Master i Marketing Management
Universidad Arturo Prat
Nøgleinformation
Campus placering
Santiago, Chile
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
4 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 6.950 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i Marketing Management i online modalitet, er designet til at uddanne innovative og banebrydende fagfolk, som udvikler en bred og unik oplevelse inden for marketingledelse i den digitale tidsalder, er parat til at løse ledelsesudfordringer, vide, hvordan man lytter til en bemyndiget og krævende kunde, skabe et varigt værdiforhold over tid, fokuseret på kundeloyalitet og -tilfredshed, hvilket fremmer organisationens konkurrenceevne og levedygtighed.
Metoden, der skal bruges som et undervisningsværktøj, søger at integrere viden, menneskeligt talent, erfaringer og færdigheder i at erobre det meget krævende miljø og markeder i forbindelse med informationsteknologi og i overensstemmelse med forretningsmålene, hvilket sikrer, at de studerendes mandater modtaget fra deres kunder , opfylder perfekt deres forventninger.
Vores Master kombinerer konceptuelle modeller med sager fra den virkelige verden, som giver en dyb forståelse af disciplinen, med høje teknologiske færdigheder, selvlærende kapacitet og teamwork færdigheder, essentielt for nutidens arbejdsverden, hvor samarbejde er afgørende. den centrale akse for viden -hvordan. For at gøre dette har vi skabt et tværfagligt program, der integrerer bidrag fra videnskaben og praksis inden for udveksling og transaktionsstyring.
Vi er sikre på, at med dette program vil vores studerende opnå en fremragende omfattende træning, blandt de bedste i Latinamerika.
til. Hvem er den henvendt til?
Uddannelsen henvender sig til personer med en bachelorgrad eller universitetsprofessionel, som ønsker at tilegne sig viden inden for markedsføring og samtidig styrke kompetencerne til korrekt beslutningstagning på ledelsesniveau med det formål at udvikle kapaciteten af den strategiske og integrerende knowhow, og derfor styre en reel vision om, hvordan virksomheden kan drives effektivt og effektivt på stadigt skiftende og turbulente markeder.
b. Erhvervsmæssige forventninger
Ved afslutningen af uddannelsesprocessen vil du være forberedt på at:
- Tilpas dig ændringer, et produkt af både stærkt konkurrencedygtige scenarier og konstant innovation inden for informationsteknologi.
- Håndtere strategiske og operationelle planer i organisationens øverste ledelse.
- Lede og lede tværfaglige og multikulturelle arbejdsteams.
- Træf beslutninger baseret på risikoanalyse og abstraktionskapacitet.
- Analysere, identificere, diagnosticere, kontrollere, afbøde og løse situationer, der påvirker konkurrenceevnen og bæredygtigheden i overensstemmelse med den etiske kontekst af forretning og socialt ansvar.
Du vil kunne optræde som:
- Marketingchef eller direktør.
- Uafhængig rådgiver eller konsulent.
- Direktør for Institutional Image.
- Marketing- og reklameagent.
- Andre relaterede faglige opgaver.
Karakteristika for kandidatafgangsprojektet
Det afsluttende masterprojekt (TFM) er tænkt som et professionelt produkt, som studerende skal forberede som svar på et problem, behov eller mulighed for en reel og eksisterende virksomhed inden for rammerne af de forskellige fagområder, som kandidaten kvalificerer sig til. .
TFM udføres i teams af tre studerende, med akkompagnement og rådgivning fra to professorer: en specialist i programmet og en metodolog, som gør det muligt at afslutte denne proces i de fastsatte tider.
Forsvaret eller den endelige støtte til TFM udføres 100 % online eller personligt.
titrering
Efter afslutningen af kandidatuddannelsen vil Universidad Arturo Prat i staten Chile tildele internationale studerende, der opfylder alle kravene i programmet, følgende grad:
Master i Marketing Management
Chilenske ansøgere skal konsultere for den tilsvarende grad.
Landene i aftalen om anerkendelse af grader med Chile er:
Bilateral traktat: Brasilien, Colombia, Ecuador, Spanien og Uruguay.
Multilateral traktat: Bolivia, Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nicaragua og Peru.
Universidad Arturo Prat er offentligt og er akkrediteret af National Accreditation Commission (et organ afhængigt af Chiles undervisningsministerium).
Adgangskrav
- Optagelsesskema behørigt udfyldt.
- Hensigtserklæring behørigt udfyldt.
- Autentificeret eller notariseret fotokopi af identitetsdokumentet, DNI eller identitetskort.
- Legaliseret fotokopi (inden en notar eller den videregående uddannelsesinstitution, der udsteder det) af det akademiske diplom, titelbevis eller certifikat for bachelorgrad eller professionsgrad (universitetsuddannelseskursus, med en varighed på mindst 4 år) udstedt af en videregående universitet Uddannelsesinstitution med statsresolution og anerkendelse.
- Opdateret læseplan.
Investeringen i programmet er USD 6.950
Grad omkostninger