindway
Retail Management og digital kundeoplevelse
- Online Spain
Diplom
Engelsk, Spanish
Med diplomkurset Retail Management og Digital kundeoplevelse lærer du grundlaget for detailvirksomheden og dens transformation i det 21. århundrede.
Acudemy
Kundeservice online-kursus
- London, Det Forenede Kongerige
Kursus
Fuldtid
1 time
Fjernundervisning
Engelsk
Kundeservice er handlingen for at tage sig af kundens behov ved at levere og levere professionel, hjælpsom service og assistance af høj kvalitet inden, under og efter kundens krav er opfyldt.
Populær type af akademisk grad
Populært studieformat
Populær uddannelsestype
Online Programmer i Handelsstudier Kunderelationer
Kunderelationer refererer til de strategier, virksomheder bruger til at kommunikere med og opretholde et positivt forhold til deres kunder. Målet med kunderelationer er at opbygge langsigtede relationer mellem virksomheden og dens kunder.
En Customer Relations-grad vil give dig de færdigheder og den viden, der er nødvendig for at få succes i kundeservice og ledelsesroller. Du lærer at udvikle effektive kunderelationer og håndtere kundekontakt. Derudover vil du få en forståelse af forbrugeradfærd, marketingstrategier, public relations, kassedrift og meget mere.
Med en grad i Customer Relations kan du forfølge en række forskellige karriereveje, såsom marketingchef eller kundeservicerepræsentant. Du kan også finde på at arbejde for offentlige myndigheder eller non-profit organisationer, hvor dine færdigheder kan omsættes i praksis ved at hjælpe andre. Uanset hvor du ender med at arbejde efter endt uddannelse, vil det at have en grad i Customer Relations give dig de nødvendige værktøjer til at få succes i enhver kundevendt rolle.