Kandidatuddannelsen i uddannelsesledelse og ledelse
Royal Roads University
Nøgleinformation
Campus placering
Victoria, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
2 år
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
CAD 33.920 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Undervisningsomkostningerne er for hele programmet: $ 31,976 (internationale studerende), $ 25,265 (indenlandske studerende).
Introduktion
Vores to-årige Master of Arts i uddannelsesmæssigt lederskab og ledelsesprogram er et 33-kredit-program leveret gennem en blandet model, der kombinerer online-læring og et læringsophold på campus. Programmet er designet til at hjælpe lærere med at udvikle en kritisk reflekterende forståelse af skoleforbedringspraksis, koncepter og forskning. Denne omfattende Lærer Kvalifikation service godkendt program henvender sig til administratorer og lærere inden for K-12 uddannelsesinstitutioner eller andre undervisningsmiljøer, der ønsker at opnå færdigheder og legitimationsoplysninger som ledere til at fremme deres nuværende karriere eller starte en ny.
Dette program er nu lærebogfrit. Studerende kan få adgang til alt kursusmateriale gennem åbne undervisningsressourcer, e-bøger, tidsskriftartikler og andre gratis digitale ressourcer. Disse typer kurser er kendt som " Zero Textbook Cost " og sigter mod at forbedre adgangen til uddannelse og forbedre de studerendes resultater.
Programbeskrivelse
Overalt i landet oplever skoler løbende vanskeligheder med at rekruttere kvalificerede kandidater til lederroller. Håbende ledere skal have adgang til relevante og tilgængelige post-graduate-programmer for at kunne opfylde de uddannelsesmæssige standarder, der kræves af mange skoledistrikter.
Vores to-årige MA i uddannelsesmæssigt lederskab og ledelse (MAELM) -program er designet til at hjælpe lærere med at udvikle en kritisk reflekterende forståelse af skoleforbedringsbegreber og forskning. MAELM-programmet er designet til at gøre det muligt for kandidater at føre meningsfuld forandring, der har en positiv indvirkning inden for skolefællesskabet. Det er en omfattende Lærer Kvalifikation service-godkendt program, der reagerer på uddannelsessektoren behov for kvalificerede skole og distriktsledere.
Programmet er specielt designet til arbejdende fagfolk. Det tilbydes i en blandet model bestående af online læring og en intensiv to uger lang opholdsperiode på campus i juli eller august. Dette format giver deltagerne mulighed for at forbedre deres uddannelsesbeviser betydeligt og samtidig minimere fravær fra deres arbejdsplads.
Fakultet med reel erfaring leverer relevant læseplan og erfaringer, der sikrer, at eksisterende og håbefulde skoleadministratorer udvikler de videnfærdigheder og tankesæt, der kræves for at fungere som effektive ledere inden for komplekse og udfordrende uddannelsesmiljøer.
MAELM-programmet har to færdiggørelsesmuligheder at vælge imellem Research Paper eller Thesis-muligheder.
Hvem det er til
MAELM-programmet er velegnet til administratorer og undervisere, der ønsker at påvirke kulturer og processer for at forbedre de studerendes læringsoplevelser, mens de understøtter lærere og personale. Programmet er designet til personer, der arbejder i K-12 eller andre uddannelsesmæssige omgivelser, der ønsker at få færdigheder og kvalifikationer som ledere og ledere for at fremme deres nuværende karriere eller starte nye.
Ansøgere, der ikke har den formelle akademiske uddannelse for at få adgang til optagelse, kan vurderes ud fra både deres formelle uddannelse og deres uformelle læring i overensstemmelse med fleksibel adgangspolitik . Se venligst Programoptagelse for mere information.
