Master i digital transformation
OBS Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Online
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Online master i internetforretning og nye forretningsmodeller.
I et par år er vi vidne til overgangen fra et analogt samfund til et nyt digitalt med de forstyrrende ændringer, som dette indebærer. Nye teknologier, nye forretningsmodeller, nye måder at organisere og kommunikere på, nye krav til færdigheder og evner for fagfolk osv. ... ændrer måden at drive forretning på og strukturere arbejde. De første konsekvenser er de dybe ændringer i konfigurationen af de fleste økonomiske sektorer og i arbejdsmåden. Nye virksomheder med nye forretningskulturer har revolutioneret status quo, der er gældende i mange økonomiske sektorer, hvilket giver anledning til nye konfigurationer, der er helt forskellige fra de foregående. Tænk på Amazon, Google, Netflix, Spotify, Apple for at navngive den bedst kendte.
Vi lever en sceneændring, der er kendetegnet ved kompleksiteten, uklarheden, volatiliteten og miljøets hastighed. Samfundet kræver mere gennemsigtighed og ærlighed i den måde, vi kommunikerer på. Vi hjælper med den eksponentielle stigning i information, der skal styres til beslutningstagning. En ekstern information, ustruktureret, åben og i realtid. Nye teknologiske værktøjer vises, så vi kan styre vores organisationer mere effektivt. Et meget udfordrende miljø, der kræver nye færdigheder og faglige og personlige færdigheder. Nye paradigmer for en ny verden.
For alt det ovenstående fokuserer Master in Digital Business af OBS på de vigtigste aspekter både fra teknisk og menneskeligt synspunkt for at imødegå dette nye miljø med garantier. Et must for fagfolk i den digitale økonomi og vidensamfundet.
Læreplan
Curriculum
- Ledelse og forandringsledelse
- Digitale færdigheder og fremtidens arbejde
- Strategier for digital markedsføring.
- Transformering af forholdet til kunder (i): Business Intelligence
- Transformering af forholdet til kunder (ii): CRM og sociale medier
- Designtænkning og nye forretningsmodeller
- Digitalisering af forsyningskæden
- Forretningsudvikling
- Mobilstrategier
- Digital projektledelse - agile metoder
- Afsluttende masteropgave (TFM)
Indlæggelser
Programresultat
målsætninger
- Forstå behovet for forandring og bliv en promotor for det i din organisation.
- Implementere og lede forretningsdigitaliseringsstrategier på alle funktionelle områder i en organisation.
- Forstå og vedtage nye måder at strukturere arbejdet på.
- Udvikle de ledelsesmæssige og ledelsesmæssige færdigheder til at være en professionel fra det 21. århundrede
- Lav udviklingsplanen for en digital forretning.
Karrieremuligheder
karrieremuligheder
- Teknologisektor
- Multinationale virksomheder
- Innovative virksomheder
- Digital forretning
- Kommunikations- og reklamevirksomheder
- Servicesektoren
- Konsulentfirmaer
- Små og mellemstore virksomheder