Kandidatgrad i digital markedsføring
UNIR
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Logroño, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Uddann som ekspert i digital markedsføring ved det førende universitet inden for online metode
Online Master i Digital Marketing træner dig som ekspert i de nyeste trends inden for online marketing anvendt i erhvervslivet og digitalisering af virksomheder. Fra et innovativt program, der er baseret på praktisk, interaktivt indhold og reelle sager, lærer du SEO- og SEM-strategier, ydeevne, sociale medier, e-mail, mobil eller indgående markedsføring.
Derudover kan du tage følgende specialiseringer som et supplement til Master i Digital Marketing:
- Big Data Marketing (9 ECTS)
- Neuromarketing (12 ECTS)
- Annoncestrategier (12 ECTS).
Mesteren supplerer din træning med praktiske workshops i henhold til de nye markedskrav. Lær at bruge vigtige værktøjer som Google Ads, Google Analytics, SEO, SEM, Wordpress og Facebook Ads .
målsætninger
Master i Digital Marketing giver en omfattende viden om online marketing anvendt til erhvervslivet. Med det lærer du at træffe beslutninger, opdage muligheder og definere strategier, der optimerer enhver virksomheds tilstedeværelse på Internettet.
Målene med denne mester er:
- At mestre den strategiske retning af markedsføring, der anvendes på netværket.
- Definer vellykkede strategier gennem de forskellige online salgskanaler såsom sociale netværk, multi-device eller affiliate marketing.
- Kend de teknologier, der er nødvendige for oprettelsen af onlinebutikker.
- Anvend nøglefaktorerne for design og styring af et vellykket websted .
- Brug effektivt avancerede koncepter i onlineannoncering afhængigt af mål og strategier.
- Udvikle kommunikations- og indholdsskabende handlinger i sociale og digitale medier.
- Kend værktøjerne til Business Intelligence i onlinefeltet med reelle tilfælde af succes og fiasko på Internettet.
- Design en CRM-strategi ( Customer Relationship Management ).
Generelle oplysninger
- Varighed: 1 studieår
- Ansigt til ansigt-eksamener: i slutningen af hvert semester
- ECTS-point: 60
- Metode: 100% onlineuddannelse
- Live onlinekurser
- Personlig vejleder
metodologi
Live online klasser
Vi tilbyder eleverne mulighed for at deltage i live online klasser hver dag. Under disse sessioner vil de studerende være i stand til at interagere med læreren og løse deres forespørgsler i realtid, dele viden og erfaringer. Træningsrytmen tilpasses så vidt muligt til hver gruppe studerendes behov. Ikke at deltage i en live klasse betyder ikke at gå glip af det. Alle sessioner kan ses forsinket, så mange gange du vil. Studerende, der ikke kan følge klassen live, bliver således ikke skadet.
Didaktiske ressourcer
UNIR Virtual Campus tilbyder en bred vifte af indhold, som hvert emne kan forberedes på. Disse materialer er organiseret på en måde, der letter agil og effektiv læring. På denne måde er det muligt at få adgang til de emner, der udvikler programmets indhold, nøgleidéer til hvert emne (udarbejdet af fagets lærere), supplerende audiovisuelt materiale, aktiviteter, læsninger og evalueringstest.
Derudover har du adgang til mesterklasser om specifikke emner, og du vil være i stand til at deltage i fora, chats og blogs, hvor du interagerer med lærere og kolleger, udvider din viden og løser mulige tvivl.
Personlig tutor
På UNIR har hver studerende en personlig vejleder fra dag 1, altid tilgængelig via telefon eller e-mail. Vejleders rolle er grundlæggende i hver studerendes bane, da den er den største forbindelse til universitetet og dets referencepunkt under træningsprocessen.
Vejledere tilbyder personlig opmærksomhed ved konstant at overvåge hver studerende.
- Løs tvivl om akademiske procedurer, procedurer eller specifik tvivl om emner.
- Hjælper med studieplanlægning for at udnytte tiden bedre.
- Anbefaler hvilke undervisningsressourcer på platformen, der skal bruges i hvert enkelt tilfælde.
- Han er involveret i de studerendes studier for at hjælpe dem med at bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For at vurdere niveauet for opnåelse af de opnåede mål i masteren er det nødvendigt at evaluere de kompetencer, der er erhvervet under studiet. Den endelige evaluering af læring udføres under hensyntagen til karakteren opnået i de følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning af praktiske sager, deltagelse i fora, debatter og andre samarbejdsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansigt til ansigt undersøgelse.
- Master afhandling
Læreplan
Curriculum
første semester
- Digital markedsføringsplan (6 ECTS)
- Brugercentreret design (6 ECTS)
- Digital annoncering og SEM (6 ECTS)
- Marketing på sociale medier (6 ECTS)
- Avanceret kundeanalyse (6 ECTS)
anden periode
- Mobilmarkedsføring (6 ECTS)
- Indgående marketing og SEO (6 ECTS)
- Eksterne praktikophold (6 ECTS)
- Afsluttende kandidatspeciale (12 ECTS)
Galleri
Karrieremuligheder
karrieremuligheder
Master tilbyder den studerende adskillige faglige muligheder i kvalificerede og ansvarlige stillinger.
Mange er nye erhverv, der efterspørger en specialistprofil i Digital Marketing, hvoraf der stadig er få professionelle på markedet, der er kvalificeret med en officiel kandidatgrad, hvilket repræsenterer en stor mulighed for vores studerende.
Vi understreger blandt andet:
- Online marketingdirektør
- Direktør for Digital Innovation
- Leder af E-Business
- Leder af onlineannoncering
- Kundeforholdschef
- Iværksætter af dit eget Digital Marketing-firma