MS i læringsdesign og teknologi
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Los Angeles, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning
Varighed
15 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.510 *
Ansøgningsfrist
12 Jun 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* pr. enhed for i alt 32 enheder. Du betaler pr. enhed
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
- Vilkår : Efterår, forår
- Længde : 20 måneder / 32 enheder
- Sted(er) : Online, West Los Angeles
- Format : 100% online eller hybrid
Designet til enkeltpersoner, der ønsker at fremme deres karriere inden for instruktionsdesign og teknologi, har dette Masters in Learning Design and Technology-uddannelse et læringsformat, der giver eleverne mulighed for at deltage i en kohortemodel, mens de vælger mellem online- eller i klasseværelset valgmuligheder hvert semester.
Programfordele
Online eller hybridformat
Vores unikke format giver ultimativ fleksibilitet med 100 % online- eller i klasseværelset muligheder hver semester. Denne model er ideel til både arbejdende professionelle og fuldtidsstuderende.
Værdier centreret
Studerende er bemyndiget til at gøre en varig indflydelse gennem GSEPs kerneværdier om akademisk ekspertise, socialt formål og meningsfuld service.
Program detaljer
Nye årgange begynder hver september og januar. Kohortemodellen bygger på lederevner, støtte og livslange relationer med kolleger.
De fleste kurser gennemføres 100% online med synkrone og asynkrone sessioner. Der tages en lørdag/søndags-weekend med undervisning hvert semester, med fleksibiliteten til at deltage online eller personligt.
En indledende velkomstoplevelse finder sted lørdag og søndag i begyndelsen af det første semester på West LA og/eller Malibu campus. Det kan varmt anbefales, men ikke påkrævet.
Indlæggelser
Læreplan
I dette 32-enheds MS-program vil du opleve velafrundede og omfattende kurser, der forbereder fremtidige instruktionsdesignere og teknologer inden for programdesign, evaluering, teori, den nyeste instruktionsteknologi og andre relevante og værdifulde perspektiver.
Læring kulminerer i en slutstensintegrationsoplevelse, der inkluderer klasseundervisning med essentiel praktisk praksis. Under ledelse af dygtige fakultetpraktikere inkorporerer projektet enten et videnskabeligt papir, et produktdesign eller et træningsprogram.
Kernekurser
- MSED 601 ---- Kritisk tænkning og kommunikation ---- (3)
- MSED 602 ---- Virtuel læring, samarbejde og transmedier ---- (3)
- MSED 603 ---- Etik, værdier og inklusion ---- (3)
- MSED 604 ---- Programdesign og evaluering ---- (3)
- MSED 605 ---- Anvendt analyse og datavisualisering ---- (3)
- MSED 606 ---- Entrepreneurial Leadership for Innovation and Change ---- (3)
- MSED 680 ---- Nutidige emner i ledelse ---- (1)
- MSED 681 ---- Nutidige emner i læring ---- (1)
- MSED 699 ---- Capstone Integration Experience ---- (3)
Program-specifikke kurser
- MSLD 621 ---- Ny læring og nye teknologier ---- (3)
- MSLD 622 ---- Formel læring: Instruktion om gentænkning ---- (3)
- MSLD 623 ---- Uformel læring: Udvidelse af læringsrum ---- (3)
Programresultat
GSEP er forpligtet til en elev-centreret tilgang i de programmer, vi tilbyder. Hvert program har et sæt mål, som en studerende, der tager eksamen fra programmet, forventes at nå. Den viden og færdigheder, der undervises i programmet, kan blive introduceret i nogle kurser. På andre kurser bliver eleverne bedt om at anvende viden ved at øve færdigheder og demonstrere deres evner. Inden for programmet understreges de værdier og dispositionelle egenskaber, der er vigtige for personer, der går ind i erhvervet.
Kandidater fra MS i Learning Design and Technology-programmet forventes at nå følgende mål:
- Udvikle og praktisere klare, overbevisende og dataunderstøttede fortællinger, der fremmer initiativer og præsenterer dem ved hjælp af avancerede transmedier.
- Udvikle og levere læringsoplevelser ved at integrere og anvende læringsteori og teknologiske værktøjer og vurdere resultaterne af disse bestræbelser
- Integrer personlige, organisatoriske og samfundsmæssige værdier i ledelsesinitiativer og fremfør dem i hele organisationer
- Analysere teorier og karakteristika ved formelle og uformelle læringsmiljøer og integrere brugen af teknologi
- Forstå unikke egenskaber og formelle og uformelle læringsmiljøer og demonstrere evnen til at anvende teknologi til hver indstilling baseret på relevante læringsteorier
Karrieremuligheder
Dette MS-uddannelsesprogram giver den viden, de færdigheder og den støtte, der er nødvendig for at nå dit potentiale i forskellige miljøer såsom PreK-12 skoler, gymnasier og universiteter, online-programstyringsenheder, personaleuddannelse, virksomheder og mange typer organisationer i ikke- profit, private og offentlige sektorer.
Kandidater er forberedt på lederskab med mange karrieremuligheder i stillinger som en instruktions- og læringsdesigner eller udvikler, teknolog, direktør for læringsstrategier, pædagogisk konsulent, lærer eller professor og andre relaterede roller.
Beskæftigelsesefterspørgslen er høj med en gunstig forventet jobvækst. Som færdiguddannet vil du være parat til at øge dit indtjeningspotentiale, drive organisatoriske forandringer og være med til at gøre en varig forskel for studerende og uddannelsesinstitutioner.
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.