Master of Business Administration
Loyola University
Nøgleinformation
Campus placering
Online
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 950 / per credit
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Optjen en prestigefyldt online MBA i et hurtigere tempo.
En Loyola MBA-grad er en startrampe, der kan føre dig til en mere succesrig, meningsfuld karriere, og nu bringer vi prestigen ved Loyola MBA online. Den online MBA-grad på Loyola University New Orleans er designet til motiverede fagfolk, der ønsker at tage deres karriere til næste niveau, mens de drager fordel af fleksibiliteten ved onlinelæring.
Indlæggelser
Læreplan
Fleksible onlinekurser undervist af eksperter.
Vores online M.B.A.-program tilbyder fleksibel planlægning og passer til alle typer elever. Studerende, der ønsker at fremme deres karriere hurtigt, kan tage kurser i et accelereret tempo med vores 7-ugers og 8-ugers semestre. Erhvervsaktive og studerende med andre forpligtelser kan drage fordel af deltidsmuligheder og gennemføre seks eller færre kredittimer hvert semester.
Ud over at lære forretningsfærdigheder fra den virkelige verden, som du straks kan bruge på jobbet, kan du også specialisere din online MBA ved at tage valgfrie kurser inden for områder, hvor der er stor efterspørgsel, så du er klar til at skabe den karriere, du altid har ønsket dig, når du er færdiguddannet. Blandt de specialiseringer, der i øjeblikket tilbydes online, er finans, marketing og sundhedsledelse.
Oversigt over uddannelser
Loyolas online M.B.A.-grad består af 36-39 kredittimer, som inkluderer:
- 3-6 kredittimer af grundlæggende kurser
- 18 kredittimer af kernekurser
- 9 kredittimer valgfrie kurser
- 6 kredittimer af capstone-kurser
Grundlæggende kurser
Foundation-kurser sætter tonen for din MBA-oplevelse på Loyola og afspejler vores mission som en jesuitisk institution om at skabe en holistisk uddannelse med fokus på social retfærdighed og akademisk stringens. Disse kurser introducerer de studerende til de kerneprincipper og beslutningsfærdigheder, der kræves i nutidens moderne forretningsverden. Foundation-kurser skal tages ved starten af MBA-programmet.
- Applied Business Mathematics (3 credits): Dette kursus introducerer de studerende til grundlæggende begreber inden for statistik, finansiering, økonomi og brug af regneark i forretningsapplikationer. Alle studerende skal tage dette kursus i deres første indskrevne semester. AACSB-akkrediterede Business- og STEM-kandidater med en samlet GPA på 3,0 eller højere er fritaget for Applied Business Mathematics.
- Etik og social retfærdighed (3 credits): De studerende bliver introduceret til emner relateret til etisk adfærd, social retfærdighed og jesuitiske værdier og anvender dem på virkelige forretningscases og dilemmaer. Alle studerende opfordres kraftigt til at tage Ethics and Social Justice inden for deres første år på uddannelsen for at få en introduktion til etisk beslutningstagning, der er kernen i alle aspekter af forretningsforståelse.
