
Kandidat in
Master i kundeoplevelse - online INESDI Business School

Introduktion
Inesdi's Master i kundeoplevelse vil udstyre dig med de nødvendige færdigheder til at lede strategiske beslutninger, der tager sigte på at maksimere kundeforhold og tilfredshedsmodel, lære at foregribe deres behov og ønsker i den nuværende høje usikkerhed og konkurrencedygtige landskab, generere og implementere ændringer i organisationer , så de opnår en konkurrencemæssig fordel ved at placere forbrugeren i centrum for deres strategi.
Afslutningen af dette program gør det muligt at opnå nye færdigheder og evner, så de professionelle, der studerer det, med succes kan lede projekter inden for kundeoplevelse i deres respektive virksomheder og dermed være i stand til at reagere på behovene i det nuværende forretningsmiljø.
Årsager til at studere på Inesdi
01. Metodologi
Vores metode er fuldt tilpasset din tid og dine behov og er således i stand til at kombinere dit akademiske liv med dit personlige og professionelle liv. Derudover får du al den nødvendige støtte under programmet, så du kan udvikle dig professionelt og personligt.
02. Lærere
Du lærer af førende lærerudøvere i deres sektor og forretningsområde, der i øjeblikket er aktive. Vores fakultet er i førstehåndskontakt med de ændringer, der finder sted i sektoren, samt med de nye trends, værktøjer og funktionaliteter, der udvikles.
03. Tænk Digital udfordring
Du vil arbejde på et Final Master Project, der vil basere sine lokaler på reelle behov fra førsteklasses virksomheder. Derudover vil du begynde at arbejde på det fra starten, så du kan anvende al den viden, du tilegner dig gennem hele programmet.
04. Scene
I de forskellige ansigt til ansigt-aktiviteter møder du kolleger, lærere og virksomheder, der er knyttet til skolen. Du vil være i stand til at deltage i netværksdynamik, projektpræsentationer, masterclasses og besøg hos virksomheder i en hel uge. Derudover har du en coworking til din rådighed.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Master i kundeoplevelse er struktureret i 10 moduler organiseret i 3 blokke à 5 ECTS hver plus et afsluttende masterprojekt på 10 ECTS. Hvert af modulerne varer i en måned og udføres asynkront, det vil sige, at eleverne gennemfører et enkelt modul om måneden.
- Modul 1. - Definer og udvikl en kundeoplevelsesstrategi
- Modul 2. - Kontekst- og omnichannel -indholdsstrategier
- Modul 3. - Design af oplevelser, der forudsiger forbrugeradfærd gennem Neuromarketing
- Modul 4. - Mål og optimer kundeoplevelsen
- Modul 5. - Dynamisk styring af forholdet til klienten
- Modul 6. - Brug af en MarTech -strategi til at skabe dynamiske kundeoplevelser
- Modul 7. - Måling og overvågning af ROI i hele kundens livscyklus
- Modul 8. - Medarbejderoplevelse
- Modul 9. - Implementering af CX i en organisation. OKR'er
- Modul 10. - ABM Experience. Kontobaseret marketing + CX + B2B
Afsluttende masterprojekt
Det er et akademisk-praktisk arbejde, som eleverne vil udføre på tværs. Formålet med dette arbejde er at favorisere den praktiske anvendelse af viden, metoder og værktøjer set i hele kandidatuddannelsen.
Programresultat
- Forstå vigtigheden af at etablere og prioritere globale kundeoplevelsesstrategier for at påvirke hvert trin i forbrugerrejsen
- Design og implementer dynamiske oplevelser med omnichannel -effekt, der er relevante for kunden, og som genererer et målbart afkast på virksomhedens vækst
- Få relevant indsigt fra kundedataanalyse gennem kundeintelligens
- Lær om de mest innovative marketingteknologier til at erhverve, fastholde og udvide nye kunderelationsmodeller
- Mål og optimer initiativer, der påvirker CX i løbet af kundens livscyklus
- Få de nødvendige færdigheder til at tilpasse enhver organisation til den værdi, som implementeringen af CX -strategier vil generere og få de nødvendige ressourcer til dens implementering
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), baseret i Barcelona, blev etableret i 1971 og er siden blevet et af de førende polytekniske universiteter i Europa. Det er en offentlig institution for forskning og videregående uddannelser inden for teknik, arkitektur, videnskab og teknologi.
Efter afslutningen af programmet vil eleverne tjene:
- En egen titel fra Inesdi Digital Business School
- En egen grad akkrediteret af UPC, hvis universitetets krav er opfyldt ved programmets afslutning
Karrieremuligheder
Efter afslutningen af programmet vil eleverne blive udstyret med en unik karriereprofil, der vil forberede dem til stillinger som:
- Experience Director (CXO - Chief Customer Officer)
- Konsulent til brugeroplevelse
- Interaktionsdesigner
- Produkt- eller servicedesignchef