
Masters in
Kandidatgrad i kommerciel og salgsledelse UNIR

Introduktion
Vi er det eneste universitet i Spanien med en officiel specialiseret kandidatgrad med fokus på kommerciel ledelse og salg.
På grund af den nuværende markedssituation bliver virksomheder og organisationer opmærksomme på vanskelighederne og hindringerne for at nå deres mål ud over det stigende behov for en forøgelse af ressourcerne til dette. I denne sammenhæng bliver en passende planlægnings- og ledelsesproces for virksomhedernes kommercielle og salgsaktivitet et område med højeste prioritet, og til dette er det nødvendigt, at der er højtuddannede fagfolk. Denne kandidatgrad giver dig den viden og de færdigheder, der er nødvendige for dig til at lede denne transformation i enhver organisation.
Af denne grund, med Master i Business Management, vil du være i stand til at identificere muligheder på markedet gennem analyse og udvikling af specifikke metoder.
Derudover vil du takket være de praktiske sager stå over for udfordringen med at løse reelle forretningsproblemer gennem en omfattende forretningsstrategi.
Når du er færdig med denne master, vil du være i stand til at:
- Evaluere markedsinformation og fortolke kommerciel virkelighed for at forstå marketingstyringsprocessen i forskellige sammenhænge og miljøer.
- Forstå begreberne personlig salg og interpersonel kommunikationsteknik.
- Planlæg kommunikation inden for det kommercielle felt ved brug af nye teknologier.
- Har en global vision og forståelse af virksomheden.
Mesterens mål
Master i kommerciel og UNIR hos UNIR specialiseret sig i udvikling af kommercielle strategier for at imødekomme salgsforventninger i et globalt og skiftende miljø.
Mere specifikt vil du være i stand til at dykke ned i aspekter som kommerciel og marketingledelse , informationssystemer, omfattende kommunikation i kundeforhold, vigtigheden af at lede salgsteams, nye tendenser i salg i forhold til med teknologier og elektronisk handel eller kommercielle og salgskompetencer.
UNIR din mester med specialet inden for digital markedsføring af UNIR , og differentier din profil ved at tilegne dig færdigheder og viden i udviklingen af virksomhedens digitale strategier
Generelle oplysninger
- Varighed: 1 studieår
- Ansigt til ansigt-eksamener: i slutningen af hvert semester
- ECTS-point: 60
- Metode: 100% onlineuddannelse
- Live onlinekurser
- Personlig vejleder
Curriculum
Første semester 30 ECTS
- Kommerciel og marketingledelse (6 ECTS)
- Informationssystemer til forretningsbeslutning (6 ECTS)
- Kundeforholdsstyring (6 ECTS)
- Omfattende strategi for kommerciel kommunikation (6 ECTS)
- Ledelse af salgsstyrken (6 ECTS)
Andet semester 30 ECTS
- Elektronisk handel: indgående markedsføring (6 ECTS)
- Kommercielle og salgskompetencer (6 ECTS)
- Eksterne praktikophold (6 ECTS)
- Afsluttende kandidatprojekt (12 ECTS)
Digital Marketing Specialist
beskrivelse
Definere og udvikle de digitale strategier for din virksomhed. Få en strategisk vision om markedsføring i digitale miljøer for at lede nye forretningsmodeller. Analyser viralitetsfaktorerne, de mest passende sprog for hver type klient og resultaterne af dine handlinger
Anbefalet profil
Alle med et kald for online markedsføring, internet og e-handel
Hvad vil du lære?
- Du mestrer de værktøjer, der tilbydes af nye teknologier til at udvide din kundeportefølje, etablere et mere direkte forhold til dem, forbedre virksomhedens omdømme og dermed opnå det forventede afkast
- Du vil udvikle forretningsstrategiplanlægning
- Du vil være i stand til at designe reklamekampagner og administrere sociale netværk
- Du vil vide, hvordan man laver markedsundersøgelser
Program (12 ECTS)
Marketingplan (6 ECTS)
- Introduktion til den digitale markedsføringsplan
- Analyse af den aktuelle situation. Trin og værktøjer
- Marketingforskning
- Målopnåelse
- Valg af digitale marketingstrategier
- Udvikling af marketingtaktik
- Prognose, overvågning og kontrol af den digitale markedsføringsplan
Indgående marketing og SEO (6 ECTS)
- Introduktion til indgående marketing
- Strategisk plan for indgående markedsføring
- Konverteringstragt: TOFU, MOFU og BOFU
- Søgemaskineoptimering (SEO)
- Content Marketing
- e-mail-markedsføring
- Marketing automatisering
metodologi
Live online klasser
Vi tilbyder eleverne mulighed for at deltage i live online klasser hver dag. Under disse sessioner vil de studerende være i stand til at interagere med læreren og løse deres forespørgsler i realtid, dele viden og erfaringer. Træningsrytmen tilpasses så vidt muligt til hver gruppe studerendes behov. Ikke at deltage i en live klasse betyder ikke at gå glip af det. Alle sessioner kan ses forsinket, så mange gange du vil. Studerende, der ikke kan følge klassen live, bliver således ikke skadet.
