MBA – Marketing (16 måneder online)
Rushford Business School
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Online
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 - 16 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Markedsføring handler om at opfylde menneskelige og sociale behov på en rentabel måde. Det er et spændende forretningsområde, der er velegnet til mennesker, der er kreative, analytiske og kan lide at arbejde i et arbejdsmiljø med højt tempo. Dette er også et meget udfordrende forretningsområde, hvor fagfolk og ledelsen skal udtænke marketingstrategier og -planer for at sikre, at flest mulige mennesker er i stand til at blive påvirket til at købe det produkt eller den service, virksomheden tilbyder sine kunder.
Markedet er fyldt med konkurrerende virksomheder, produkter og tjenester. Købsbeslutningen påvirkes af flere faktorer. Følelsesmæssige faktorer såsom opfattelsen af tillid og ærligt er lige så vigtige som den opfattede kvalitet af produktet eller tjenesten. Brand management er et væsentligt element i Marketing, og vi er bevidste om, hvordan veletablerede brands kan påvirke kundernes købsbeslutninger. Dette program vil udsætte dig for adskillige sådanne casestudier om brands og overordnet markedsføring, så du lærer hands-on marketingkoncepter i løbet af programmet.
Uddannelsen er designet og undervist af eksperter i marketing, og formålet med uddannelsen er, at du opnår en grundig forståelse og kompetenceudvikling inden for marketing, især med den nyeste teknologi i øjesyn. Programmet vil også give intensiv træning i markedsundersøgelser og marketingkommunikation.
Akkreditering
EduQua-certificeret schweizisk institution
Rushford Business School er certificeret af EduQua, et schweizisk kvalitetsmærke for videregående uddannelsesinstitutioner. EduQua er et akkrediteringsorgan anerkendt og støttet af den schweiziske konfødererede regering.
EduQua er den første kvalitetscertificering for offentlige og private uddannelsesinstitutioner i Schweiz og er anerkendt, støttet og godkendt af følgende organisationer:
- schweiziske forbundsregering
- Schweiziske konference for kantonale undervisningsministre (EDK)
- Statssekretariatet for Økonomiske Anliggender (SECO)
- Swiss Conference for Professional Training afdeling (SBBK)
- Schweiziske sammenslutning af beskæftigelsesafdelinger (VSAA)
- Schweizisk Føderation for Voksenuddannelse (SVEB)
Akkrediteringsrådet for erhvervsskoler og -uddannelser
Rushford Business School er medlem af "Accreditation Council for Business Schools and Programs (ACBSP)
ACBSP er det eneste globale akkrediteringsorgan, som akkrediterer virksomhedsprogrammer på associeret-, baccalaureate- og kandidatniveau på verdensplan siden 1988. Rushford Business School er en del af et medlemskab, der strækker sig til mere end 60 lande. ACBSP-medlemmer er blandt de bedste undervisere inden for deres respektive områder, interesserede i at lære innovative undervisningsmetoder, forbedre leveringen af erhvervsuddannelsesprogrammer og skabe værdi for deres studerende.
FN's principper for ansvarlig ledelsesuddannelse (PRME)
Rushford Business School er en stolt tilhænger og underskriver af FN's principper for ansvarlig ledelsesuddannelse (UN PRME). PRME er et initiativ fra United Nations Global Compact grundlagt i 2007 som en platform til at fremme og øge bevidstheden om og integrationen af bæredygtighed i business schools rundt om i verden.
I dag er PRME den største koordinerede indsats mellem verdens handelshøjskoler og FN. Rushford Business School blev PRME-underskriver i 2020. Som skole forstår vi privilegiet og ansvaret ved at levere kvalitetsuddannelse, der giver eleverne den viden og de værktøjer, de har brug for for at få succes, ændre liv og transformere samfund.
International Accreditation Council for Business Education (IACBE)
Rushford Business School er medlem af "International Accreditation Council for Business Education (IACBE)"
IACBE akkrediterer forretningsprogrammer, der fører til grader på associeret-, bachelor-, master- og doktorgradsniveau i institutioner for videregående uddannelser over hele verden. Alle leveringsformer, campusser, lokationer og undervisningssteder, såvel som alle forretningsprogrammer uanset gradsniveau, vil normalt blive inkluderet i IACBE-akkrediteringsgennemgangen.
schweizisk videregående uddannelsesinstitution
Rushford Business School er en godkendt post-sekundær videregående uddannelsesinstitution med bemyndigelse til at tildele private grader i Schweiz.
Programundervisning
Programresultat
Rushford MBA i marketing vil forberede dig til at være en virksomhedsleder, der er uddannet til at anvende principperne for marketing i forretningssituationer. Der er et intensivt fokus på strategisk tænkning, planlægning og udførelse, så færdighederne kan anvendes i realtid på din arbejdsplads. Der er også fokus på digital marketing som et vigtigt markedsføringsmiddel i nutidens forretningsverden.
Karrieremuligheder
Marketing er en glimrende funktion at være i, da dets relevans fortsætter i ethvert stadie af økonomi eller virksomhedens præstationer. Efterhånden som kundernes behov ændres, skal marketingbestræbelser ændres og anvendes på de ændrede omstændigheder. Selvom der er løbende krav til marketing, er der særlige situationer, der kræver en yderst sofistikeret marketing tilgang fra virksomhederne.
Inden for markedsføring er der betydelig specialisering inden for forskellige segmenter såsom reklame, kommunikation, public relations, markedsundersøgelse, brand management, priser og digital marketing. Dette gør det muligt for kandidater at komme ind i deres interesseområde og yderligere specialisere sig i jobbet. Seniorledere og ledere, der gerne vil yderligere forbedre deres kerneviden om marketingfundament sammen med et komplet MBA-program er også meget velegnede til dette program.
Rushford tilbyder muligheder for netværk, praktikpladser, branche mentorer, webstedbesøg og andre muligheder for samlet studerendes oplevelse og læring.
Læreplan
Rushford Online MBA-programmet i Marketing består af i alt 27 kurser, og hvert kursus varer cirka 2-3 uger. Hvert kursus består af 2-4 ECTS-point. Studerende skal gennemføre 18 kernekurser, 5 ud af de 9 valgfrie kurser og et hjørnestensprojekt for at tjene i alt 138 ECTS for at blive berettiget til MBA i markedsføringsprisen.
|
|