
MBA Online - Luksusstyring i den digitale tidsalder
Paris, Frankrig
VARIGHED
12 Months
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Helt online, på engelsk og i en periode på 12 måneder, har MBA Online til formål at uddanne fagfolk til at give dem en vision om forandring og tilpasning til det nye socioøkonomiske miljø inden for virksomheder i luksussektoren.
Takket være fjernundervisning kan studerende studere, mens de er professionelt aktive. De kan også drage fordel af de bedste lærere i luksusindustrien og samarbejde med studerende fra hele verden.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Nye forbrugere af luksus
- Når de var skabere blev de mærker: en moderne historie af luksusmærker
- Den industrielle revolution: parfume, kosmetik og tilbehør
- Det store skift af luksusindustrien, 90'erne
- Hvem er de nye forbrugere af luksus?
- Interkulturel Ledelse
Udvikling af et luksusmærke: Branding, identitet og kreativitet
- Brand management egenkapital, Brand Image
- Brand stretching og Brand alliance
- Luksus brand management specifikke udfordringer
Erfaringsmarkedsføring
- Design af kunderejse, Brand Ambassadors,
- Sensorial Marketing, Immersive Marketing, Theatralization, digitalisering af detailhandlen Brick & Mortar
- Tværkanalsk kunderejse, digitale oplevelser
Administrere et luksusfirma
- Finansiel retningslinje: Driftsomkostninger og fortjeneste
- Prispositionsstrategi
Lancering af et luksusmærke i den digitale verden I
- Forstå betydningen af sociale netværk:
- web-marketing,
- meddelelse,
- e-handel
- ny detail
- web-marketing,
- meddelelse,
- e-handel
- ny detail
Distributionsstrategier: den rigtige blanding mellem kanaler
- At forstå betydningen af interkulturelle sammenhænge og lokale særpræg.
- Udvikling af distributionstilstande: selektiv distribution, detailhandel, distribution, e-handel ...
Luksus juridiske spørgsmål
- Love og særlige lovbestemmelser, der gælder for luksussektoren
Talentudvikling og ledelse
- Forandringsledelse
- Lederens værktøjskasse
- Rekruttering og udvikling af mennesker
- Konflikthåndtering - At nå til enighed
Lancering af et luksusmærke i den digitale verden II
- CRM
- Internetovervågning og business intelligence
- Bruger case- og sektoranalyse
I betragtning af de nye spørgsmål om bæredygtigt og socialt ansvar i luksusindustrien
- Fra bæredygtig udvikling til virksomhedernes sociale ansvar
- Specifikationer for bæredygtighed relateret til luksusindustrien
- Ny luksus forbruger og nye luksus markedspladser
Afsluttende forretningsprojekt
Programresultat
Målene med dette program er at sætte studerende i stand til at:
- Demonstrere ekspertise vedrørende sektorens egenskaber
- Definer et brands realistiske og objektive position og opbyg historien, der gør det muligt at nå det etablerede mål
- Respekter nøglerne til den differentierende tradition inden for luksussektoren, idet du integrerer værktøjer, metoder og processer i den digitale tidsalder
- Leder transformation af organisationer til at imødegå nye projekter og iværksætterudfordringer
Om skolen
Spørgsmål
Lignende kurser
Tilmeld dig inden den 30. april for at få 15 % rabat.
- Online France