
Kandidat in
Master of Music in Music Education Online Longy School of Music of Bard College

Introduktion
Longys fuldt ud online Master of Music in Music Education (MM/ME) uddannelse blev designet specielt til pædagoger, der søger en avanceret grad uden at tage fri fra deres karriere. Dette uddannelsesprogram, der kan afsluttes på et eller to år, bygger på Longys næsten tiår med ekspertise i at forberede musikere til at være lærere gennem sine campusbaserede uddannelser, herunder den etårige MM/ME-grad, der tilbydes i Cambridge, MA .
MM/ME er unikt designet til at integrere praksis med sociale forandringer i musiklokalet. Kandidater fra dette program vil være forberedt på at forstærke elevernes stemmer fra alle baggrunde, skabe og lave musik fra forskellige kulturer og nærme sig musikundervisning ud fra et holistisk og egenkapitalbaseret perspektiv.
Lær mere om Longys musiklæreruddannelsesprogrammer, herunder en MM/ME -grad personligt i Cambridge, MA samt - kommer snart! - utallige muligheder for faglig udvikling.
Kursets højdepunkter
Socialt relevant og kulturelt lydhør undervisning
Grundlagt i uddannelsesmæssig lighed og mangfoldighed, lær at overføre disse principper til din pensum og skolepraksis for alle elever. Lær, hvordan du giver lige adgang til din kerneplan og maksimerer akademiske præstationer-for studerende fra alle etniske, racemæssige, socioøkonomiske, kulturelle, akademiske, sproglige og andre baggrunde.
Ikke-traditionelt ensemble arrangerer
Lær ikke-traditionelle metoder til ensembler i et K-12 klasseværelse-for at sikre adgang og inklusion for studerende, der ønsker at forfølge præstationsmuligheder ud over standardtilbud. Fokuser på at arrangere musik til eleverne i dit værelse, samtidig med at du sikrer en standardoplevet ensembleoplevelse i høj kvalitet i øvelse og performance.
Teknologi til musikundervisning
Dette kursus giver dig værktøjer til at blive aktive medarbejdere for inklusion og lydhørhed, parret med de færdigheder og forståelse, der er nødvendige for at integrere teknologi mest effektivt. Vi vil fokusere på aktuelle software- og teknologistandarder, lektieideer og direkte applikationer, der kan laves i et K-12 klasseværelse.
Hvorfor forfølge din MM/ME hos Longy?
Undervisning er meget mere end et erhverv; det er et kald. I dag, mere end nogensinde før, kaldes musiklærere til at gøre mere. Vi er kaldet til at være ledere, så vi kan inspirere andre på de måder, vi er blevet inspireret på. Vi er kaldet til at løfte stemmerne og oplevelserne for alle de unge i vores klasseværelser. Vi er kaldet til at udfordre os selv til at være bedre musikpædagoger for alle vores studerende og samfund. Vi er kaldet til at reflektere over vores undervisningsoplevelser og handle for at fremme lighed og forståelse. Vi er magtfulde.
Hvis disse tanker engagerer din følelse af "hvorfor" du ønsker at fremme din musiklærerkarriere, skal du betragte Longy som en vej til at få dig der. Programmet Master of Music in Music Education er fuldt online designet med praktiserende musikpædagoger i tankerne. Longy mener, at du ikke skulle skulle forlade din undervisningsstilling for at forfølge drømmen om at optjene en Masters of Music in Music Education -grad, og at online -læring er et perfekt supplement til din nuværende praksis på området. Med fokus på kulturel relevans, adgang, lighed og inklusion i musikundervisning før K-12 understøtter programmets læreplaner og fakultet alle musikpædagoger fra hele verden til at omfavne deres “hvorfor” og realisere deres drømme om at gøre en større, mere socialt bevidst effekt, en elev ad gangen. Der er ingen tid bedre end nutiden til at gøre dit “hvorfor” til “hvorfor ikke?” Lad os give dig værktøjerne til at hjælpe dig derhen! Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores fællesskab!