Programstruktur
MAELM er et toårigt program, der består af et obligatorisk to-ugers ophold på campus og online læringskurser. Residensen er designet til arbejdende fagfolk og finder sted i de sidste to uger i juli eller de første to uger i august. Besøg leveringsmodelsiden for flere detaljer.
resultater
Kandidater vil være i stand til at anvende praktiske værktøjer og strategier til at løse problemer, udfordringer og muligheder i forbindelse med at støtte elevers præstation og vækst. Kandidater vil have færdigheder til at:
- Kommuniker og syntetiser information og argumenter på kandidatniveau
- Demonstrer effektivt samarbejde og team facilitering færdigheder
- Evaluer kritisk lederskabsproblemer i sammenhængen
- Naviger og analyser data og eksisterende litteratur
- Bidrag til viden genereret af samfund af lærde og praktikere
- Demonstrere selvbevidsthed som en praktiserende læge og evnen til at reflektere over deres evne til ledelse
- Identificere, analysere og tackle udfordringer, der opstår i skoler omkring social retfærdighed
Adgangskrav
Standard optagelse
- Ansøgere skal være uddannede fagfolk med en fireårig bachelorgrad i et beslægtet felt fra en anerkendt post-sekundær institution.
- Relevant erhvervserfaring.
Fleksibel adgang
- Kandidater med en vis bacheloruddannelse og betydelig relevant erhvervserfaring kan være berettiget til fleksibel optagelse . Alle ansøgninger vurderes fra sag til sag.
Engelsk sprogfærdighed
Hvis engelsk ikke er dit primære sprog, bedes du gennemgå vores engelske sprogkrav.
Leveringsmodel
Master of Arts in Educational Leadership and Management (MAELM) -programmet er et toårigt program bestående af et obligatorisk to-ugers on-campus ophold og online læringskurser. Residensen er designet til arbejdende fagfolk og finder sted i de sidste to uger i juli eller de første to uger i august.
Residency
Residensen er en omhyggeligt designet periode med intens akademisk undersøgelse. Tidsplanen for undervisning og studier under opholdet er struktureret til at optimere den ansigt til ansigt adgang til instruktører, udvikle netværk med medstuderende og lære om universitetets supporttjenester, som du har adgang til resten af dit program . Den typiske daglige tidsplan er fra kl. 8 til kl. 17 Nogle holdmøder, hjemmearbejde og læsninger kan udføres uden for disse timer.
Online Learning
Onlinekurser leveres udelukkende gennem innovative, brugervenlige internetteknologier. Deltagerne trækker på webressourcer såvel som mere traditionelle trykte medier, mens de er involveret i en række omhyggeligt designede online læringsaktiviteter og opgaver. Før begyndelsen af hvert kursus får de studerende en liste over ressourcer inklusive lærebøger og / eller online-læsninger. Læringsaktiviteter og opgaver er designet til at give deltagerne mulighed for at identificere de praktiske anvendelser af kursusindholdet og arbejde sammen med andre for at konstruere både en personlig og delt betydning ud fra deres oplevelser.
Hvert 3-kredit kursus ville kræve et niveau af indsats på cirka 100 timer. Dette varierer fra studerende til studerende og bliver lettere, når studerende sætter sig ind i Royal Roads University online læringsmiljø og lærer at arbejde effektivt med teammedlemmer i en virtuel indstilling. Studerende kræves regelmæssigt at engagere sig i kursusindholdet og bidrage akademisk til at forbedre kohortelæring gennem blog / forumindlæg, diskussionsemner og krævede kursusaktiviteter og opgaver.
