MASM Accredited Online Master: Sales Management [Sidste 3 ledige pladser]
Life Learning
Nøgleinformation
Campus placering
Milan, Italien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Italiensk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
EUR 249 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Oprindelig pris: 1.000 €
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Life Learning præsenterer den nye og hidtil usete "MASM: Executive Master in Sales Management" af Rodrigo di Lauro, General Manager Executive of Life Learning .
Hvorfor vælge dette kursus?
Mesteren sigter mod at træne og dirigere salgsledelsestal i planlægningen af et kundeoptagelses- og konverteringssystem, hvilket er resultatet af en flydende og funktionel kommunikation mellem marketing- og salgssektoren i forretningssammenhænge. Det konkrete mål er at give de studerende teknisk viden og evnen til at forstå driftsmekanismerne i dette system.
Styrke de kommercielle afdelinger med hensyn til tankegang, salgsstrategier og empowerment, og viser dig indgående konverteringssystemer, automatiserede og "onsite" udgående processer og nøglemodeller til brug af linkedIn som et salgsstyringsværktøj til at øge opskalering af afdelingen .
Et paradigme for strategier i overensstemmelse med visse kundeopsamlingssystemer, der specifikt udfører manøvrer til Facebook-annoncer og Google Ads, for at identificere, hvad dit publikum er, hvordan man når det, hvordan det bevæger sig online og giver dig en komplet og effektiv analyse af ydeevnen for din reklame.
Ud over det bonusmateriale, der er til stede i mesteren, vil du i slutningen af lektionerne have mulighed for at booke et 30-minutters salgscoachingopkald direkte med Rodrigo di Lauro for at modtage professionel strategisk rådgivning.
Hvad vil du lære med dette kursus?
Tilmeld dig nu online kurset "MASM: Executive Master in Sales Management", og du får adgang til mine lektioner, hvor du vil lære:
- Salg, teamledelse og empowerment strategier;
- De operationelle strategier for salgstræning og tankegang sætter sig mod konstant forbedring;
- Ledelsen af en salgsafdeling: drift, strategi, rapportering;
- Det indgående konverteringssystem og udgående processer til automatisering af potentielle kunder og "onsite" salg;
- At bruge Facebook-annoncer og oprette Google Ads-kampagner;
- For at kontrollere resultaterne af dine marketingkampagner med sporingspixels;
- At definere KPI'erne for dine annoncer.