Master of Science i Marketing (University College Dublin)
Kaplan Singapore
Nøgleinformation
Campus placering
Singapore, Singapore
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
18 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
University College Dublin
Placeret blandt de 1% af institutionerne i hele verden og en af de få elitehøjskoler, der har 'Triple Crown'-akkreditering fra AACSB (USA), AMBA (UK) og EQUIS (Europa), leverer University College Dublin (UCD) topkvalitet Kandidater til at hjælpe fagfolk med at opfylde deres mål.
Alle grader uddelt af University College Dublin (UCD), med programmer leveret via Kaplan i Singapore, er akkrediteret af det kinesiske Service Center for Scholarly Exchange (CSCSE), en tilknytning til Ministeriet for Folkerepublikken Kinesisk Uddannelse.
Master of Science i Marketing program er designet til fagfolk, der ønsker at opnå mestre i marketing, accelerere deres karriere vækst og opbygge deres netværk med ligesindede virksomhedsledere. Programmet tilbyder et solidt fundament i nøgleområderne Brand Management og Marketing.
Studerende vil erhverve den nødvendige teoretiske viden, analytiske færdigheder og metoder til at vokse deres karriere i verden af Marketing og Corporate Communications.
Struktur og indhold
Denne kandidatuddannelse kan være afsluttet på minimum 18 måneder på deltidsbasis. Nedenfor er programstrukturen:
Kernemoduler
- Organisatorisk adfærd
- Global Strategic Management
- Corporate Financial Management
- Forskningspapir 1
- Forskningspapir 2
Pathway Moduler
- Brand Management
- Corporate Marketing Strategy
- Marketing Communications
Forskningsartikler 1 og 2 skal forelægges inden udgangen af henholdsvis måned 12 og 18.
Adgangskrav
Dette kandidatuddannelsesprogram accepterer en bred vifte af kvalifikationer, som omfatter:
- Bachelorgrad i enhver disciplin.
- Ansøgere uden bachelorgrad, men har relevant faglig kvalifikation og arbejdserfaring, vil blive taget i betragtning fra sag til sag.
Engelsk krav:
Ansøgere skal opfylde universitetets engelsksproglige krav.
Leveringsmetode
Hvert modul leveres over en periode på 9 uger. Lektionerne holdes typisk i den tredje uge i 5 sammenhængende dage (Inkluderet hverdage og weekender).
Hvert modul understøttes med 24 kontakt timer. Klasser udføres generelt i weekender og aftener på hverdage.
Vurderingsmetoder
Hvert modul vurderes ved enhver kombination af deltagelse i klassen, skriftlige opgaver, projekter og eksamener. Vurderingsmetoderne kan variere i henhold til individuelle modulkrav.
Graduation og Grad
Studerende, der med succes har gennemført og bestået de moduler, der er fastlagt i programstrukturen, tildeles Master of Science in Marketing fra University College Dublin.
Kandidatuddannelsen vil være den samme som den, der tildeles kandidater på campus.
Programgebyrer
Det samlede gebyr dækker universitetsregistrering, forelæsninger / tutorials / workshops og vurderinger såsom opgaver / prøver / prøver / projekter (hvor relevant), programmateriale i digitalt format, grad (hvis optjent) og udskrift.