
Master i Business Administration (MBA) i engelsk – fjernundervisning
Online
VARIGHED
3 Semesters
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAFGIFTER
EUR 12.430
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Introduktion
Master i Business Administration (MBA) er designet med et globalt perspektiv og en forpligtelse til overkommelighed uden at gå på kompromis med kvaliteten, vores innovative læseplan er på forkant med industristandarder. Med en skarp vægt på at dyrke kreativitet, fremme kvalitet og sikre relevans, udstyrer vores program håbefulde ledere med de praktiske færdigheder, visionær tankegang og modstandskraft, der er nødvendig for at trives i nutidens evigt udviklende forretningsmiljø.
Med en arv på mere end 30 år og et globalt alumni-netværk på over 2.000 succesrige kandidater, er MBA-programmet en vej til succes i nutidens dynamiske moderne verden.
Programmet leveres i fjernundervisningstilstand, hvilket giver fleksibilitet og tilgængelighed uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Indlæggelser
Læreplan
Core Courses
1st Semester
- Økonomistyring af virksomheder og organisationer
- Ledelsesøkonomi og statistik
- Kommunikere og forhandle effektivt
2nd Semester
- Digital transformation af virksomheder og organisationer
- Ledelse, etik og bæredygtighed
- Ledelse af drift, projekter og logistik
3rd Semester
- Strategisk og digital markedsføringsledelse
- Strategic Decision Making & Planning
- Anvendt erhvervsforskningsprojekt
Programresultat
- Udvikle et solidt fundament inden for økonomi, regnskab og finans for effektivt at informere den ledelsesmæssige beslutningsproces.
- Anvend avancerede ledelsesteknikker, sømløst integration af teori og praktisk anvendelse, for at finde handlingsrettede løsninger på forretningsproblemer inden for et konkurrencedygtigt globalt landskab i konstant udvikling.
- Demonstrere evnen til at arbejde individuelt og i teams, til at håndtere mennesker og organisatoriske problemer og til at kommunikere og forhandle effektivt.
- Udvise etisk bevidsthed og lederevner i at navigere i det juridiske, moralske og økonomiske ansvar for virksomhedsledelse og kritisk vurdere, hvordan private virksomheder kan bidrage til at løse samfundsmæssige udfordringer.
- Syntetisere effektivt viden og færdigheder erhvervet gennem programmet for strategisk at drive organisationer hen imod vellykket digitalisering.
- Indsamle, analyser og fortolk empiriske data og akademisk forskning ved hjælp af passende kvalitative og kvantitative metoder til at formulere, implementere og evaluere strategiske forretnings- og marketingplaner.