Bachelor of Marketing
London School of Design and Marketing (ES)
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish, Engelsk, Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
30 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 11.385 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* £3.450,00 niveau (3 niveauer) - registrering: £180
Introduktion
Vi er udbyder af online uddannelsesprogrammer med kontorer i Det Forenede Kongerige. Vores programmer er undervist på 3 sprog for alle.
Hvorfor en grad i markedsføring?
I en global og stærkt konkurrencepræget æra skal virksomheder differentiere sig og erhverve specialiserede menneskelige ressourcer. Dette behov øger søgningen efter højt kvalificerede fagfolk med avanceret marketing viden, stærke problemløsning færdigheder og kreativ tænkning.
Graden i Marketing fra London School of Design og Marketing vil være et vigtigt skridt i din karriere og tilbyder dig tre værktøjer:
- Viden: erhvervelse af stærk viden om koncepter, værktøjer, modeller og praksis
- Kapacitet: evne til at oprette, planlægge, gennemføre og lede vellykkede projekter
- Attitude: udvikling af vigtige personlige egenskaber, såsom strategisk tænkning, metodologi, autonomi, fleksibilitet og tillid.
LSDM Graden i Marketing er udelukkende online og er tilgængelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Personale
Vores lærerpersonale består af kvalificerede, ansete og erfarne lærere. Udover det akademiske niveau af doktorgrad, præsenterer de konsoliderede faglige karriere, der forbinder den akademiske komponent med arbejdsmarkedet.
Tutor Center
LSDM studerende ledsages ugentligt gennem et tutorcenter bestående af et team af vejledere specialiseret i marketing, med master og flere års dokumenteret erfaring. Vores Tutor Center er også tilgængelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Galleri
Læreplan
Vores grad i marketing er 100% online, skabt til at lære i overensstemmelse med vores studerendes tilgængelighed og uden en fast tidsplan. Med andre ord kan LSDM -elever definere, hvornår eller hvor de kan få adgang til vores indhold. Kun afsluttende opgaver og specifikke præsentationer vil blive planlagt på en fast tidsplan, som efterfølgende vil blive kommunikeret til LSDM -studerende.
Om cirka 30 måneder vil LSDM -studerende have afsluttet vores grad i marketing akkrediteret af University for the Creative Arts (UCA), et af de bedste specialuniversiteter i Storbritannien.
Undervisnings- og læringsmetoder vedtaget i dette kursus:
- Undervist i spansk, engelsk og portugisisk;
- Kursus bestående af 3 niveauer med i alt 26 kurrikulære enheder
- Indholdet af enhederne er asynkront og er organiseret efter ugentlige temaer;
- Du kan få adgang til indholdet når og hvor du vil
- Vores Tutor Center fungerer som et støtte- og interaktionsværktøj for vores studerende;
- Online ressourcer (såsom foredrag, seminarer og diskussioner, selvstudier og feedback -sessioner, fora, online diskussionsgrupper og praktiske øvelser).
Kursusoversigt
Introduktion
Vores grad i marketing er skabt til dem, der ønsker at tilegne sig nye færdigheder, viden inden for marketing, fremme ledelse og marketingløsninger og forslag. Vores kursus kreative og strategiske tankegang er i spidsen inden for marketingledelse og tilbyder LSDM -studerende viden og forståelse for marketingpraksis i forretningssammenhænge. Dens yderst praktiske komponent vil gøre det muligt for LSDM -studerende at oprette et diagram over marketingledelsesstrategier og analyse- og evalueringsprocesser og -teknikker.
Læringsevner
Vores grad i marketing forbereder fagfolk til forskellige områder af marketing og ledelse, der tilbyder en avanceret og bred videregående uddannelse, koordineret og understøttet af den seneste udvikling inden for de videnskabelige og teknologiske områder. Studieplanen for LSDM -graden i marketing er udviklet og opdelt i tre forskellige faser:
Trin 1
Den første fase, der svarer til det første år af vores kursus, søger at tilbyde eleverne viden og forståelse for begreber, værktøjer og modeller samt de respektive indbyrdes forbindelser inden for de vigtigste områder af marketingviden. På dette stadium forventes LSDM -studerende at kunne definere forretningskoncepter og problemer i forbindelse med marketingledelse samt anvende forskningsværktøjer og metoder. Generelt vil følgende muligheder blive udviklet:
- Dyb forståelse af marketingkonceptet, dets omfang og relevans i dag;
- Integration og forståelse af nuværende ledelsesmodeller baseret på DDA -trilogien (Diagnose, Beslutning, Handling);
- Baseret på en solid diagnose, identifikation af mulighedsvinduer;
- Balance mellem diagnose og marketingstrategi;
- Kalibrering og beslutningstagning af strategier, artikulering af mål, segmentering, fokus, positionering og marketing-mix;
- Handlingsplaner fokuseret på udførelsesprincipper, fokuseret på tilfredshed hos enkeltpersoner og organisationer, på samme tid i overensstemmelse med forretnings- og miljømål.
Trin 2
Den anden fase, der svarer til det andet år af vores kursus, søger at tilbyde LSDM -studerende de færdigheder, der vil hjælpe dem med at planlægge, lede og afslutte projekter, der anvendes på tidligere erhvervet viden. På dette stadium vil LSDM -studerende udvikle forskningskompetencer og være i stand til at oprette rapporter om data, ideer, konklusioner og / eller anbefalinger, forberede kvalitetspræsentationer, bruge statistiske værktøjer til at indsamle, analysere og fortolke data, drage fordel af muligheder for personlig udvikling og eksperimentere med nye ideer og adfærd.
Trin 3
Den tredje fase, der svarer til det tredje år på vores kursus, søger at konsolidere den viden, der er erhvervet i de tidligere enheder af kurset og skride frem med tillid, realisme og iværksætteri. På dette stadium vil LSDM -studerende udvikle deres afsluttende kursusprojekt gennem disse opgaver:
- Fleksibilitet: evne til at styre forskellige projekter og perspektiver
- Tillid: tro på dine egne evner og præstationer;
- Realisme: foretag en hurtig vurdering af dine evner;
- Entreprenørskab: evne til at udvikle og sælge en idé, et produkt eller en service;
- Har et åbent sind og internationalt tænkning, udvikle en proaktiv adfærd.
Karrieremuligheder
Vores grad i marketing er beregnet til studerende, fagfolk, ledere og iværksættere med ambitioner eller en konsolideret karriere i marketingbranchen. Studerende på vores grad i marketing får mulighed for at arbejde i kommunikationsbureauer, virksomheder inden for forskellige salgsområder eller som udvikler produkter eller tjenester, markedsundersøgelser, digital marketing og reklame under forudsætning af funktioner som marketingchefer, reklamer, ledere af kunder, virksomhedsledere, blandt andre.