Grad i Marketing
London School of Design and Marketing (PT)
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk, Spanish, Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
30 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 11.385 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* £3.450,00 pr. niveau (3 niveauer). Ansøgning: £180,00
Introduktion
Vi er en online lærerinstitution tilgængelig på 3 sprog (engelsk, spansk og portugisisk) baseret i London, men med online-kurser tilgængelige over hele verden.
Hvorfor graden i markedsføring?
I en global æra og med enorm konkurrenceevne skal virksomheder differentiere sig og erhverve specialiserede menneskelige ressourcer. Dette behov øger efterspørgslen efter højt kvalificerede fagfolk med avanceret marketing færdigheder, stærke problemløsning færdigheder og strategisk og kreativ tænkning.
Graden i Marketing fra London School of Design og Marketing vil være et vigtigt skridt i din karriere, hvilket giver dig tre hovedværktøjer:
Viden: erhverve solid viden med hensyn til begreber, værktøjer, modeller og praksis
Færdigheder: Evne til at skabe, planlægge, implementere og lede vellykkede projekter;
Attitude: udvikling af centrale personlige egenskaber som strategisk tænkning, metodologi, autonomi, fleksibilitet og selvtillid.
LSDM Marketing Degree er udelukkende online og er tilgængelig på engelsk, spansk og portugisisk.
London School of Design and Marketing
Hvor lidenskab bliver et erhverv
fakultetet
Fakultetet består af kvalificerede, erfarne og anerkendte lærere. Udover den akademiske uddannelse på ph.d.-niveau præsenterer de konsoliderede faglige karriere, der forbinder den faglige komponent med arbejdsmarkedet.
Tutor Center
LSDM studerende følger ugentligt gennem Tutor Center bestående af et team af vejleder, der specialiserer sig i markedsføring med masterniveau uddannelse og bevist flerårig erfaring. Tutor Center er også tilgængelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Struktur
Graden i Marketing er 100% online, designet til at lære efter de studerendes tilgængelighed, uden fast plan. Det vil sige, at LSDM-studerende definerer, hvornår og hvor man skal få adgang til indholdet, samt evalueringens resultater. Kun endelige papirer og en-til-en-præsentationer vil blive planlagt til bestemte tidspunkter og meddeles LSDM-studerende rettidigt.
Omkring 36 måneder har LSDM-studerende afsluttet en bachelorgrad i Marketing, der er akkrediteret af universitetet for Creative Arts (UCA), en af de højest specialiserede universiteter i Storbritannien.
- Undervisnings- og læringsmetoder vedtaget i kurset:
- Undervises på engelsk, spansk og portugisisk;
- Maksimum 3 enheder samtidigt og et sidste projekt
- Indholdet af enheden er asynkron og organiseres af ugentlige emner;
- Tutor Center fungerer som støtte og interaktion for den studerende;
- Online ressourcer (f.eks. Forelæsninger, seminarer og diskussioner, tutorials og sessioner, feedback, facilitering af fora og online diskussionsgrupper, praktiske øvelser).
Galleri
Læreplan
kursusoversigt
Introduktion
Uddannelsen i marketing er designet til alle dem, der ønsker at tilegne sig nye marketingfærdigheder og viden, fremme ledelses- og marketingløsninger og forslag. Kurset placerer strategisk og kreativ tænkning i spidsen for marketingledelse ved at udstyre LSDM -studerende med viden og forståelse for marketingpraksis i forretningsmiljøer. Dens høje praktiske komponent vil gøre det muligt for LSDM -studerende at skabe en ramme for marketingledelsesstrategier, processer og analyse- og evalueringsteknikker.
Læringsfærdigheder
Uddannelsen i marketing forbereder fagfolk til de forskellige områder af marketing og ledelse, der giver avanceret, omfattende, koordineret og understøttet af den seneste udvikling inden for de videnskabelige og teknologiske områder. LSDM Marketing Degree -kursusplanen blev udviklet og opdelt i 3 forskellige faser:
Trin 1
Den første fase, svarende til det første år af kurset, har til formål at give de studerende viden og forståelse for begreber, værktøjer og modeller samt de respektive indbyrdes forbindelser inden for de centrale områder af marketingviden. På dette stadium forventes LSDM -studerende at kunne definere forretningskoncepter og problemer i forbindelse med marketingledelse samt anvende forskningsværktøjer og metoder. Generelt vil følgende færdigheder blive udviklet:
Dyb forståelse af marketingkonceptet, dets rækkevidde og dets betydning i nutidens verden;
Integration og forståelse af nuværende ledelsesmodeller baseret på DDA -trilogien (Diagnose, Beslutning, Handling);
Baseret på solid diagnose, identifikation af mulighedsvinduer;
Diagnosebalance og marketingstrategi;
Kalibrering og beslutningstagning af strategier, artikulerende mål, segmentering, fokus, positionering og marketing-mix;
Handlingsplaner fokuserede på udførelsesprincipper, der sigter mod at tilfredsstille enkeltpersoner og organisationer, men i overensstemmelse med miljø- og virksomhedsmål.
Trin 2
Anden fase, svarende til kursets andet år, har til formål at give LSDM -studerende færdigheder, der hjælper dem med at planlægge, lede og gennemføre projekter, der anvendes på den tidligere erhvervede viden. På dette stadium vil LSDM -studerende udvikle forskningskompetencer og være i stand til at opbygge rapporter om data, ideer, konklusioner og/eller anbefalinger, forberede kvalitetspræsentationer, bruge statistiske værktøjer til at indsamle, analysere og fortolke data, gribe muligheder for udvikling og prøve nye ideer og adfærd.
Trin 3
Den tredje fase, svarende til det tredje år af kurset, har til formål at konsolidere den viden, der er erhvervet i tidligere læseplaner, og udvikle sig med selvtillid, realisme og iværksætteri. Det er på dette stadium, at LSDM -studerende vil udvikle deres afsluttende kursusprojekt gennem følgende færdigheder:
Fleksibilitet: at kunne styre forskellige projekter og perspektiver;
Selvtillid: tillid til din egen kompetence og præstation;
Realisme: foretage en objektiv vurdering af dine egne evner;
Iværksætteri: evne til at udvikle og sælge en idé, et produkt eller en virksomhed;
Åbent sind: international tænkning, udvikling af proaktiv adfærd.
Karrieremuligheder
Modtagere og professionelle udsigter
Uddannelsen i marketing er rettet mod studerende, fagfolk, ledere og iværksættere med en ambition eller en konsolideret karriere inden for marketingområdet. Marketing Degree -studerende får mulighed for at arbejde i kommunikationsbureauer, virksomheder inden for forskellige områder af salg eller produkt- eller serviceudvikling, markedsundersøgelser, digital marketing og reklame, påtage sig positioner som marketingchefer, kreative, marketingchefer, forretningschefer, bl.a. .