Kandidatgrad i strategisk marketingledelse
UNIR
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Logroño, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Den eneste officielle master, der inkluderer en forretningsbeslutningssimulator i alle fag
Den officielle master i strategisk markedsføringsledelse ved UNIR reagerer på et behov, der er opdaget i marketingledelse af virksomheder: de kræver fagfolk med specifikke færdigheder og evner for at kunne klare udfordringerne fra globale virksomheder.
Med denne online mester fra UNIR opnår du en strategisk vision gennem en forretningsbeslutningssimulator, der giver dig mulighed for at fordybe dig i den professionelle virkelighed af de fire ansvarsroller inden for marketingområdet: Salg, Marketing, Handel og Kommunikation.
Mesteren fremmer læringsdynamik som casemetoden ud over teamwork og brugen af nye teknologier. Derudover er det den eneste officielle mester, der inkluderer en forretningsbeslutningssimulator i alle fag.
målsætninger
Det grundlæggende mål med denne master er at sikre, at den studerende er i stand til at erhverve viden og udvikling af generelle og specifikke færdigheder inden for markedsføringsledelse og ledelse af produkter og mærker , idet han påtager sig ansvar i et hurtigt skiftende, komplekst, multikulturelt miljø og globaliseret; og i forskellige sektorer.
Efter afslutningen af kandidatuddannelsen i strategisk markedsføringsledelse ved UNIR er du i stand til at:
- Forstå de grundlæggende principper for udvikling af markeder og miljøer.
- Identificer informationskilder og markedsføringsundersøgelser, der er nødvendige for effektiv beslutningstagning.
- Vælg de mest hensigtsmæssige markedsdataanalyseteknikker for hvert scenarie, og definer kildernes gyldighedsparametre og kvaliteten af en undersøgelse.
- Etablere objektive diagnoser og markedsføringshandlingsplaner.
- Tag strategiske beslutninger om grundlæggende elementer i markedsføring i produkt, brand, priser, kommunikations- og distributionskanaler samt dets processer og organisationsstruktur i marketing.
Generelle oplysninger
- Varighed: 1 studieår
- Ansigt til ansigt-eksamener: i slutningen af hvert semester
- ECTS-point: 60
- Metode: 100% onlineuddannelse
- Live onlinekurser
- Personlig vejleder
metodologi
Live online klasser
Vi tilbyder eleverne mulighed for at deltage i live online klasser hver dag. Under disse sessioner vil de studerende være i stand til at interagere med læreren og løse deres forespørgsler i realtid, dele viden og erfaringer. Træningsrytmen tilpasses så vidt muligt til hver gruppe studerendes behov. Ikke at deltage i en live klasse betyder ikke at gå glip af det. Alle sessioner kan ses forsinket, så mange gange du vil. Studerende, der ikke kan følge klassen live, bliver således ikke skadet.
Didaktiske ressourcer
UNIR Virtual Campus tilbyder en bred vifte af indhold, som hvert emne kan forberedes på. Disse materialer er organiseret på en måde, der letter agil og effektiv læring. På denne måde er det muligt at få adgang til de emner, der udvikler programmets indhold, nøgleidéer til hvert emne (udarbejdet af fagets lærere), supplerende audiovisuelt materiale, aktiviteter, læsninger og evalueringstest.
Derudover har du adgang til mesterklasser om specifikke emner, og du vil være i stand til at deltage i fora, chats og blogs, hvor du interagerer med lærere og kolleger, udvider din viden og løser mulige tvivl.
Personlig tutor
På UNIR har hver studerende en personlig vejleder fra dag 1, altid tilgængelig via telefon eller e-mail. Vejleders rolle er grundlæggende i hver studerendes bane, da den er den største forbindelse til universitetet og dets referencepunkt under træningsprocessen.
Vejledere tilbyder personlig opmærksomhed ved konstant at overvåge hver studerende.
- Løs tvivl om akademiske procedurer, procedurer eller specifik tvivl om emner.
- Hjælper med studieplanlægning for at udnytte tiden bedre.
- Anbefaler hvilke undervisningsressourcer på platformen, der skal bruges i hvert enkelt tilfælde.
- Han er involveret i de studerendes studier for at hjælpe dem med at bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For at vurdere niveauet for opnåelse af de opnåede mål i masteren er det nødvendigt at evaluere de kompetencer, der er erhvervet under studiet. Den endelige evaluering af læring udføres under hensyntagen til karakteren opnået i de følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning af praktiske sager, deltagelse i fora, debatter og andre samarbejdsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansigt til ansigt undersøgelse.
- Master afhandling
Læreplan
Curriculum
første semester
- Strategisk markedsføringsledelse (6 ECTS)
- Marketinginformations- og forskningssystem (6 ECTS)
- Strategiske og ledelsesmæssige færdigheder i marketing (6 ECTS)
- Integreret Marketing Communication Management (6 ECTS)
- Prisbeslutninger og kommerciel ledelseskontrol (6 ECTS)
anden periode
- Innovation i produkt- og brandledelse (6 ECTS)
- Produktledelse og samarbejde i kanalen (6 ECTS)
- Eksterne praktikophold (6 ECTS)
- Afsluttende kandidatprojekt (12 ECTS)
Galleri
Karrieremuligheder
karrieremuligheder
University Master's Degree in Strategic Marketing Management ved UNIR tilbyder de studerende adskillige faglige muligheder i kvalificerede og ansvarlige stillinger. Vi fremhæver blandt andet:
- Marketing Director
- Digital Marketing Manager
- Kommerciel direktør
- Brand Manager
- produktchef
- Kategori Manager
- Key Account Manager
- Trade Marketing Manager
- Reklamedirektør
- Social Media Manager
- Strategisk planlægger
- Marketingkonsulent
- Leder af e-handel
- Forretningsmænd og iværksættere