
Certifikat in
Certifikat for kundeservicefærdigheder ShippingCollege

Stipendier
Introduktion
Customer Service Skills-kurset er et træningskursus for kundesupport- og servicemedarbejdere for at hjælpe dem med at udvikle en effektiv og effektiv mekanisme til at løse kundens problemer. Kurset er fokuseret på de færdigheder, der er nødvendige for at give kundesupport, den rigtige holdning, sagsbehandlingsteknikker og stresshåndtering.
Dette kursus udvikler "Customer First"-tilgangen inden for service og understøtter medarbejdere, der er ansvarlige for at levere eftersalgsservice til kunderne. Dette kursus hjælper kandidaterne i deres personlige karakter og adfærdsudvikling, hvilket i sidste ende hjælper med at give en behagelig oplevelse til slutkunderne i enhver virksomhed. Dette kursus hjælper også kandidaterne i stresshåndtering og undgår unødvendige og aggressive reaktioner på stressende situationer, der kan opstå i løbet af deres professionelle karriere.
Formålet med dette kursus
Målet med dette kursus er at:
- Udvikle deltagernes forståelse og bevidsthed om vigtigheden af god kundepleje;
- Udruste deltagerne med de nødvendige færdigheder til at blive mere effektive, når de handler med kunder;
- At give deltagerne en række verbale og non-verbale færdigheder for at imødekomme kundernes behov, håndtere kundeklager og levere god kundepleje og
- Hjælp med tips til stresshåndtering til kundeservicemedarbejdere.
Kursus varighed
Online fuld tid - 4 dage
Anbefalet studietid:
Deltidsstudier - 3 til 4 timer om ugen
Fuldtidsstudier - 12 til 16 timer om ugen
Kursusstruktur
Studieplan og vurdering - Hver uge vil du modtage en e-mail med besked om din studieplan og vurderingsprogram. Du får derefter adgang til dit e-campus for at fuldføre dine studier.
Downloadbare PDF-kursusnotater - En blød kopi af dit fulde kursusmodul i et PDF-format vil være tilgængelig på din e-Campus, som du kan downloade. Vi tilbyder ikke video tutorials.
Ugentlige onlineeksamener - 2 eksamener
Lærerstøtte
Personlig e-Tutor - al kommunikation foregår via e-mail.
Tidligere eksamensopgaver
Studietips til eksamen.
Ved vellykket gennemførelse af dit kursus
Når du har bestået dit certifikatkursus, vil du få tilsendt et e-certifikat via e-mail.
Vi tilbyder desværre ikke trykte certifikater.
Kursusmål
Med en vellykket gennemførelse af dette kursus vil du være i stand til:
- Sikre en stilling i kundeservicebranchen
- Vær berettiget til avancement inden for din virksomhed
- Vær sikker på, at du er professionelt uddannet og udstyret til kundeservicebranchen
Hvorfor studere med ShippingCollege ?
- Fleksibilitet ved online-studier ved hjælp af vores e-campus-program
- Personlige e-vejledere, der forstår og lytter til deres elever
- Praktisk og letforståeligt kursusindhold
- Professionelle eksperter med 20+ års erfaring i netop denne branche
Klik på nedenstående link for at se dette kursus
href="https://shippingcollege-com.mykajabi.com/personal %20development% 20kurser