MSc International Fashion Marketing
The University of Manchester Worldwide China Centre
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Online
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning
Varighed
2 år
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
GBP 19.500 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* kan betales i fire rater
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Efterhånden som modeindustrien udvikler sig, er der et større behov for, at modebranchens fagfolk har en stærk teoretisk og anvendt til at forstå det moderne forretningsmiljø for mode. Dette kursus vil passe til dine behov, uanset om du ønsker at forbedre dine færdigheder, flytte ind i modebranchen eller søge en mere ledende stilling.
Vores unikke online masterkursus i international modemarkedsføring bygger på de etablerede styrker af vores langvarige, internationalt anerkendte kvalifikationer inden for mode og tekstiler. Det kombinerer akademisk ekspertise med de udviklingsevner, der er essentielle for en karriere i den globale modeindustri og vil gøre dig i stand til at arbejde og studere samtidigt.
Som en succesfuld kandidat vil du have viden og færdigheder til at ruste dig til en stor karriere inden for mode og detailhandel. Vores kandidater har sikret sig erhverv som indkøbere, marketingfolk og PR-chefer hos kendte, ikoniske brands som Condé Nast International, Issey Miyake, Nike, Adidas, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi osv.
Kursus højdepunkter
- Værdifulde muligheder for at lære af førende modebranchens eksperter og ledere.
- Udvikl din karriere og vækst dit personlige brand med vores alumni-netværk.
- Bliv en modemarketing med en global vision.
- Chartered Institute of Marketing (CIM) akkrediteret.
Indlæggelser
Læreplan
Kursusenheder
International modemarkedsføring
- Nuværende og fremtidig ekstern miljøanalyse
- Emerging markets og markedsadgangsmetoder
- Global forbrugerkultur og globalt medborgerskab
Strategisk brand management
- Strategisk brand management forretningsmodeller og koncepter
- Corporate branding og forbrugerbranding
- Luksus brand marketing
Mode forbrugeradfærd
- Forståelse af markedspladsen og kundernes behov
- Indvirkningen af kulturelle og sociologiske skift på forbrugere og markeder
- Opinionsledere og forandringsagenter og deres indflydelse på at omforme modelandskabet
Fashion marketing kommunikation
- Annoncering og PR i modebranchen
- Integreret marketingkommunikation (IMC)
- Innovation og etik i modemedier og kommunikation
International Fashion Retail Management
- Detaildistribution og kanaludvikling
- Forståelse af omnichannel-forbrugeren og deres kunderejse
- Detailkøbscyklussen
Nutidige problemstillinger
- Etik, bæredygtighed og modeforbrug
- Innovationer inden for digitale teknologier
- Erfaringsmæssigt forbrug
Forskningskompetencer i praksis
- Formulering af forskningsspørgsmål
- Gennemførelse af litteraturgennemgang
- Forskningsdesign og etiske overvejelser
- Effektiv dataindsamling, analyse, evaluering og kommunikation