
Kursus in
Sådan får du et rentabelt Facebook-gruppekursus The Internet Business School

Stipendier
Introduktion
Lær, hvordan du opretter, vokser og tjener penge på din egen Facebook-gruppe … onlinekursus – øjeblikkelig adgang
Lige nu bruger over 1 MILLIARD mennesker i øjeblikket Facebook-grupper, og dette antal vokser hele tiden. Facebook-grupper bruges til at opbygge fællesskaber, opbygge autoritet og sælge produkter … JA, … Facebook-grupper er en fantastisk måde at få flere kunder og skabe mere salg på!
At oprette din egen Facebook-gruppe er en af de hurtigste måder at etablere dig som brancheleder og autoritet inden for dit felt.
Hvorfor Facebook-grupper?
Enkelt sagt gør folk forretninger med folk, de kender, kan lide og stoler på, og "Community Building", mens den er i sin vorden nu, vil være kernen i alle virksomheder i fremtiden. Mark Zuckerberg [Medstifter af Facebook] annoncerede for nylig, at han bruger flere ressourcer og tid på at opbygge Facebook-grupper, og Facebook ændrede sin mission for at fokusere på fællesskabet.
Tillid og socialt bevis er blandt de mest indflydelsesrige faktorer, når det kommer til at træffe en købsbeslutning, så hvis du lærer at kombinere disse to faktorer på en velkendt, global platform som Facebook, er du på vej til en vinder, og du vil have en stor fordel i forhold til dine konkurrenter.
Plus, hvis du ved, hvordan du opretter en Facebook-gruppe korrekt, vil den vokse organisk uden behov for betalt annoncering.
Så hvem arbejder Facebook-grupper for?
Nå, at opbygge et fællesskab fungerer for de fleste virksomheder … hvis du ved, hvordan du skaber indhold og diskussion omkring dit brand, vil du opbygge en loyal tilhængerskare af fans, der stoler på dig, og som er glade for at købe fra dig.
- Fordele ved en Facebook-gruppe for din virksomhed:
- Opbygger et loyalt fællesskab
- Opbygger tillid til din virksomhed
- Positionerer dig som ekspert
- Skaber gode relationer med dine følgere
- Facebook-gruppeopslag er langt mere tilbøjelige til at blive vist i medlemmers nyhedsfeeds sammenlignet med et opslag fra en Facebook-side
- Medlemmer tjekker ind for at se, hvad der er det seneste i gruppen
- Fantastisk sted at få strålende anmeldelser for dine produkter og/eller tjenester
Har du en eksisterende Facebook Business-side?
Hvis du har en eksisterende Facebook-virksomheds-'side', ved du, at det er blevet stadig sværere at få dine virksomhedsopslag set af de personer, der allerede har liket din side. Du ved, hvor frustrerende det er at bruge masser af tid på at oprette indlæg til din side, kun for at opdage, at næsten ingen får det at se! Det lader til, at den eneste måde at få tilstrækkelig eksponering for dit indhold på er at betale for FB-annoncering, men problemet med dette er ikke alle små virksomhedsejere ved, hvordan man bruger annonceplatformen effektivt, og du kan spilde en masse penge på at prøve at ' få annoncer til at fungere', især hvis du ikke har budgettet til at ansætte nogen, der kan gøre det for dig. Men ligesom Facebook-annoncer er der en rigtig og forkert måde at opbygge en Facebook-gruppe på, og at gøre det på den forkerte måde kan være tidskrævende, frustrerende og give lidt afkast for din tid. Ved at vide, hvordan du opretter din gruppe ordentligt og 'markedsfører' din Facebook-gruppe effektivt, vil din virksomheds succes hurtigt bakkes op. Dette onlinekursus giver dig de færdigheder og strategier, du har brug for til at fastbacke din Facebook-gruppe, opdage, hvordan du skaber engagerende indhold til din gruppe og lære, hvordan du opretter og administrerer din gruppe, så den tiltrækker nye kunder og salg til din virksomhed. Hvis du leder efter en alternativ måde at markedsføre din virksomhed effektivt på, mens du vokser dit fællesskab og øger din eksponering og salgspotentiale, har du brug for din egen Facebook-gruppe.
Kursusindhold inkluderer
KOM I GANG
- Oprettelse af en ny Facebook-gruppe
- Tilføjelse af nye medlemmer
- Opslag, filer, begivenheder
- Opsætning af spørgsmål i FB-grupper
- Grupper avancerede indstillinger
- Seneste opdateringer til FB-grupper og ny funktionsindsigt
- FB gruppe vs side
FORBEREDT TIL LANCERING
- De spørgsmål, du skal stille, før du starter
- Hvad definerer succes?
- Etablering af gruppekulturen for at tiltrække dine ideelle medlemmer og undgå spam
- Sådan opbygger du din liste gennem din Facebook-gruppe og vælger det bedste navn
VÆKST & ENGAGEMENT
- Planlægning af succes – Forstå hvordan din Facebook-gruppe kan støtte din virksomhed
- Den hemmelige sauce til forlovelse
- Gnistende øjeblikkelig engagement og hvordan man vedligeholder det
- Growth Hacks
- Hemmeligheder til at skabe indhold og engagement, der får din gruppe til at vokse
- Gratis værktøjer til at skabe fantastisk indhold, der konverterer og engagerer dine medlemmer
- Indholdsplanlægger
- Hvordan kan din gruppe tjene penge til dig?
LEDELSE & KONTINUITET
- At drive din Facebook-gruppe uden besvær
- Nøgler til succes og yderligere ressourcer