MA i pædagogisk Teknologi og Udvikling
Universidad UNIACC
Nøgleinformation
Campus placering
Santiago, Chile
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
18 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Kandidat Master i pædagogisk Teknologi og Udvikling vil rådgive værktøjer til uddannelsesinstitutioner på alle niveauer af uddannelse i udformningen og gennemførelsen af projekter baseret på intensiv brug af pædagogiske teknologier, der anvender teorier og læringsstrategier. Til gengæld kan du lede og styre integrationsprojekter og teknologisk innovation i uddannelse; designe, implementere, evaluere og administrere læring erfaringer, forstærket med intensiv brug af virtuelle arbejdsredskaber; og producere læringsressourcer gennem brug af multimedier og interaktive teknologier.
Adgangskrav
- Chilenske og udenlandske ansøgere ind i en Masters i Universidad UNIACC skal præsentere deres bachelor-grad eller en professionel, original eller legaliseret før en notar, niveauet og indholdet af grad studier svarer til dem, der kræves for at opnå en bachelorgrad. I tilfælde af udenlandsk ansøger, skal den præsentere deres akademiske grad eller professionel grad apostille eller godkendt af den chilenske konsulat i oprindelseslandet og Udenrigsministeriet i Chile.
- Præsentere klar og læselig fotokopi af begge sider af id-kort.
- Mød de andre krav til optagelse fastsat af universitetet for det pågældende program.
Beskrivelse af tilstand
Den online-mode tillader innovation i opbygningen af læring, der kombinerer brugen af flere multimedieressourcer (videoer, interaktive moduler, animationer, spil, quiz, virtuel interaktion, digitale biblioteker, videokonferencer, virtuelle rum, etc.) via platformen virtuel læring Universidad UNIACC .
På den måde udvikler eleverne deres processer eksibel måde, i sine egne caractísticas, for at fremme deres læring gennem selvledelse af tid, der kombinerer uddannelse, arbejde og personlige liv, og dermed opnå den mest af individuel motivation.