Kandidatuddannelse i ledelse og ledelse af uddannelsescentre
UNIR
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Logroño, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
EUR 6.900 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Få din officielle kandidatuddannelse i Online Education Centers Management med UNIR
Den officielle kandidatuddannelse i ledelse og ledelse af uddannelsescentre 100% online vil lære dig de nødvendige færdigheder til at være ansvarlig for skoler, skoler, institutter og andre uddannelsescentre. Du vil lære at planlægge, fremme og evaluere succesfulde tiltag, som forbedrer skoleområdet.
Denne online kursus om ledelse af uddannelsescentre udvider uddannelsen af undervisere fagfolk, der ønsker at forberede sig til at blive direktører for offentlige, private eller samordnede uddannelsesinstitutioner.
Kandidatuddannelsen i ledelse og ledelse af UNIR uddannelsescentre har en stærk praktisk orientering . Fra klasseværelset er de sager og problemer, som direktørerne på uddannelsescentre møder i deres daglige dag, adresseret. Klasserne undervises af aktive fagfolk med lang erfaring i ledelse og ledelse af uddannelsessamfund.
Det er den første officielle kandidatgrad baseret på gældende spansk lovgivning og kræver ikke eksterne praktikophold, da hele dens metode gennem hele kurset er baseret på virkelige situationer, der opleves dagligt i skolerne.
Med kandidatuddannelsen i ledelse og ledelse af online-uddannelsescentre i UNIR lære at udøve et effektivt lederskab, der vil begejstre lærere, forældre og studerende.
Generelle oplysninger
- Credits: 60 ECTS
- Varighed: 1 studieår
- Start: 25. oktober 2018
- Metodologi: Fjernbetjening, 100% online
- Prøver: Tilstedeværelse ved slutningen af hvert semester
- Doktorsadgang: Denne officielle kandidateksamen tillader integration i officielle ph.d.-uddannelser
metodologi
UNIR undersøgelsesmetoden er fleksibel, personlig og effektiv. Metoden er baseret på online live classes og personlig vejledning for at tilbyde den bedste træning.
Den UNIR pædagogiske model er effektiv, fordi den er baseret på en helt online metodik, således at hver elev kan studere i deres eget tempo:
- Live online klasser: Der er klasser planlagt hver dag i ugen om morgenen og eftermiddagen, så du kan deltage i klassen, når det er bedst for dig.
- Online klasser i udskudt: Hvis du ikke kunne deltage i en klasse, eller du har været med spørgsmål, kan du få adgang til alle dine klasser i udskudt. Du kan se dem, når du vil, og så mange gange som du har brug for.
- Personlig vejledning: Den første dag vil du blive tildelt en personlig vejleder. Du vil være i kontakt med ham via telefon og email. Han vil støtte dig i din dag og løse eventuelle tvivl der måtte opstå.
- Virtual Campus: Alt du behøver at studere hos UNIR er på campus: klasser, lærere, klassekammerater, biblioteket, undervisningsressourcer, tidsplaner, chat, fora og meget mere.
- Undervisningsressourcer: Du får adgang til forskellige læringsressourcer til at fuldføre din træning: Komplementære aflæsninger, diagrammer med nøgleideer, selvvurderingstest mv.
Læreplan
Curriculum
Første semester 30 ECTS
- Pædagogisk ledelse for ledelse
- Organisation og strategisk ledelse af uddannelsesinstitutioner
- Center Resource Management (I): Personalestyring og ledelse
- Uddannelseslovgivning og dokumenter for direktoratet
- Innovations- og uddannelsesmodeller
- Kvalitetsstyring: Evaluering og forbedringsplaner for centret
Andet semester 30 ECTS
- Center Resource Management (II): Administrativ, økonomisk og kommerciel ledelse. Pædagogisk markedsføring
- Identiteten i uddannelsescentret
- Intern kommunikation, institutionelt image og ekstern promovering
- Information og edb i centrene
- Teamwork, gruppedynamik og strategisk forhandling
- Afsluttende kandidatafhandling (TFM)
Programresultat
ph.d.-profil
Profilen for kandidaten til denne kandidatgrad er defineret som følger:
Kende i dybden og integrere de specifikke indsatsområder for den retning og ledelse, som uddannelsescentre kræver; på en sådan måde, at vores kandidater er i stand til at udøve effektivt lederskab, baseret på kvalitetsskabende beslutningstagning, i overensstemmelse med den institutionelle virkelighed og konteksten for hvert center, og forstå planlægnings-, evaluerings- og kommunikationsbehovene med en strategisk orientering til løbende forbedringer og innovation.
Karrieremuligheder
karrieremuligheder
Efter at have gennemført denne master vil du være i stand til at arbejde som:
- Generaldirektør eller vicedirektør for en uddannelsesinstitution
- Leder af en uddannelsesinstitution
- Uddannelsesområde-, cykel- eller scenekoordinator.
- Studieleder
- Sekretær for uddannelsescentre
- Direktør for menneskelige ressourcer i en uddannelsesinstitution
- Kommunikationsdirektør for en uddannelsesinstitution
- Pædagogisk projektdesigner
- Uddannelses iværksætter
- Uddannelsesrådgiver
Du kan praktisere i enhver uddannelsesinstitution:
- skole
- Børnehave
- Børne-, folkeskole-, gymnasie-, gymnasie- og erhvervsuddannelsescentre
- Specialundervisningsskoler
- Voksenuddannelsescentre