Grundlæggende kurser
Online MBA-uddannelsens kernekurser (18 kredittimer)
- ACCT B715: Finansielt & Ledelsesmæssigt regnskab (3 credits)
- BUAN B725: Ledelsesøkonomi & Statistik (3 credits)
- FIN B700: Finansiel ledelse (3 credits)
- MGT B700: Organisatorisk ledelse (3 credits)
- MGT B705: Strategisk kommunikation (3 credits)
- MKT B700: Strategisk markedsføring (3 credits)
Valgfrie kurser
Online MBA valgfrie kurser (9 credit hours)
Online MBA-studerende har mulighed for at specialisere sig i deres uddannelse ved at tage valgfag inden for områder med stor efterspørgsel, der passer til deres interesser og karrieremål. Studerende har mulighed for at gennemføre alle deres valgfag inden for flere akademiske områder, eller de kan gennemføre alle valgfag inden for et bestemt område for at opnå en koncentration. For at opnå en specifik koncentration/certifikat skal de studerende tage 9 credit hours i et af disse specialområder:
Markedsføring
- MKT B820: Digital markedsføring & Analyse
- MKT B825: Forbrugeranalyse & Forskning
- CMMN A782: Sociale medier
- CMMN A735: Etik og mangfoldighed
- CMMN A810: Krisekommunikation
- CMMN A820: Virksomheder & Socialt ansvar
- CMMN A600: Journalistikkens tilstand
Finans
- FIN B805: Investeringsforvaltning
- FIN B820: Analyse af årsregnskaber
- FIN B893: Strategier for handel med optioner
Ledelse af sundhedsvæsenet
- MGT B740: Forretningen i sundhedssektoren
- LAWM L710: Graduate Seminar i sundheds- og miljølovgivning
- NURS G711: Informatik
Andre valgfrie kursusmuligheder kan omfatte:
- MGT B725: Kvalitet & Fremragende præstationer
- MGT B830: Projektledelse
- MGT B835: Lean Six Sigma
- BUAN B835: Modellering af forretningsbeslutninger
- ENTR B820: Innovation & Entreprenørskab
Dynamisk hovedopgave
Loyolas dynamiske capstone giver MBA-studerende en unik mulighed for at omsætte det, de har lært i løbet af deres valgfag og kernekurser, til praksis gennem et erfaringsbaseret konsulentpraktikophold (3 credit hours) og et afsluttende capstone-projekt (3 credit hours). Studerende kan vælge mellem praktikmuligheder, der er designet til at afspejle det aktuelle forretningslandskab og give deltagerne meningsfulde forbindelser, der arbejder med rigtige forretningsledere i nonprofitorganisationer, startups eller multinationale virksomheder. Erfaringsbaserede konsulentpraktikmuligheder kan omfatte:
- Non-Profit Consulting Practicum - En live, konsulentoplevelse med en non-profit institution, der giver de studerende mulighed for at anvende deres funktionelle kernefærdigheder i et virkeligt scenarie, mens de lever universitetets mission og giver tilbage til lokalsamfundet.
- IdeaCorps MBA Consulting Challenge - En konkurrence med fokus på iværksætteri, hvor studerende hjælper startups gennem forskellige udviklingsstadier og oplever, hvordan det er at være en del af et grundlæggerteam og styre beslutningstagningen i en virksomhed i den tidlige fase.
- Global Practicum - Et globalt fordybelsesprojekt, hvor den studerende skal indarbejde al den viden, han/hun har fået i MBA-programmet, for at løse et aktuelt problem i en multinational virksomhed.
Den afsluttes med BA 750 Competitive Strategy, hvor de studerende demonstrerer deres beherskelse af forretningsfilosofi, teori, anvendelse og praksis gennem et samarbejdsprojekt og en case-analyse.
Automatisk [fremskyndet] optagelsesprogram for LOYNO-studerende
Er du afgangselev eller nuværende alumne? Du kan være berettiget til det automatiske optagelsesprogram. MBA-programmet vil automatisk optage kvalificerede Loyola New Orleans-studerende, der opfylder følgende kriterier:
- Business majors med et gennemsnit på 3,0 eller højere og indsendelse af et CV vil blive automatisk optaget. Studerende skal indsende en personlig udtalelse og 2 anbefalinger, før de tilmelder sig kurser.
- Ikke-business-studerende med et gennemsnit på 3,0 eller højere og indsendelse af et CV kan blive optaget (yderligere krav inkluderer gennemførelse af M.B.A. Math Primer). Studerende skal indsende en personlig udtalelse og 2 anbefalinger, før de tilmelder sig kurser.
Programundervisning
Karrieremuligheder
- Marketingchef
- Account Executive
- Iværksætter
Om skolen
Spørgsmål
Lignende kurser
Master of Business Administration (MBA) i mobil og digital marketing
- Zürich, Schweiz
- Online Switzerland
Master of Business Administration (MBA) i sundhedsstyring
- Zürich, Schweiz
- Online Switzerland
Bachelor of Science i Business Administration Health Care Administration
- Online USA