
Kandidat in
Master of Communication Mind Development Academy

Stipendier
Introduktion
Om
Master of Communication program tilbydes online via fjernundervisning. Efter at have evalueret både akademisk rekord og livserfaring vil AIU-personale, der arbejder sammen med fakultet og akademiske rådgivere, hjælpe eleverne med at oprette et skræddersyet program, der er designet individuelt. Denne fleksibilitet til at opfylde elevers behov findes sjældent i andre fjernundervisningsprogrammer. Vores online-program kræver ikke, at alle studerende tager de samme emner / kurser, bruger de samme bøger eller læringsmaterialer. I stedet er online Master of Communication læseplan designet individuelt af den studerende og akademiske rådgiver. Det omhandler specifikt styrker og svagheder med hensyn til markedsmuligheder i elevens store og planlagte arbejdsområde.
At forstå, at industri og geografiske faktorer skal påvirke indholdet af læseplanen i stedet for et standardiseret one-fits-all design er kendetegnende for AIUs unikke tilgang til voksenuddannelse. Denne filosofi omhandler det dynamiske og konstant skiftende miljø for fagfolk ved at hjælpe voksne studerende med at nå deres faglige og personlige mål inden for uddannelsesområdet.
For sydafrikanske borgere interesseret i vores tilbud: Vær opmærksom på, at vores partneruniversitet AIU og dets programmer er fuldt akkrediteret af ASIC, den britiske regeringsinstans for akkreditering af udenlandske universiteter, men AIU er endnu ikke anerkendt af SAQA inden for Sydafrika.
Vigtigt: Nedenfor er et eksempel på emner eller områder, du kan udvikle og arbejde på under dine studier. På ingen måde er det en komplet eller påkrævet liste, da AIU-programmer ikke følger en standardiseret læseplan. Det menes udelukkende som et referencepunkt og et eksempel.
Kernekurser og emner i kommunikation:
- Journalistikhistorie
- Anvendt Mediekommunikation
- Kommunikationsstyring
- Avanceret Interpersonel Kommunikation
- Tværkulturel kommunikation
- Professionel taleskrivning
- Offentlige taler og præsentationer
- Forretningsforhandling
- PR medieproduktion
- PR-planlægning
- PR-kampagner
- Akademisk
- Kommunikationsrådgivning
- Kvantitative forskningsmetoder
- Forlagsvirksomhed
Orienteringskurser:
- Meddelelse
- Organisationsteori (portefølje)
- Erfaringslæring (selvbiografi)
- Akademisk evaluering (spørgeskema)
- Fundament of Knowledge (Integration Chart)
- Grundlæggende principper I (Uddannelsesfilosofi)
- Professionel Evaluering (Selvvurdering Matrix)
- Udvikling af Graduate Study (garanti for en akademisk grad)
Forskningsprojekt i kommunikation:
- Masters Projekt
- MBM300 Specialeforslag
- MBM302 Speciale (7.500 ord)
Publikation: Hver kandidat for kommunikationskandidat opmuntres til at offentliggøre deres forskningsdokumenter enten online på det offentlige område eller gennem faglige tidsskrifter og tidsskrifter over hele verden.