Master i Management - Digital Marketing Major
Kozminski University
Nøgleinformation
Campus placering
Warsaw, Polen
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
EUR 5.520 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* 1. års undervisning
Introduktion
Digital Marketing -programmet er en ny, innovativ specialisering inden for ledelse, udført på engelsk.
Undersøgelserne har til formål at uddanne en moderne marketingchef, der:
- Bevæger sig effektivt gennem betingelserne for den digitale økonomi, forstår den samtidige verden og den moderne klient.
- Ved, hvordan Internettet ikke kun kan ændre marketing, men også hele organisationen og ved, hvordan man effektivt kan gennemføre en sådan ændring.
- Forstår, hvordan moderne teknologier, dvs. sociale medier, mobil, kunstig intelligens eller automatisering, ændrer virksomhedens funktion.
- Vil være i stand til effektivt at oprette en strategi, plan og opgaver relateret til internetmarkedsføring (herunder social media marketing).
- Kender og er i stand til at bruge værktøjer relateret til onlinemarketing (f.eks. Facebook-annoncer, Google Adwords, systemer til marketingautomatisering eller e-mailmarkedsføringssystemer).
- Ved, hvordan man starter og driver en onlinebutik, forstår mulighederne ved brug af online forretningsmodeller (f.eks. Crowdsourcing, deleøkonomi, model freemium osv.).
- Kender fuldt ud webanalyse, kan bruge værktøjer som Google Analytics, Brand24, Sotrender og mange andre.
- Kender det grundlæggende i computergrafik og udarbejdelse af online videomaterialer.
- Kan samarbejde i et virtuelt miljø (virtuelle teams).
- Under sine studier var han i løbende kontakt med e-marketing og e-business praksis.
- Anerkender enhver organisations udviklingsmuligheder som følge af fænomenet digital transformation, som enhver virksomhed eller institution passerer igennem.
- Kan fungere frit i et internationalt miljø, da programmet gennemføres på engelsk.
Programmets partnere:
Unikke værdier
- Studiernes partnere er anerkendte mærker fra den digitale verden, herunder Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat, der tilbyder studerende blandt andre praktikpladser, certificeringsprogrammer, gratis adgang til online -værktøjer, gæsteforelæsninger og møder med praktikere.
- Majorprogrammet består af mange kernefag (over 800 didaktiske timer), udført i form af interaktive workshops, seminarer, øvelser, computerlaboratorier og foredrag.
- Klasser undervises af ekstraordinære foredragsholdere og førsteklasses e-marketing specialister med stor erfaring inden for e-marketing og e-business.
- Studerende er i direkte kontakt med virksomheder fra den nye teknologisektor, deltager i klasser med praktiserende læger og gennemfører projekter inden for e-marketing og e-business for bestemte virksomheder.
- En kandidat fra hovedfag i digital marketing får en enorm række specifikke kompetencer og færdigheder, der muliggør hurtig karriereopbygning praktisk talt i enhver virksomhed.
- Studerende opfordres til at drage fordel af et seks måneders ophold på et af de 200 berømte universiteter fra hele verden som en del af et internationalt udvekslingsprogram. Derudover har de studerende mulighed for at gå til en betalt praktik i udlandet.
- Kandidater modtager en Master's in Management diplom. Derudover får de et eksamensbevis om, at kandidaten er færdig med en hovedfag i digital marketing.
- Undersøgelser udføres på fuld tid.
Indlæggelser
Læreplan
Kurser
- Kunstig intelligens i erhvervslivet
- Digital transformation
- Datamining i erhvervslivet
- Principper for projektledelse
- CRM og marketingautomatisering
- Digitalt rådgivningsprojekt
- Analyse af kundeportefølje
- Virtuelle teams
- Digital markedsføring II
- E-handel og strategi for e-handel
- Digital analyse
- Markedsføring på sociale medier
- Video og grafisk design
- Webdesign og -styring
- Styring af kundeoplevelser
- Juridiske aspekter af virtualisering
Klasseskema
- Fuldtidsprogrammer
Undervisningen finder sted fra mandag til fredag om morgenen og om eftermiddagen.
