OFFICIEL MASTER I TIDLIG PLEJE
Euroinnova International Online Education
Nøgleinformation
Campus placering
Atarfe, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 6.700 / per course
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Tilmeld dig vores officielle mester ved Antonio De Nebrija University og udvid dine muligheder for at finde arbejde samt øge meritterne og pointene i skalaerne for modsætninger, overførsler, konkurrencer med denne officielle Master of Online Education. Vent ikke længere, anmod om oplysninger. 100% online og score i modsætninger.
Generelle egenskaber
Resumé af professionelle udgange af officiel mester tidlig pleje:
Early Care er defineret som en række tiltag rettet mod studenterpopulationen, deres familie og deres miljø, der har til formål at reagere så hurtigt som muligt på de midlertidige eller permanente behov, som børn med udviklingsforstyrrelser stiller, eller som er i risiko for at lide af dem , som angivet i den hvide bog om tidlig pleje udarbejdet af Royal Board on Disability of the Ministry of Labor and Social Affairs. Denne hvide bog om tidlig opmærksomhed blev udgivet for første gang i år 2.000 og har krævet udarbejdelse af 3 udgaver og distribution af 8.500 eksemplarer, som et tegn på den store efterspørgsel, der er på området i dag. Dataene i denne rapport er hentet fra 3. udgave af White Book on Early Care i 2005.
Formål med officiel mester tidlig pleje:
Grundlæggende kompetencer
- Besidde og forstå viden, der giver et grundlag eller mulighed for at være original i udviklingen og / eller anvendelsen af ideer, ofte i en forskningssammenhæng.
- At eleverne forstår at anvende den erhvervede viden og deres evne til at løse problemer i nye eller lidt kendte miljøer inden for bredere (eller tværfaglige) sammenhænge relateret til deres studieområde.
- At eleverne er i stand til at integrere viden og se kompleksiteten i at formulere domme ud fra oplysninger, der, da de er ufuldstændige eller begrænsede, omfatter refleksioner over det sociale og etiske ansvar, der er knyttet til anvendelsen af deres viden og domme.
- At eleverne ved, hvordan de formidler deres konklusioner og den viden og de ultimative grunde, der støtter dem til specialiserede og ikke-specialiserede publikummer på en klar og utvetydig måde.
- At eleverne besidder de læringsevner, der giver dem mulighed for at fortsætte med at studere på en måde, der stort set vil være selvstyret eller autonom.
generelle færdigheder
- Integrer eksisterende modeller for tidlig pleje i uddannelsesmæssig sammenhæng.
- Etablere evaluerings- og interventionsværktøjer i tidlig pleje.
- Inddrag familien i arbejdet med tidlig pleje.
- Organiser tidlig pleje inden for det tværfaglige team.
- Planlægge design og organisering af tidlig pleje i uddannelsesmæssig sammenhæng.
specifikke færdigheder
- Syntetisere de nuværende systemer og modeller for tidlig pleje i uddannelsesmæssig sammenhæng.
- Saml og gennemgå oplysninger af videnskabelig karakter, kritisk og autonomt, i forhold til tidlig pleje og design af effektive interventioner.
- Relater karakteristika ved barndomsforstyrrelser med evaluerings- og interventionsprocessen i tidlig pleje.
- Formuler kriterierne for anvendelse af procedurer for tidlig pleje.
- Etablere evaluerings- og diagnostiske procedurer for tidlig pleje.
- Design metoder og værktøjer til tidlig intervention.
- Anvend specifikke familiemiljøvurderingsteknikker til arbejde i tidlig børnepasning.
- Design, baseret på empiriske data, vejledning og rådgivningsplaner for tidlig pleje i familiemiljøet.
- Planlæg specifikke strategier for tidlig intervention for autismespektrumforstyrrelser.
- Strukturere og koordinere tidlig plejearbejde i et tværfagligt team.
- Planlæg og organiser evaluerings- og interventionsprogrammer i uddannelsesmæssig sammenhæng.
- Anvend den viden, der er erhvervet i Master, til at udvikle, afsløre og forsvare et job inden for tidlig pleje.
Professionelle muligheder for officiel mester tidlig opmærksomhed:
Denne kandidatgrad i tidlig pleje giver dig mulighed for at arbejde som specialist i tidlig pleje i: Tidlige pleje- og børneinterventionscentre og tjenester, offentlige, samordnede, sociale initiativer og / eller private. Uddannelsescentre for spædbørns- og grundskole- og specialundervisningscentre. Fællesskabets, specifikke og specialiserede sociale ydelser. Organisationer og institutioner fokuserede på tidlig barndom. Psykopædagogiske centre og skabe. Neuropsykologi, fysioterapi eller taleterapicentre specialiseret i tidlig barndom. Rådgivning til centre og tjenester fokuseret på tidlig barndom. Specialundervisningscentre Skoler med børns klasselokaler Psykoedukationelle skabe Neonatologiske enheder i hospitalscentre Pædiatriske enheder i sundhedscentre Børns rehabiliteringscentre Legecentre Planteskoler Autonomt arbejde.
Hvad forbereder den officielle mester tidlig pleje dig på:
Universitetets kandidatgrad i tidlig intervention gør det muligt for studerende at evaluere børn, der viser ændringer i deres udvikling for at afgøre, om de er kandidater til et program for tidlig intervention. De vil også blive uddannet til at udvikle et Early Care -program baseret på det udviklingsunderskud, barnet præsenterer. Studerende vil have færdighederne til at arbejde integreret i et tværfagligt team og tage barnets familiemiljø som reference. Den studerende modtager en kandidatgrad i tidlig barndomsomsorg fra Antonio de Nebrija University med 60 ECTS -point. Denne universitets kandidatgrad i tidlig pleje er et program, der afventer verifikation af ANECA.
Hvem er den officielle mester tidlig pleje rettet mod:
De, der er interesseret i at studere og opnå titlen Universitetets kandidatgrad i tidlig barndomsomsorg fra Antonio de Nebrija University, skal overholde kravene i gældende lovgivning, idet adgangsprofilen er en universitetseksamen eller tilsvarende (kandidater eller kandidater), i undervisning, pædagogik, psykologi (med omtale eller speciale i uddannelse) eller psykopædagogik. I betragtning af programmets tværgående karakter har de studerende, der har gennemført kandidatuddannelsen i læreruddannelse til ESO og Baccalaureate, FP og sprogundervisning eller er i besiddelse af Certificate of Pedagogical Aptitude (CAP) samt andre kandidater og Universitetsuddannede, der underviser fagfolk eller arbejder som professorer i uddannelsesinstitutioner, handelsskoler eller universiteter (herunder doktorandprofessorer i universitetssektoren).