Keystone logo
FutureLearn Kundeoplevelsesdesign til kundesucceskursus - Salesforce
FutureLearn

Kundeoplevelsesdesign til kundesucceskursus - Salesforce

12 Weeks

Engelsk

Deltid

USD 39 / per month *

Fjernundervisning

* efter din 7-dages gratis prøveperiode kan du betale $ 39 pr. måned for at fortsætte med at lære online

Stipendier

Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier

Introduktion

109555_button_read-more-about-this-program-on-the-schools-website.png

Lær færdigheder, der gør det muligt for dig at designe og implementere strategier for at forbedre både kundeoplevelse og kundesucces.

Oplev, hvordan du optimerer kundeoplevelsen inden for den digitale økonomi.

Markedsstyringsmarkedet for kundeoplevelse (CX) blev allerede vurderet til $ 6,5 mia. I 2019 og forventes at vokse med mere end 17% om året indtil 2027. Hvis du vil have en lukrativ og forskelligartet karriere, er det en fantastisk måde at øge din viden om CX-strategier og -værktøjer. at udnytte denne vækst og tilbyde en stadig mere værdifuld service til virksomheder i en række brancher

Oprettet i samarbejde med Salesforce, er dette ExpertTrack designet til netop det. Udforsk kunderejser, CX-design, og hvordan du kan optimere oplevelsen for at øge kundeloyalitet, gennemsnitlige forbrug og fortjeneste.

Udvikle færdigheder i design og implementering af CX og strategier for kundesucces

Du vil udvide din viden om CX-principper og CSM-metoder. Du vil forstå den rolle, som disse spiller på tværs af forskellige forretningssammenhænge, og hvordan du optimerer kundeværdien til bestemte kundesegmenter. Du lærer derefter, hvordan du udvikler disse CX-rejser for at imødekomme kundeværdien inden for rammerne af bredere forretningsmål.

Lær hvordan CRM-teknologi kan bruges til at skabe bedre kundeforhold og oplevelser

Udvid din forståelse af markedsledende CRM-software (Customer Relationship Management), Salesforce, og lær hvordan du kan bruge den til at omsætte din strategi til praksis.

Start eller udvid din karriere på et voksende CX-marked

I denne æra med transformation og digital innovation bryder barrierer for nye markedsdeltagere i alle brancher sammen, og konkurrencen eskaleres hurtigt. Med adgang til flere digitale kanaler, hvor folk kan dele købsoplevelser, udføre forskning og træffe vigtige købsbeslutninger, er forbrugeren nu mere bemyndiget end nogensinde før.

Ved at lære at komme i kontakt med disse kunder, hvordan man fjerner smertepunkter og forbedrer deres samlede tilfredshed, kan du hjælpe din virksomhed med at komme foran konkurrencen om stabil, langsigtet vækst.

Indholdet til dette ExpertTrack er tilpasset fra Customer Experience Management med Salesforce Training Microcredential - hvis du vil finde ud af mere, skal du se på Microcredential, der tilbyder mindre kohorter med vejlederinteraktioner og akademisk kredit.

De vigtigste færdigheder, du vil lære

  • Kundeoplevelse design
  • Kunderejser
  • Kundesuccesstyring
  • Forholdsforvaltning
  • CRM-teknologi
  • Salgsstyrke
  • Håndtering af kundeoplevelse
  • Kundeoplevelsesstrategi

Læringsresultater

Ved afslutningen af ExpertTrack kan du:

  • Kortlæg en kunderejse og oplevelse for målgrupper.
  • Skitsere toplinjens tilgang til effektivt CX-design.
  • Identificer nøglekomponenter og metoder til opbygning af vellykkede kundeforhold.
  • Identificer teknologiske muligheder for at opnå den ambitionsoplevelse, der er fokuseret på anvendelsen af CRM-teknologi.
Erfaring krævet

Hvis du ønsker at fremme din karriere og forståelse af kundeoplevelse og kundesuccesstrategier, vil dette ExpertTrack udstyre dig til at få succes.

Der kræves ingen forudgående erfaring for at få succes i dette ExpertTrack. Noget forudgående kendskab til kundeforholdsstyring, kundesucces eller CX-design ville være gavnligt, men er ikke vigtigt.