Adgangskrav
- Bachelor, post-sekundær konservatorium diplom eller påvist tilsvarende legitimationsoplysninger påkrævet
- Akademisk og præstationsrekord viser evnen til at udmærke sig på fuldtidsstudier
- Ansøgere, der ønsker at tage private studielektioner i performance, skal præsentere en audition
Audition
Videooptagelse er påkrævet, hvis du vælger private virtuelle studielektioner i performance.
Forbered venligst 10 minutters musik, der bedst repræsenterer dine kunstneriske interesser, fokus og profil. Der er ingen repertoire -begrænsninger. MM/ME -programmet byder musikere velkommen med alle baggrunde (klassisk, jazz, folkemusik, verden osv.). Din auditionsportefølje bør være fokuseret på dit primære instrument eller din koncentration, men kan indeholde eksempler på din undervisningsbaggrund som supplement til din ansøgning (valgfrit). Videooptagelser kan uploades individuelt efter stykke eller som en enkelt fil.
MM/ME Online Akademisk kalender
Tidslinje for kurstilbud:
Efterår 1: (8/30–10/17)
Fra det antikke Grækenland til Venezuela: Historiske grundlag for musikundervisning
Studieordning og vurdering i musikundervisning
Efterår 2: (10/25–12/12)
Identitet og kultur i klasseværelset
Valgfrie tilbud (eleverne kan vælge et):
- Musik som helbredende kunst
- Ikke-traditionelt ensemblearrangement
Forår 1: (1/10–2/27)
Socialt relevant og kulturelt lydhør undervisning (undervisning i social retfærdighed)
Valgfrie tilbud (eleverne kan vælge et):
- Avanceret korpædagogik for gymnasiekoret
- Musikundervisning i barndommen
Forår 2: (3/7–4/24)
El Sistema -principper
Valgfrie tilbud (eleverne kan vælge et):
- Avanceret instrumentalpædagogik for orkester
- Teknologi til musikundervisning
Sommer 1: (5/2–6/19)
Adaptive musikmetoder
Forskning og skrivningsteknikker
Masters afsluttende projekt (del I)
Sommer 2: (6/27–8/14)
Avanceret instrumentalpædagogik for jazz og moderne band
Masters afsluttende projekt (del II)
MM/ME Onlineundervisning
Komplet på et år: $ 24.750
Komplet om to år: $ 26.400
*Finansiel støtte tilgængelig
Indlæggelser
Læreplan
Samfundsrelevant og kulturrelevant undervisning
Grundet i uddannelsesmæssig lighed og mangfoldighed, lær at overføre disse principper til din læseplan og skolepraksis for alle elever. Lær, hvordan du giver lige adgang til dit kernepensum og maksimerer den akademiske præstation - for studerende fra alle etniske, racer, socioøkonomiske, kulturelle, akademiske, sproglige og andre baggrunde.
Ikke-traditionelt ensemblearrangement
Lær ikke-traditionelle tilgange til ensembler i et K-12 klasseværelse - for at sikre adgang og inklusion for elever, der ønsker at forfølge præstationsmuligheder ud over standardtilbud. Fokuser på at arrangere musik for eleverne i dit lokale, samtidig med at du sikrer en højkvalitets, standarddrevet ensembleoplevelse i øvning og optræden.
Teknologi til musikundervisning
Dette kursus giver dig værktøjer til at blive aktive agenter for inklusion og lydhørhed, parret med de færdigheder og den forståelse, der er nødvendig for at integrere teknologi mest effektivt. Vi vil fokusere på aktuelle software- og teknologistandarder, lektionsideer og direkte applikationer, der kan laves i et K-12 klasseværelse.