Karriere
Master of Arts i uddannelsesledelse og ledelse vil give dig ekspertisen til at arbejde effektivt i uddannelsesmæssige lederroller med fokus på K-12-systemet, herunder:
organisationer
- K-12 Offentlige skoler, uafhængige skoler, private skoler
- Skoledistrikter
- Provinsstyre
Skoleniveau
- Skoleinspektør
- Skolens vice rektor
- Afdelingsleder
- Læreplan
- Team leder
- Aboriginal supportlærer
- Ressource lærer
- Lærerledere
Distriktsniveau
- Superintendent
- Stedfortrædende opsigter
- Assistent / associeret opsigter
- Instruktionschef
- District rektor
- Distriktsstøtte eller hjælp til lærere (f.eks. Læsefærdigheder, specialundervisning)
- Distriktskoordinator (fx aboriginal uddannelse, tidlig læring, kunst, fransk nedsænkning)
Provincialt uddannelsesministerium niveau
- Direktør, uddannelse program levering
- Manager, instruktionstjenester
- Manager, eksamensadministration og markering
- Manager, eksamen og certificering
- Uddannelsesofficer
- Uddannelsesforbindelse
- Politikanalytiker, Uddannelsesprogrammer
- Uddannelsesprojektledere
IB-skoler
- PYP / MYP / DP-koordinatorer og administratorer
- Pædagogiske ledere
- Skoler
- Erfarne IB-praktikere
Kurser
- ITAI: Introduktion til akademisk integritet
- LRNTLNK: Linket
- EDLM501: Ledelse for læring: Fra teori til praksis
- EDLM505: Leading for Social Justice
- EDLM510: Forskning til skoleforbedring
- EDLM525: Udvikling af lederkapacitet gennem reflekterende praksis
- EDLM540: Opbygning og styring af skolefællesskaber: Skolekultur og kommunikation
- EDLM550: Kommunikation i skoleledelse
- EDLM560: Førende teknologisk integration i skoler
- EDLM570: Læreplan, Instruktion og Evaluering
- EDLM580: Supervising, Coaching og Mentoring for Professional Learning
- EDLM610: Ledende og vedvarende Collaborative Inquiry Processes
- LRNT600: Avanceret Forskning: Specialeforslag
- LRNT690: Speciale
Finansiel støtte og priser
Financial Aid & Awards-teamet er her for at give information og support om en række finansieringskilder og tildelingsmuligheder startende med en video, der introducerer de omfattende detaljer, du finder på dette websted og i vores blog.
Se et resumé af offentlige bistandsprogrammer for dem, der er ramt af COVID-19-krisen. Lær mere...
Finansiel planlægning er en vigtig komponent i tidlig uddannelsesplanlægning. Gennemgå finansieringsmulighederne godt inden dit program begynder at hjælpe med at opbygge et rimeligt budget.
lån
Udforsk de forskellige typer lån, der er tilgængelige for at hjælpe med at finansiere dine studier. Lær mere...
Priser
Udforsk en række konkurrencedygtige stipendier, priser og stipendier, der er tilgængelige fra RRU og andre finansieringsbureauer. Lær mere...
Forskningsstipendier
RRU administrerer stipendeadministrationen for udvalgte finansieringsbureauer. Dette er nogle af de mere omfattende priser. Lær mere...
Anden finansiering
Oplev alternative finansieringsmuligheder som Highbred Points. Lær mere...
Indlæggelser
Læreplan
Programbeskrivelse
Over hele landet oplever skoler løbende problemer med at rekruttere kvalificerede kandidater til lederroller. Aspirerende ledere skal have adgang til relevante og tilgængelige postgraduate programmer for at kunne opfylde de uddannelsesmæssige standarder, der kræves af mange skoledistrikter.
Vores to-årige MA i Educational Leadership and Management (MAELM) program er designet til at hjælpe undervisere med at udvikle en kritisk reflekterende forståelse af skoleforbedringskoncepter og forskning. MAELM-programmet er designet til at gøre det muligt for kandidater at lede meningsfuld forandring, der har en positiv indvirkning i skolesamfundet. Det er et omfattende lærerkvalifikationsservice-godkendt program, der imødekommer uddannelsessektorens behov for kvalificerede skole- og distriktsledere.
Programmet er specielt designet til arbejdende professionelle. Det tilbydes i en blandet model bestående af online læring og en intensiv to-ugers lang opholdsperiode på campus i juli eller august. Dette format giver deltagerne mulighed for at forbedre deres uddannelsesmæssige akkreditiver betydeligt og samtidig minimere fravær fra deres arbejdsplads.
