Kandidatgrad i digital markedsføring og sociale netværk
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Nøgleinformation
Campus placering
Madrid, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
EUR 5.460 / per course *
Ansøgningsfrist
18 Sep 2023
Tidligste startdato
25 Sep 2023
* pris for hele kandidatuddannelsen i en enkelt betaling
Introduktion
University Master's Degree (Officiel) i Digital Marketing og Social Networks er en eminent praktisk uddannelse, fokuseret på at øge den studerendes beskæftigelsesegnethed, som giver viden, både strategisk og operationel, inden for et af de områder, der er vokset mest i de senere år inden for organisationer: markedsføring i digitale kanaler og sociale netværk som et element i kommunikationen med offentligheden.
Det er det officielle og innovative program, der er udviklet for at tilpasse sig de nye behov, der er opstået i digitaliseringen af virksomheder. Denne Master har et dobbelt mål: på den ene side at lette beherskelsen af de grundlæggende principper for digital markedsføring, der er gældende, gennem en passende strategi for at nå de forskellige mål, afhængigt af punktet i beslutningsprocessen, hvor kunden; på den anden side undervisning i at bruge værktøjerne og kanalerne på en dyb måde, der giver teknisk viden, der gør det muligt for den studerende at arbejde de digitale kanaler med soliditet i en marketingafdeling eller i et bureau.
De aktiviteter, som den studerende udfører gennem kandidatuddannelsen, er øvelser, som en social medie- og digital marketingmedarbejder står over for i det daglige, som sammen med uddannelsens indhold og udvælgelse af undervisere, som for størstedelens vedkommende , det kombinerer undervisning med professionel praksis, hvilket sikrer den førnævnte praktiske tilgang og fornyelse og aktualitet af indholdet.
rettet til
Kandidatuddannelsen i digital markedsføring og sociale netværk er hovedsageligt rettet mod kandidater eller kandidater fra grenen af samfunds- og juridiske videnskaber, specifikt inden for områderne handel og markedsføring, økonomi, erhvervsorganisation, journalistik, reklame og audiovisuel kommunikation.
Uden at det berører dette, kan de kandidater fra anden uddannelse, der ønsker at erhverve en uddannelse på højt niveau, der giver dem mulighed for professionel projektion inden for masterfaget, få adgang til masteren. Til dette vil det være obligatorisk at udføre en række træningskomplementer, der styrker viden relateret til forskellige fag, og som vil give den studerende den nødvendige forhåndsviden, der giver adgang til Master med fuld garanti.
Disse tillæg refererer til følgende emner:
- Marketing og globalisering.
- Sociale netværk og Community Management.
Undervisningssystem
UDIMA uddannelsesmodellen er baseret på fjernundervisning, der gør intensiv brug af informations- og kommunikationsteknologier (IKT) for at lette uddannelsesprocessen.
UDIMA læringsevalueringssystemet overvejer at udføre og, hvor det er relevant, overkomme forskellige typer aktiviteter. De procentvise vægte, der er fastsat for at evaluere aktiviteterne for hvert fag, vil blive beskrevet detaljeret i filen for hvert modul eller emne, der er indeholdt i undervisningsplanlægningen, og vil blive fastsat ud fra det maksimum og minimum, der er fastsat i følgende tabel:
Deltagelse i læringsaktiviteter (AA) | 10-20 % |
kontroller | 10-20 % |
Løbende vurderingsaktiviteter (AEC): | 20-50 % |
Ansigt til ansigt afsluttende eksamen | 60% |
I ALT | 100% |
I alle fag overvåges den studerende fagligt gennem kvalificering af didaktiske aktiviteter baseret på karakteristika for det europæiske område for videregående uddannelse.
metodologi
UDIMA metoden er baseret på et fjernundervisningssystem, der fremmer kontinuerlig vurdering og "learning-by-doing" i et miljø med nærhed, tilgængelighed og realtidsinteraktion mellem læreren og eleven gennem informationsteknologier og kommunikation.
Undervisnings-læringsprocessen udvikles gennem Virtual Classrooms, hvor eleverne har en undervisningsvejledning til rådighed med planlægningen af faget. Undervisningsmetodikken sikrer tilegnelse af viden og faglige og personlige færdigheder gennem et løbende vurderingssystem, der er udmøntet i didaktiske aktiviteter, selvevalueringsspørgeskemaer og en personlig afsluttende eksamen.
For at fremme studiet og træningen af den studerende udvikles følgende træningshandlinger:
- Studer de didaktiske enheder gennem det didaktiske materiale, der er stillet til rådighed for den studerende og designet til onlinestudie: manualer, bøger, artikler og anden bibliografi relateret til de emner, der studeres.
- Udvikle uddannelsesaktiviteter gennem antagelser, praktiske cases og spørgeskemaer ved at bruge værktøjerne fra online undervisningsplatforme.
- Udfør aktiviteter, der involverer søgning og håndtering af information.
- Forbered undersøgelser, rapporter, projekter, der starter faglige færdigheder.
- Tilbyd en vejledningshandling til den studerendes permanente rådighed, som muliggør en korrekt undervisnings-læringsproces ved hjælp af opfølgningsstrategier såsom online- eller telefonvejledninger.
- Udvikle en evalueringsproces i kontinuerlig handling, der tillader nyorientering af læreprocessen.
- Udfør læse- og fritidspraktik i specialiserede centre for at opnå gradens faglige færdigheder.
- Fremme forskningskapacitet gennem didaktiske strategier som projektformulering, dataanalyse, undersøgelse af resultater, konklusioner og håndtering af litteraturliste.
- Udvikle mundtlige præsentationsfærdigheder og forsvar af akademiske artikler ved hjælp af mulighederne for kontorautomatiseringsundervisningsværktøjer.
karrieremuligheder
På grund af sit forhold til UDIMA arbejder UDIMA aktivt for at afdække de mest efterspurgte færdigheder og evner på det nuværende arbejdsmarked.
Denne specifikke kandidatgrad muliggør følgende professionelle muligheder:
- Digital kommunikationsansvarlig.
- Online marketing direktør.
- SEO konsulent, SEM.
- Community manager.
- Multimedieindholdsmanager.
- Ansvarlig for content marketing.