Master of Education i Evaluering, Vurdering, Forskning og Læring
Georgia Southern University
Nøgleinformation
Campus placering
Statesboro, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 9.406 / per semester *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Off-state undervisning: $ 9.406 per semester.
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i Uddannelse, Evaluering, Evaluering, Forskning og Læring (Online)
Gradskrav: 36 kredittimer
Missionen fra M.Ed. inden for evaluering, vurdering, forskning og læring er at give de studerende professionel uddannelsesmæssig forskningsviden og færdigheder, der er nødvendige for at deltage i datainformeret beslutningstagning for en vellykket levering af menneskelige tjenester i en række forskellige indstillinger, herunder for eksempel offentlige skoler og skole distrikter, videregående uddannelsesinstitutioner, private forsknings- og vurderingsfirmaer, almennyttige organisationer og statslige positioner.
M.Ed. i evaluering, vurdering, forskning og læring understøtter universitetets og uddannelseshøjskolens mission ved at give en mulighed for både enkeltpersoner, der skifter fra bacheloruddannelse til kandidatstudier og arbejdende fagfolk til at udvikle og / eller yderligere forbedre deres uddannelsesmæssige forskningsevner og viden i orden for at opfylde deres karrieremål.
Dette uddannelsesprogram, der tilbydes gennem en fuldt online, fleksibel leveringsmodel, understreger aktiviteter, der er designet til at fremme det 21. århundredes færdigheder, herunder kritisk tænkning og problemløsning; samarbejde og teamwork, især i virtuelle arbejdsområder; og informationskompetence inden for kommunikationsteknologi.
Nærmere bestemt vil kandidater fra dette program kunne:
- fortolke og kritisk evaluere offentliggjort uddannelsesforskning;
- undersøge forskellige kontekster, miljøer og faktorer, der har indflydelse på læring;
- udvikle og implementere kvalitative og kvantitative design og analysere data for at besvare forskningsspørgsmål;
- udvikle en programevalueringsplan;
- rapportere og formidle uddannelsesmæssige forskningsresultater;
- og bruge deres anvendte uddannelsesmæssige forskningsevner som en måde at forbedre uddannelsesmiljøer og andre relaterede indstillinger.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.