Fakultet med erfaring fra den virkelige verden leverer relevant læseplan og erfaringer, der sikrer, at eksisterende og håbefulde skoleadministratorer udvikler de vidensfærdigheder og tankesæt, der kræves for at fungere som effektive ledere inden for komplekse og udfordrende uddannelsesmiljøer.
MAELM-programmet har to færdiggørelsesmuligheder at vælge mellem Research Paper eller Thesis muligheder.
Hvem er det til
MAELM-programmet er velegnet til administratorer og undervisere, der ønsker at påvirke kulturer og processer for at forbedre elevernes læringsoplevelser og samtidig støtte lærere og personale. Programmet er designet til personer, der arbejder i K-12 eller andre uddannelsesmæssige omgivelser, der ønsker at opnå færdigheder og akkreditiver som ledere og ledere for at fremme deres nuværende karrierer eller starte nye.
Ansøgere, der ikke har den formelle akademiske uddannelse til at kvalificere sig til optagelse, kan vurderes på baggrund af både deres formelle uddannelse og deres uformelle læring i overensstemmelse med den fleksible optagelsespolitik. Se venligst programoptagelse for mere information.
Program struktur
MAELM er et toårigt program bestående af et obligatorisk to-ugers ophold på campus og online læringskurser. Designet til arbejdende fagfolk, opholdet finder sted i løbet af de sidste to uger af juli eller de første to uger af august. Besøg leveringsmodelsiden for flere detaljer.
Resultater
Kandidater vil være i stand til at anvende praktiske værktøjer og strategier til at løse problemer, udfordringer og muligheder relateret til at støtte elevernes præstationer og vækst. Kandidater vil have færdigheder til at:
- Kommunikere og syntetisere information og argumenter på kandidatniveau
- Demonstrere effektivt samarbejde og teamfaciliteringsevner
- Vurder kritisk lederskabsspørgsmål i konteksten
- Navigere og analysere data og eksisterende litteratur
- Bidrage til viden genereret af fællesskaber af forskere og praktikere
- Demonstrere selvbevidsthed som praktiker og evnen til at reflektere over deres evne til lederskab
- Identificere, analysere og adressere udfordringer, der opstår i skoler omkring social retfærdighed
Leveringsmodel
Master of Arts in Educational Leadership and Management (MAELM)-programmet er et to-årigt program bestående af et obligatorisk to-ugers ophold på campus og online læringskurser. Designet til arbejdende fagfolk, opholdet finder sted i løbet af de sidste to uger af juli eller de første to uger af august.
Bopæl
Residency er en omhyggeligt designet periode med intens akademisk undersøgelse. Tidsplanen for undervisning og studier under opholdet er struktureret for at optimere den ansigt-til-ansigt adgang til instruktører, udvikle netværk med medstuderende og lære om universitetets støttetjenester, som du vil have adgang til i resten af dit program . Den typiske daglige tidsplan er fra kl. 8.00 til kl. 17.00. Nogle holdmøder, lektier og oplæsninger kan udføres uden for disse timer.
Online læring
Onlinekurser leveres udelukkende gennem innovative, brugervenlige internetteknologier. Deltagerne trækker på webressourcer såvel som mere traditionelle trykte medier, mens de er involveret i en række omhyggeligt designede online læringsaktiviteter og opgaver. Forud for begyndelsen af hvert kursus får eleverne en liste over ressourcer, herunder lærebøger og/eller onlinelæsninger. Læringsaktiviteter og opgaver er designet til at give deltagerne mulighed for at identificere de praktiske anvendelser af kursets indhold og arbejde sammen med andre for at konstruere både en personlig og fælles mening ud fra deres erfaringer.
