Forretningsadministration: Marketingprincipper og praksiskursus - Det åbne universitet
FutureLearn
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
10 uger
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
USD 639
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Udforsk og nyd 'rekreative' matematik, mens du øger dine kreative og deduktive tankegang.
Få de marketingfærdigheder, du har brug for, for at niveauoprette din ledelseskarriere
Fra forståelse af kundeadfærd til design af produkter og tjenester, der imødekommer kundernes behov - marketingteknikker og værktøjer bruges til at løse ledelsesproblemer i en bred vifte af professionelle sammenhænge.
Uanset om du arbejder i en kommerciel eller ikke-kommerciel branche, som ledelse er det vigtigt at forstå værdien af markedsføring og dens indflydelse på forskellige forretningsfunktioner.
Denne mikrokreds giver dig introduktion til de centrale principper for markedsføring - dækning af offline og digitale perspektiver.
Gennem en udforskning af marketingmetoder med bedste praksis forbedrer du din marketingviden, forbedrer din professionelle beslutningstagning og tilpasser din tilgang til løsning af forretningsudfordringer, uanset hvilken rolle du er eller sektor.
Understøttet af den seneste akademiske tankegang dækker denne mikrokreds praktiske markedsføringseksempler og indlæringskonti fra forskellige internationale mærker såvel som lokale velgørenhedsorganisationer og sociale virksomheder i industrier fra produktion og detailhandel til professionelle tjenester og sundhedsydelser.
Du udvikler din forståelse af centrale markedsføringsemner som trends, kundemotivation og leverer kundeværdi og lærer, hvordan du samler og bruger data til at træffe effektive beslutninger om styring.
Du opbygger også et værktøjssæt til at oprette produkter og tjenester, der imødekommer din kundes behov, og som adskiller dit produkt fra dine konkurrenters tilbud.
Hvilke færdigheder vil du lære?
- Identificering af kunders motivation og reaktion på dem.
- Analyse af miljøet for at identificere markedsføringsmuligheder.
- Etablering af effektive forhold til interessenter.
- Tolke og bruge data til at informere marketingbeslutninger.
- Håndtering af kundernes betalingsvillighed.
- Udvikling af kommunikationsstrategier, der passer til dit produkt eller din tjeneste.
- Placering af dit tilbud for at tiltrække de rigtige kunder.
- Sådan bygger man overbevisende forretnings- og personlige mærker.
- Identificering af kunders opfattelse af risiko og adressering af dem.
- Udnyttelse af relationer med distributører for marketing succes.
- At differentiere dit tilbud fra konkurrencen.
Hvornår vil du starte?
Vi sigter mod at køre vores mikrokreditoplysninger hvert par måneder. Deltag på den dato, der passer dig, eller registrer dig for at høre fra en tilmeldingsrådgiver om fremtidige kørsler og opdateringer.
- 29. marts 2021
Hvad vil du opnå?
Ved afslutningen af kurset vil du være i stand til:
- Løs en række kommercielle og ikke-kommercielle marketingproblemer ved hjælp af passende værktøjer og koncepter.
- Anvend de nyeste værktøjer til produkt- og servicedesign, distributionsstyring og prisfastsættelse til reelle situationer.
- Indsaml relevante oplysninger til beslutningstagning om markedsføring.
- Fortol en række forskellige typer information fra forskellige informationskilder.
- Evaluer og implementer passende udvekslingsmetoder, herunder forhold i forskellige situationer.
Hvad vil du modtage
10 UK-kreditter på lavere niveau fra The Open University.
Du modtager et Open University-certifikat, der bekræfter, at du har modtaget 10 akademiske point på bachelorniveau. Kreditter tildeles ved bestået den endelige vurdering.
Er du berettiget til denne mikrokreditkort?
- Denne mikrokriterier er ideel til forretningsfolk, der ønsker at udvide deres forståelse af markedsføring og udvikle viden og færdigheder for at forbedre deres præstation på arbejdet.
- Dette er et indledende kursus og ingen forudgående viden om markedsføring er påkrævet. Du kræver ingen specifik erfaring eller kvalifikationer for at tilmelde dig.
- Kurset bygger på praktiske eksempler fra mange brancher og hjælper dig med at udvikle marketingfærdigheder, der kan overføres til en række forskellige sektorer og organisationer.
Er det denne mikrokriminatoriske ret for dig?
Dette mikrokriterier øger din tillid til at anvende markedsføringsprincipper på dit arbejde og bruge marketingkoncepter til at løse forretningsproblemer.
Især vil det øge anvendeligheden af:
- Fagfolk, der gerne vil gå videre til ledelsesniveau.
- Fagfolk, der er nye i en markedsføringsrolle eller arbejder inden for markedsføring, men mangler formelle kvalifikationer.
- Senior fagfolk, der ønsker at udvikle deres marketing- og ledelsesevner.
- Selvstændige erhvervsfolk, der ønsker at udvikle deres færdigheder og viden om markedsføring.
Hvem lærer du med?
Haider Ali
Jeg er lektor i marketing ved OU, hvor jeg har hjulpet tusinder af ledere med succes med Professional Certificate in Management og jeg har designet 2020-versionen til at hjælpe mange andre
Karrierefokuseret læring af
Det åbne universitet
Open University (OU) er den største akademiske institution i Storbritannien og verdensledende inden for fleksibel fjernundervisning med en mission at være åben for mennesker, steder, metoder og ideer.
Hvad er en mikrokreditvisning?
Microcredentials er designet til at opskolere dig til arbejde i hurtigt voksende brancher uden tids- og omkostningsforpligtelse i fuld grad. Din mikrokreditkort kan stå alene som en uafhængig legitimationsoplysning, og nogle tilbyder også akademisk kredit til brug mod en grad.
Lær online med ekspertinstruktører Komplet online-kurser ledet af eksperter over 12-16 uger med en dedikeret gruppe af fagfolk. | + | Komplet projektbaseret vurdering Test din forståelse med online tutor-markerede vurderinger og øvelser. | + | Tjen en professionel legitimation Afslut din læring, og bestå dine vurderinger for at få en akkrediteret legitimation. | = | Gå videre i din karriere Brug din mikrokriminalitet som bevis på dine specialiserede færdigheder og fremskridt videre i din branche. |
Indlæggelser
Programresultat
Hvilke færdigheder vil du lære?
- Identificere kundernes motivationer og reagere på dem.
- Analyse af miljøet for at identificere marketingmuligheder.
- Etablering af effektive relationer med interessenter.
- Fortolkning og brug af data til at informere markedsføringsbeslutninger.
- Håndtering af kunders betalingsvillighed.
- Udvikl kommunikationsstrategier, der passer til dit produkt eller din tjeneste.
- Placer dit tilbud for at tiltrække de rigtige kunder.
- Hvordan man opbygger overbevisende forretnings- og personlige brands.
- Identificering af kunders opfattelse af risiko og håndtering af dem.
- Udnyttelse af relationer med distributører til markedsføringssucces.
- At differentiere dit tilbud fra konkurrenterne.
Hvad vil du opnå?
Ved afslutningen af kurset vil du være i stand til at:
- Løs en række kommercielle og ikke-kommercielle marketingproblemer ved hjælp af passende værktøjer og koncepter.
- Anvend de nyeste værktøjer inden for produkt- og servicedesign, distributionsstyring og prisfastsættelse i virkelige situationer.
- Indsaml relevant information til markedsføringsbeslutninger.
- Fortolke en række forskellige typer information fra forskellige informationskilder.
- Evaluere og implementere passende udvekslingsmetoder, herunder relationer i forskellige situationer.