Online Master i marketing
Universidad Ítaca
Nøgleinformation
Campus placering
Mexico City, Mexico
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* for online -programmer er graden gratis
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Studer en Master i Marketing online og bliv en ekspert med ansvar for at skabe nationale og internationale marketingstrategier med viden om BTL og ATL, designe succesfulde varer og tjenester.
certificering
Programmet indeholder en certificering efter eget valg.
registrering
RVOE 20081621
varighed
6 semestre.
Start dato
365 dage om året.
omkostninger
Vi tilbyder dig den bedste investeringsplan inden for tilmelding og undervisning.
Læreplan
- Undersøgelsesmetodologi
- markedsføring
- Statistik anvendt til markedsføring
- Informatik anvendt til markedsføring
- Marketing Finans
- Markedsundersøgelse
- Forbrugeradfærd
- Produkt - pris
- Distribution og logistik
-
- Benchmarking og CRM
- Salgsadministration
- Kommunikation og markedsføring
- Strategisk marketingplanlægning
- Social- og servicemarkedsføring
- International markedsføring
- Online forretning
- Markedsførings plan
- Speciale seminar
Programresultat
Kandidater fra Master's in Marketing vil have omfattende teoretisk og praktisk viden, der vil give dem mulighed for at udføre inden for marketing. Det vil anvende de teknisk-metodiske værktøjer, der gør det muligt at være på forkant med hensyn til at vække behov og ønsker hos forbrugerne, definere og designe de varer og tjenester, som samfundet efterspørger, op til eftersalg eller kundeservice, for at opfylde sine mål og mål orienteret mod social, organisatorisk og menneskelig vækst med høj etisk sans.
færdigheder
- Deltage i strategisk beslutningstagning i organisationen.
- Udvikle og lancere nye produkter.
- Designe, implementere og analysere markedsundersøgelser.
- Står over for usikkerhed i erhvervslivet.
- Har evnen til at arbejde med multikulturelle projekter.
- Generer alternative løsninger i specifikke situationer.
- Udnyt de teknologiske fremskridt til fordel for virksomhedens markedsføringsbehov.
- Opret distributionsstrategier nationalt og internationalt i henhold til organisationens specifikke behov.
- Udvikle sig inden for de forskellige områder af marketing.
- Forstå organisationens markedsføringsbehov.
- Design marketingmål baseret på enhver organisations mål og målsætninger.
- Identificere muligheder, trusler og ændringer i virksomhedens konkurrencemiljø.
- Udvikle kommunikationskampagner, der tager udgangspunkt i virksomhedens produkt, budget og behov.
- Vejlede virksomhedens strategi ud fra mulige scenarier.
- Identificer profitable markedsnicher.
- Gå ind på udenlandske markeder.
- Anvend de nødvendige strategier for den korrekte udvikling af elementerne i marketingmixet.
Karrieremuligheder
- Community manager
- Markedsundersøgelse
- Brand management
- Digital Marketing
- Markedsanalyse
- reklame
- Produktleder