Hvert 3-kredit kursus ville kræve et indsatsniveau på cirka 100 timer. Dette varierer fra elev til elev og bliver lettere, efterhånden som eleverne stifter bekendtskab med Royal Roads University s online læringsmiljø og lærer, hvordan man arbejder effektivt med teammedlemmer i en virtuel setting. Studerende er forpligtet til regelmæssigt at engagere sig i kursusindholdet og bidrage akademisk til at forbedre kohortelæring gennem blog-/forumindlæg, diskussionsemner og nødvendige kursusaktiviteter og opgaver.
Kurser
- ITAI: Introduktion til akademisk integritet
- LRNTLNK: Linket
- EDLM501: Ledelse for læring: Fra teori til praksis
- EDLM505: Førende for social retfærdighed
- EDLM510: Forskning til skoleforbedring
- EDLM525: Udvikling af lederskabskapacitet gennem reflekterende praksis
- EDLM540: Opbygning og styring af skolefællesskaberne: Skolekultur og kommunikation
- EDLM550: Kommunikation i skoleledelse
- EDLM560: Førende teknologisk integration i skoler
- EDLM570: Læseplan, instruktion og vurdering
- EDLM580: Supervisering, coaching og mentoring til professionel læring
- EDLM610: Leading and Sustaining Collaborative Inquiry Processes
- LRNT600: Avanceret forskning: Afhandlingsforslag
- LRNT690: Speciale
Galleri
Stipendier og finansiering
Økonomisk støtte og priser
Financial Aid & Awards-teamet er her for at give information og støtte om en række forskellige finansieringskilder og tildelingsmuligheder, startende med en video, der introducerer de omfattende detaljer, du finder på denne hjemmeside og i vores blog.
Se en oversigt over regeringens bistandsprogrammer for dem, der er berørt af COVID-19-krisen.
Økonomisk planlægning er en afgørende komponent i tidlig uddannelsesplanlægning. Gennemgå venligst finansieringsmuligheder i god tid før dit program begynder for at hjælpe med at opbygge et rimeligt budget.
Lån
Udforsk de forskellige typer lån, der er tilgængelige for at hjælpe med at finansiere dine studier.
Priser
Udforsk en række konkurrencedygtige tildelte stipendier, priser og stipendier tilgængelige fra RRU og andre finansieringsbureauer.
Forskningsstipendier
RRU administrerer stipendieadministrationen for udvalgte finansieringsbureauer. Dette er nogle af de mere omfattende priser.
Anden finansiering
Oplev alternative finansieringsmuligheder som Highbred Points.
Karrieremuligheder
Master of Arts i Educational Leadership and Management vil give dig ekspertise til at arbejde effektivt i ledelsesfunktioner inden for uddannelse med fokus på K-12-systemet, herunder:
Organisationer
- K-12 offentlige skoler, uafhængige skoler, privatskoler
- Skoledistrikter
- Provinsregering
Skoleniveau
- Skoleleder
- Skolens viceinspektør
- Afdelingsleder
- Læreplansleder
- Teamleder
- Lærer til støtte for aboriginals
- Ressourcepædagog
- Lærerledere
Distriktsniveau
- Overinspektør
- Viceinspektør
- Assistent/associeret inspektør
- Direktør for undervisning
- Distriktets rektor
- Distriktsstøtte eller hjælp til lærere (f.eks. læse- og skriveundervisning, specialundervisning)
- Distriktskoordinator (f.eks. undervisning af oprindelige folk, tidlig læring, kunst, fransk indskoling)
Undervisningsministeriet på provinsniveau
- Direktør, levering af uddannelsesprogrammer
- Leder, undervisningsservice
- Leder, eksamensadministration og -bedømmelse
- Leder, graduering og certificering
- Uddannelsesansvarlig
- Uddannelsesforbindelse
- Politisk analytiker, Uddannelsesprogrammer
- Direktører for uddannelsesprojekter
IB-skoler
- PYP/MYP/DP-koordinatorer & Administratorer
- Pædagogiske ledere
- Skoleledere
- Erfarne IB-praktikere med erfaring
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.