Master i Digital Marketing - Online
INESDI Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Madrid, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
EUR 7.200 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Bliv uddannet til at arbejde i det digitale erhverv, som virksomheder bedst bedst om
Digitaliseringen af forretningsstrukturen i Spanien er en realitet, afbrydelsen i forretningsmodeller accelererer, og brugen af digitale medier til at tiltrække, konvertere og fastholde kunder er afgørende i enhver forretningsstrategi. Inesdi's Master i Digital Marketing vil give dig de nødvendige færdigheder til at designe, implementere og analysere en Digital Marketing Plan : fra tidligere forskning, strategisk planlægning baseret på metoden til diagnose og analyse til den optimale budgetallokering baseret på mål samt detaljerne i handlingsplanen måned for måned med KPI- og ROI-estimater, så du kan foregribe resultaterne af dine handlinger og kampagner.
Målsætninger for programmet
Det generelle mål for Master i Digital Marketing på Inesdi er at give de studerende al den viden, færdigheder og evner, der giver dem mulighed for at forstå, hvorfor internettet og teknologien har betydet et paradigmeskift i kommunikation, forretning og forbruger; kende de nye forretningsmodeller inden for det digitale felt, de nye markedsaktører og muligheder, der tilbydes os, så du kan udvikle en Digital Marketing-strategi i ethvert forretningsmiljø, både ud fra dit eget projekts perspektiv (iværksættere) og fra af en ansat fagmand eller levering af rådgivning og konsulenttjenester til tredjemand.
Specifikke mål
- Forstå det digitale miljø og kontekst, nye spillere og muligheder.
- Forstå vigtigheden af den strategiske fase, og hvordan man hæver den korrekt, identificere, analysere og diagnosticere de forskellige problemer.
- Lær at bruge de tilgængelige værktøjer til at udføre en foreløbig diagnose af miljøet, markedet, produktet og konkurrencen for at sikre den korrekte beslutningstagning senere.
- Definer nøgle kvantitative og kvalitative mål for vores digitale marketingstrategi, idet du forstår, at disse mål direkte påvirker det endelige resultat.
- Design en handlingsplan gennem de tilgængelige værktøjer og kanaler, og vælg de mest hensigtsmæssige og rentable taktikker og handlinger for hver fase af tragten.
- Opret de relevante KPI'er samt effektive kontrolmetoder, der giver os mulighed for at bestemme udførelsen af vores plan og anvende de relevante forbedringer eller rettelser baseret på analysen af dataene.
- Forstå hvordan man kan tiltrække fremtidige kunder med høj potentiel værdi og øge værdien af dem, vi allerede har, ved at opnå maksimal rentabilitet og effektivitet gennem automatisering af digitale værktøjer.
- Planlæg og udfør vellykkede forhandlinger inden for digital markedsføring.
Vil du vide mere?
- Vores uddannelsesmodel fungerer, fordi du lærer det nyeste. Vi integrerer de seneste nyheder i vores programmer for at garantere din læring. Dette er blevet bekræftet i løbet af Inesdis 10 år med mere end 3.000 fagfolk, der allerede har passeret vores klasseværelser og i øjeblikket arbejder inden for det digitale felt.
- Via vores virtuelle campus får du adgang til alt indholdet af dit kursus samt information og supplerende videoer for at gøre din læring endnu mere komplet.
- Du vil blive trænet under metoden «Learning by doing», der går fra teori til praksis gennem virkelige sager. Tilskyndelse til lærernes og elevernes initiativ, så den investerede tid bliver en tilfredsstillende og rentabel oplevelse for alle.
- Du vil være i stand til at netværke med andre studerende.
program
- Modul 1. Digitalt økosystem
- Modul 2. E-handel og samarbejdsøkonomiske platforme
- Modul 3. Forskning i digitale medier
- Modul 4. Digital markedsføringsplan
- Modul 5. Marketing på sociale medier
- Modul 6. Styring af forholdet til brugere, optegnelser og digitale klienter
- Modul 7. Marketing af søgemaskiner
- Modul 8. Planlægnings- og displayværktøjer
- Modul 9. ROI-målinger af digital markedsføring
- Modul 10. Datastyring og webanalyse
Hvem bør deltage
- Forretningsprofiler, der på grund af deres funktioner i virksomheden er interesserede i at kende og / eller uddybe deres viden og træning i marketing
- Tekniske profiler med erfaring i forskellige teknologier, der søger at komme ind i verdenen af Digital Marketing planlægning og ledelse.
karrieremuligheder
Med Master i Digital Marketing kan du blive en ny professionel i den digitale økonomi og være i stand til at udvikle dit eget forretningsprojekt eller deltage i vigtige afdelinger og områder i enhver virksomhed:
- Direktør for Digital Marketing
- Leder af Digital Marketing
- Planner i digitale medier
- Køber af digitale medier
- Tilknytningschef
- Acquisition manager
- Account Manager hos digital agency
- SEO-konsulent, SEM
- Digital Product Manager
- Digital marketing kommerciel
Optagelse proces
Vores optagelsesproces har det grundlæggende mål at sikre kandidaters egnethed og udvikling, så alle vores studerende kan leve en digital oplevelse, der svarer til deres nuværende og fremtidige behov.
- Ansøgning om optagelse
- Personlig interview
- Adgangsdokumentation
- Adgangskomités evaluering
- Godkendt optagelse
- registrering