MSc strategisk marketing
London School of Planning and Management
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 - 18 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 7.950 / per course *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Gebyret betales i månedlige eller kvartalsvise eller halvårlige rater
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Få indsigt i marketingverdenen med dens etiske og samfundsmæssige konsekvenser.
Du studerer dybtgående markedsføringsområder, herunder markedsundersøgelser, køberadfærd, branding og analyse.
Du dækker også principperne om design, kreativitet og innovation samt global marketing management. Vellykket gennemførelse af denne kvalifikation vil udvikle elevernes strategiske marketingledelse, forbrugeradfærd og brandingfærdigheder og deres evne til at fokusere på kravene til implementering af en organisations strategi.
Nøgle Fakta
- Fuldt anerkendt og globalt accepteret grad.
- Vores kursus er mest relevant og designet i henhold til behovene og kravene i nutidens virksomheder verden over.
- Med den fordel at studere på jobbet, når som helst og hvor som helst, får du omkostningsfordel og samme grad, som gives til fuldtidsstuderende på universitetsområdet.
- Nemme og overkommelige betalingsplaner
Hvorfor vælge denne LSPM ?
- Din kvalifikation er anerkendt og accepteret verden over.
- Vores pensum hjælper dig med at udvikle kritisk tænkning, enestående ledelsesviden og kulturel bevidsthed.
- Oplev online-tidsstudier som aldrig før med vores specialbyggede smarte læringsværktøjer, som giver dig fordel af at studere når som helst og hvor som helst.
- Vær en del af en elitegruppe af talentfulde handelsstuderende, og udvikl et værdifuldt og indflydelsesrigt globalt netværk ved hjælp af LSPM onlinesamfund.
Indlæggelser
Læreplan
MSc Strategic Marketing består af 6 obligatoriske enheder og dissereringsarbejde til en samlet total på 180 point.
Obligatoriske enheder
Trin 1 (niveau 7-eksamensfase - 120 point)
- Moderne spørgsmål og principper for markedsføring (20 point)
- Forbrugeradfærd og markedskommunikation (20 point)
- Marketing på digitale og sociale medier (20 point)
- Moderne udfordringer og strategisk markedsføring (20 point)
- Strategisk brand management (20 point)
- Marketing Research Project (20 point)
[Vellykket afslutning af trin 1 fører til progression til trin 2]
Trin 2 (Universitetsfase)
- Dissertation Project
[Vellykket afslutning af fase 2 fører til tildeling af grad fra universitetet]
Vurdering og verifikation
Alle enheder inden for denne kvalifikation vurderes internt og eksternt verificeret af det tildelende organ. Kvalifikationerne refereres til kriterier baseret på opnåelsen af alle de specificerede læringsresultater.
For at opnå et "bestået" for en enhed, skal eleverne fremlægge bevis for, at de har opfyldt alle læringsresultater og opfylder de standarder, der er specificeret af alle vurderingskriterier.
Programresultat
Målet med dette program er at give eleverne færdigheder og forståelse inden for marketing og branding, der stemmer overens med god strategisk beslutningstagning for at opretholde organisationers konkurrencefordel.
Elever tilegner sig viden gennem en integreret tilgang til teori i markedsføring, branding af forbrugeradfærd og digital kommunikationsstyring og praksis ved hjælp af realtidsaktiviteter.