Under ExpertTrack bruger vi Salesforce Trailblazer-platformen.

Kom i gang

Dette ExpertTrack hjælper dig med bedre at forstå de vigtigste faser i at skabe en positiv kundeoplevelse. Specifikt vil det forbedre færdighederne og forbedre beskæftigelsesegnetheden hos:

  • tidlige stadie eller håbende kundesucces og fagfolk inden for erfaringsledelse;
  • tidlige karriere fagfolk på udkig efter en CRM konsulent rolle;
  • forretningsudvikling og salgspersonale;
  • produkt- og marketingfagfolk, hvis roller er afhængige af kundedata og CX-designudførelse, eller som kræver Salesforce-færdigheder og erfaring.

ExpertTrack kursusoversigt

  • Kundeoplevelsesdesign til kundesucces: Effektivt CX-design og kunderejser
    Oplev CX-designmetoder og udforsk vigtigheden af CX i forretningssucces.
  • Kundeoplevelsesdesign til kundesucces: Sådan oprettes en effektiv CX-strategi
    Identificer de mål, teknologier, målinger og interessenter, der udgør en effektiv CX-strategi.
  • Kundeoplevelsesdesign til kundesucces: Hvordan man bygger kundeforhold og måler succes
    Lær hvordan du opbygger bedre kundeforhold for at sikre langsigtet forretningssucces.

Sådan fungerer ExpertTracks

Deltag i et ExpertTrack for at mestre nye færdigheder i dit valgte specialistområde. Arbejd igennem en række emnefokuserede kurser i dit eget tempo, og bestå den endelige vurdering for at optjene en digital certifikatpris, der beviser din ekspertise.

Deltag i en gratis 7-dages prøveperiode

Beslut om ExpertTrack er det rigtige for dig med gratis adgang til den fulde serie af kurser og evalueringer i en uge.




Fortsæt med at lære for $ 39 / måned

Betal et månedligt abonnementsgebyr på $ 39, så længe det tager dig at gennemføre ExpertTrack. Du kan lære i dit eget tempo og annullere når som helst.



Optjen digitale certifikater

Modtag et certifikat for hvert afsluttede kursus og bestå den afsluttende vurdering for at optjene et digitalt certifikat, som du kan dele med dit professionelle netværk.



Bliv ekspert

Brug din specialistuddannelse til at komme videre i din karriere eller opbyg ekspertise inden for områder, du brænder for.




Hvem lærer du med?

Ghilaine Chan

Ghilaine brænder for at lade folk gøre deres bedste arbejde og glæde andre, da det er hjertet i kundeservice og succes! Hun har over 20 års erfaring med skalering af globale serviceteams.

Verdensklasse læring med

FutureLearn

Den sociale læringsplatform med hundreder af onlinekurser fra en fjerdedel af verdens største universiteter.

Salgsstyrke

Lær hvordan førende brancheteknologileverandør Salesforce driver forretningssucces. I løbet af kurset vil du udnytte Salesforce inden for rammerne af kundesucces.

Begynd at lære i dag - gratis 7-dages prøveperiode

Efter din gratis prøveperiode kan du:

  • Betal $ 39 pr. Måned for at fortsætte med at lære online
  • Har fuld kontrol over dit abonnement; du kan annullere når som helst
  • Arbejd i dit eget tempo, og sæt dine egne deadlines på hvert trin
  • Betal kun, mens du lærer; abonnementet annulleres automatisk, når du er færdig
  • Fuldfør online vurderinger for at teste din viden og bevise dine færdigheder
  • Tjen digitale kursuscertifikater og en endelig pris, som du kan dele online med potentielle arbejdsgivere og dit professionelle netværk
  • Hold adgang til indholdet af kurser, du gennemfører, selv efter dit abonnement slutter

Akkrediteringer

Om skolen

Spørgsmål

Lignende kurser

  • Kursus i kommerciel og salgsledelse
    • Spain Online, Spanien
  • Doctor of Business Administration i Salg & Product Management
    • London, Det Forenede Kongerige
    • Ragusa, Italien
    • + 1 Mere
  • Global MBA (Sales Management)
    • UK Online, Det Forenede Kongerige