Galleri
Ranglister
Programresultat
Hvad du får ud af dine studier
I løbet af dine studier vil du opnå viden, færdigheder og sociale kompetencer inden for bl.a.:
- Omfattende brug af internettet og netværksteknologier i forbindelse med markedsføring - udarbejdelse af strategier, planer og opgaver inden for e-marketing.
- Oprettelse og forvaltning af websteder.
- Samarbejde og forvaltning af relationer med en moderne kunde.
- Opbygning af virksomhedens popularitet i netværket (e-promotion).
- håndtering af værktøj, dvs. Google Adwords og Google Analytics, Facebook Ads og marketingautomatisering, CRM eller analytiske systemer.
- Udformning og interaktion med kunder ved hjælp af sociale medier (markedsføring på sociale medier).
- Analyse af oplysninger online (webanalytiker).
- it-projektledelse og ledelse af det team, der gennemfører disse projekter.
- Ledelse af virtuelle teams.
- Anvendelse af kunstig intelligens i erhvervslivet.
- Praktisk gennemførelse af e-marketingprojekter for en udvalgt virksomhed.
- Grundlæggende principper for computergrafik og videoredigering.
Stipendier og finansiering
Stipendier til de bedste kandidater
Kandidater til et fuldtidsprogram, som har opnået mindst 80 % af pointene fra optagelsesprøven, har mulighed for at ansøge om "Scholarship for the Best Candidates".
De præmierede kandidater udvælges på grundlag af et rangordningssystem.
Kun ansøgninger, der indsendes inden den 15 i juli, vil blive taget i betragtning til stipendiet. De ansøgere, der har fået tildelt et stipendium, vil blive informeret herom senest den 31. julist.
Programundervisning
Karrieremuligheder
Karrieremuligheder efter dine studier
Når du er færdiguddannet i digital markedsføring på engelsk, kan du arbejde i:
- "Traditionelle" -virksomheder (såkaldte "brick and mortar"), der behandler internettet og internetmarkedsføring som en nødvendig forlængelse af deres salgsfremmende aktiviteter eller salgsaktiviteter.
- "Virksomheder i forandring" (såkaldte "bricks and clicks"), der ønsker at udnytte de nye muligheder, som internettet giver i forbindelse med kundehvervning, samarbejde med nuværende kunder og i forbindelse med den overordnede omdannelse af forretningsmodellen (den såkaldte "digitale transformation").
- Internetvirksomheder (de såkaldte "pure clicks"), som ønsker at styrke deres position på det virtuelle marked og udnytte fordelene og potentialet ved det digitale miljø endnu mere i deres aktiviteter.
- Konsulentvirksomheder, interaktive bureauer, bureauer for sociale medier osv., der leverer internetrelaterede tjenester til andre virksomheder.
- Virksomheder fra sektoren for nye teknologier.
- nystartede virksomheder og alle nye forretningsprojekter.
Eksempler på erhverv, som en kandidat fra uddannelsen vil være godt forberedt til:
- Digital Marketing Manager
- Marketingchef for sociale medier
- Digital Transformation Officer
- Marketingchef/marketingkoordinator
- Marketing- og kommunikationschef
- Analytiker i relationsstyring
- Projektleder
- Konsulent i digital markedsføring
- E-commerce Manager
- Community Manager
- Webanalytiker
Akkrediteringer
Optagelseskrav til programmet
Demonstrer dit engagement og parathed til at få succes på handelsskolen ved at tage GMAT-eksamenen - den mest udbredte eksamen til optagelser, der måler dine kritiske tænkning og ræsonnement.
Download GMAT-miniquizzen for at få en smagsprøve på de spørgsmål, du finder i eksamen.