Kursustilbud
Efterår 1
Fra det antikke Grækenland til Venezuela: Historiske grundlag for musikuddannelse
Læseplan og vurdering i musikpædagogik
Efterår 2
Samfundsrelevant og kulturrelevant undervisning
Valgfrie tilbud (studerende kan vælge et):
- Avanceret korpædagogik for gymnasiekor
- Musikundervisning i tidlig barndom
Forår 1
Identitet og kultur i klasseværelset
Valgfrie tilbud (studerende kan vælge et):
- Musik som helbredende kunst
- Utraditionelt ensemblearrangement
- Avanceret korpædagogik for folke- og mellemskolekor
Forår 2
El System principper
Valgfrie tilbud (studerende kan vælge et) :
- Avanceret instrumental pædagogik for orkester
- Avancerede generelle musikmetoder
Sommer 1
Adaptive musikmetoder
Forsknings- og skriveteknikker
Master afgangsprojekt (del I)
Sommer 2
Master afgangsprojekt (del II)
Valgfrie tilbud (studerende kan vælge et):
- Teknologi til musikundervisning
- Avanceret instrumental pædagogik for jazz og moderne band
Programresultat
Hvorfor tage en MM/ME på Longy?
Undervisning er meget mere end et erhverv, det er et kald. I dag er musiklærere mere end nogensinde før kaldet til at gøre mere end nogensinde før. Vi er kaldet til at være ledere, så vi kan inspirere andre på samme måde, som vi selv er blevet inspireret. Vi er kaldet til at løfte alle de unge menneskers stemmer og erfaringer i vores klasseværelser. Vi er kaldet til at udfordre os selv til at blive bedre musikundervisere for alle vores elever og fællesskaber. Vi er kaldet til at reflektere over vores undervisningserfaringer og gøre noget for at fremme lighed og forståelse. Vi er stærke.
Hvis disse tanker giver dig en fornemmelse af, "hvorfor" du ønsker at videreføre din karriere som musiklærer, kan du overveje Longy som en mulighed for at komme dertil. Master of Music in Music Education-programmet er fuldt online og er designet med praktiserende musikpædagoger i tankerne. Longy mener, at du ikke bør være nødt til at forlade din stilling som underviser for at forfølge drømmen om at få en mastergrad i musikundervisning, og at online læring er et perfekt supplement til din nuværende praksis inden for området. Med fokus på kulturel relevans, adgang, lighed og inklusion i musikundervisning før børnehaveklasse til 12 år støtter programmets læseplaner og fakultetet alle musikundervisere fra hele verden i at omfavne deres "hvorfor" og realisere deres drømme om at gøre en større, mere socialt bevidst indflydelse, én elev ad gangen. Der er ikke noget bedre tidspunkt end nu til at ændre dit "hvorfor" til "hvorfor ikke?" Lad os give dig redskaberne til at hjælpe dig med at nå dertil! Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores fællesskab!
Stipendier og finansiering
Kilder til finansiel støtte
På Longy forstår vi, at en uddannelse er en betydelig økonomisk investering. Vi gør vores bedste for at arbejde sammen med hver enkelt elev for at gøre denne investering mulig. Følgende støttekilder kan hjælpe de studerende med at finde midler til at finansiere deres uddannelse: stipendier, undervisningsassistentstillinger, stipendier til kandidater, føderal støtte og private lån. Du kan finde flere oplysninger på Longys side om stipendier og finansiel støtte.
Galleri
Programundervisning
Ideelle studerende
På Longy forbereder vi de studerende til at blive enestående musikere, der kan engagere nye publikummer, undervise alle og hvor som helst og bruge kunstnerisk kunnen til at ændre liv i lokalsamfund rundt om i verden.
Det er det, der gør en ideel studerende på Longy:
- Forandre liv gennem musikkens kraft
- have glæde ved at lave og dele musik med andre
- Vækst som undervisende kunstner
- Villighed til at være ærlig og anvende selvevaluering
- Respekt for den enkelte
- Bliv en del af et mangfoldigt og støttende fællesskab
- Brug kreativitet i tankegangen og innovation
- Giv frihed til at udforske nye ting i musikken
- Bliv en fortaler for kunsten
Studenterklæringer
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.