Kandidatgrad i neuromarkedsføring
UNIR
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Logroño, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Den eneste officielle Master i Neuromarketing 100% online
Den officielle mester i neuromarkedsføring af UNIR forbereder dig til at innovere i markedsførings- og reklamestrategier for mærker fra studiet af de følelsesmæssige og sensoriske processer, der får forbrugeren til at foretage et køb.
Målet med mesteren er at lære de studerende viden, teknikker og hovedværktøjer inden for neurovidenskab, så de kan anvende dem i deres marketing- og salgsstrategier: i design af nye produkter og tjenester, forbedring af kundeoplevelsen, i generering af forbrugerdrivere i beslutningstagning eller i den strategiske definition af priser.
Mesteren har et virtuelt rum, der fører dig ind i virkeligheden af neuromarketing og neurokvalitative teknologiske værktøjer såsom Implicit Association Test (TAI), Eye Tracking, Facial Coding eller Electroencephalography (EEG). I mesteren samarbejder derudover fagfolk, virksomheder og førende foreninger i neuromarkedsektoren som KANTAR, The Sensory Lab, Neurologyca eller Bitbrain.
målsætninger
Neurovidenskab og markedsføring, et binomium, der i stigende grad kræves af virksomhederne til at forstå dybtgående forbrugernes behov, præferencer og motiver. Efter at have afsluttet online masteren i neuromarked vil du være i stand til at:
- Identificer forbrugernes behov med neuromarketingteknikker, og giv dem effektive svar.
- Anvend de forskellige understøtninger, værktøjer og kanaler, der anvendes inden for neurovidenskab.
- Fortolke forskningsresultater til brug inden for markedsføring og reklame.
- Definer mere succesrige marketing-, reklame-, kommunikations- og forretningsstrategier.
- Rådgive folk, virksomheder eller organisationer i brugen af teknikker, der ofte bruges i neuromarketing.
- Kommuniker konklusionerne af undersøgelserne på en klar og kortfattet måde, både specialiserede og ikke-specialiserede.
Generelle oplysninger
- Varighed: 1 studieår
- Ansigt til ansigt-eksamener: i slutningen af hvert semester
- ECTS-point: 60
- Metode: 100% onlineuddannelse
- Live onlinekurser
- Personlig vejleder
metodologi
Live online klasser
Vi tilbyder eleverne mulighed for at deltage i live online klasser hver dag. Under disse sessioner vil de studerende være i stand til at interagere med læreren og løse deres forespørgsler i realtid, dele viden og erfaringer. Træningsrytmen tilpasses så vidt muligt til hver gruppe studerendes behov. Ikke at deltage i en live klasse betyder ikke at gå glip af det. Alle sessioner kan ses forsinket, så mange gange du vil. Studerende, der ikke kan følge klassen live, bliver således ikke skadet.
Didaktiske ressourcer
UNIR Virtual Campus tilbyder en bred vifte af indhold, som hvert emne kan forberedes på. Disse materialer er organiseret på en måde, der letter agil og effektiv læring. På denne måde er det muligt at få adgang til de emner, der udvikler programmets indhold, nøgleidéer til hvert emne (udarbejdet af fagets lærere), supplerende audiovisuelt materiale, aktiviteter, læsninger og evalueringstest.
Derudover har du adgang til mesterklasser om specifikke emner, og du vil være i stand til at deltage i fora, chats og blogs, hvor du interagerer med lærere og kolleger, udvider din viden og løser mulige tvivl.
Personlig tutor
På UNIR har hver studerende en personlig vejleder fra dag 1, altid tilgængelig via telefon eller e-mail. Vejleders rolle er grundlæggende i hver studerendes bane, da den er den største forbindelse til universitetet og dets referencepunkt under træningsprocessen.
Vejledere tilbyder personlig opmærksomhed ved konstant at overvåge hver studerende.
- Løs tvivl om akademiske procedurer, procedurer eller specifik tvivl om emner.
- Hjælper med studieplanlægning for at udnytte tiden bedre.
- Anbefaler hvilke undervisningsressourcer på platformen, der skal bruges i hvert enkelt tilfælde.
- Han er involveret i de studerendes studier for at hjælpe dem med at bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For at vurdere niveauet for opnåelse af de opnåede mål i masteren er det nødvendigt at evaluere de kompetencer, der er erhvervet under studiet. Den endelige evaluering af læring udføres under hensyntagen til karakteren opnået i de følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning af praktiske sager, deltagelse i fora, debatter og andre samarbejdsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansigt til ansigt undersøgelse.
- Master afhandling
Læreplan
Curriculum
første semester
- Videnskabeligt grundlag for neuromarketing (6 ETCS)
- Neurovidenskab og biometriske teknikker til markedsføring (6 ETCS)
- Neurovidenskab og marketing (6 ETCS)
- Sensorisk og oplevelsesmæssig markedsføring (6 ECTS)
- Anvendt neuromarketing (6 ETCS)
anden periode
- Forbrugeren og deres adfærd (6 ETCS)
- Professionel deontologi i neuromarketing (6 ETCS)
- Afsluttende kandidatafhandling (12 ETCS)
Valgfag
- Neurovidenskaber anvendt til erhvervslivet (6 ETCS)
- Statistik anvendt på neuromarketing (6 ETCS)
- Neuromarketing og nye teknologier (6 ETCS)
- Valgfrie eksterne praktikophold (6 ETCS)
Galleri
Karrieremuligheder
karrieremuligheder
UNIR Master's Degree in Neuromarketing giver den studerende adskillige faglige muligheder i kvalificerede og ansvarlige stillinger. Mange er nye erhverv, der efterspørger en specialistprofil i Neuromarketing, som der stadig er få fagfolk af på markedet, hvilket repræsenterer en stor mulighed for vores studerende. Vi fremhæver blandt andet:
- Virksomhedernes marketingafdelinger.
- Virksomhedernes kommunikationsafdelinger.
- Business Intelligence afdelinger af virksomheder (markedsundersøgelser, markedsundersøgelser, kundeindsigt)
- Business Intelligence-virksomheder (markedsundersøgelser, markedsundersøgelser, kundeindsigt)
- Reklamebureauer
- Marketingkonsulenter
- Neuromarketinglaboratorier og tjenesteudbydere
- Træning af nye generationer (Universiteter og Handelshøjskole).