Didaktiske ressourcer
UNIR Virtual Campus tilbyder en bred vifte af indhold, som hvert emne kan forberedes på. Disse materialer er organiseret på en måde, der letter agil og effektiv læring. På denne måde er det muligt at få adgang til de emner, der udvikler programmets indhold, nøgleidéer til hvert emne (udarbejdet af fagets lærere), supplerende audiovisuelt materiale, aktiviteter, læsninger og evalueringstest.
Derudover har du adgang til mesterklasser om specifikke emner, og du vil være i stand til at deltage i fora, chats og blogs, hvor du interagerer med lærere og kolleger, udvider din viden og løser mulige tvivl.
Personlig tutor
På UNIR har hver studerende en personlig vejleder fra dag 1, altid tilgængelig via telefon eller e-mail. Vejleders rolle er grundlæggende i hver studerendes bane, da den er den største forbindelse til universitetet og dets referencepunkt under træningsprocessen.
Vejledere tilbyder personlig opmærksomhed ved konstant at overvåge hver studerende.
- Løs tvivl om akademiske procedurer, procedurer eller specifik tvivl om emner.
- Hjælper med studieplanlægning for at udnytte tiden bedre.
- Anbefaler hvilke undervisningsressourcer på platformen, der skal bruges i hvert enkelt tilfælde.
- Han er involveret i de studerendes studier for at hjælpe dem med at bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For at vurdere niveauet for opnåelse af de opnåede mål i masteren er det nødvendigt at evaluere de kompetencer, der er erhvervet under studiet. Den endelige evaluering af læring udføres under hensyntagen til karakteren opnået i de følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning af praktiske sager, deltagelse i fora, debatter og andre samarbejdsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansigt til ansigt undersøgelse.
- Master afhandling
Professionelle udflugter
- Kommerciel direktør
- General Sales Director
- National Sales Director
- Eksportdirektør
- Expansion Director
- Regional direktør
- Supervisor eller kontoadministrator
- Salgschef
- Mægler
- Trade Marketing Manager
- Key Account Manager
- Marketing ansvarlig.
Læreplan
Curriculum
Første semester 30 ECTS
- Kommerciel og marketingledelse (6 ECTS)
- Informationssystemer til forretningsbeslutningstagning (6 ECTS)
- Customer Relationship Management (6 ECTS)
- Omfattende kommerciel kommunikationsstrategi (6 ECTS)
- Sales Force Management (6 ECTS)
Andet semester 30 ECTS
- Elektronisk handel: Inbound Marketing (6 ECTS)
- Kommercielle og salgskompetencer (6 ECTS)
- Eksterne praktikophold (6 ECTS)
- Afsluttende kandidatspeciale (12 ECTS)
Program (12 ECTS)
Marketingplan (6 ECTS)
- Introduktion til den digitale marketingplan
- Analyse af den aktuelle situation. Trin og værktøjer
- Marketing research
- Målopnåelse
- Udvælgelse af digitale marketingstrategier
- Udvikling af marketing taktik
- Forecasting, overvågning og kontrol af den digitale marketingplan
Inbound Marketing og SEO (6 ECTS)
- Introduktion til inbound marketing
- Strategisk plan for inbound marketing
- Konverteringstragten: TOFU, MOFU og BOFU
- Søgemaskineoptimering (SEO)
- Content Marketing
- e-mail-markedsføring
- Marketing automation
Programresultat
Hvad vil du lære
- Du vil mestre de værktøjer, som nye teknologier tilbyder til at udvide din kundeportefølje, etablere et mere direkte forhold til dem, forbedre virksomhedens omdømme og dermed opnå det forventede afkast
- Du vil udvikle forretningsstrategiplanlægning
- Du vil være i stand til at designe annoncekampagner og administrere sociale netværk
- Du vil vide, hvordan du laver markedsundersøgelser
Galleri
Ideelle studerende
Anbefalet profil
Alle med et kald for online markedsføring, internet og e-handel
Karrieremuligheder
karrieremuligheder
- Kommerciel direktør
- General Sales Director
- National Sales Director
- Eksportdirektør
- Ekspansionsdirektør
- Regional direktør
- Supervisor eller kontoadministrator
- Salgschef
- Mægler
- Trade Marketing Manager
- Key Account Manager
- Marketing ansvarlig.