
Kandidat in
Master i international handel og strategisk ledelse EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas

Introduktion
Master i international handel og strategisk ledelse sigter mod at give den studerende en særdeles praktisk vision om virksomhedens behov for at internationalisere sit marked.
Internettet har gjort globaliseringen af markedet til en stadig mere nødvendig kendsgerning. På forretningsniveau har det været en mulighed ikke kun for store multinationale virksomheder, men også for organisationer, der med de rigtige fagfolk stræber efter at få adgang til internationale markeder på kort sigt.
For at opnå dette er det yderst vigtigt at have den nødvendige viden om emner som: Internationale kontraherende modeller og den beskatning, de opretholder; Logistik og transport i international skala, elektronisk handel og nye 2.0 -teknologier eller marketingplaner, der anvendes på det udenlandske marked.
Certificeret akademisk kvalitet
De vigtigste uafhængige nationale og internationale certificatorer bekræfter den akademiske og institutionelle kvalitet på EUDE Business School.
placeringer
EUDE Business School er anerkendt som en af de mest fremragende handelshøjskoler internationalt af så prestigefyldte medier som Financial Times og de vigtigste internationale placeringer. Disse støtter og placerer EUDE i de øverste stillinger i efteruddannelse.
Forbes
EUDE er valgt af det globale referencemedie inden for forretning og finans. En alliance af fremtiden for de næste verdensledere.
FSO -rangering
EUDE MBA er anerkendt som en af de bedste i den spansktalende ranking (FSO) på europæisk plan.
Finansielle tider
EUDE online MBA betragtes blandt de bedste i verden ifølge den prestigefyldte finansavis Financial Times.
Hamilton Global Intelligence
EUDE betragtede som en af de bedste spansktalende handelshøjskoler af det uafhængige konsulentfirma Hamilton.
Kompetencer og faglige muligheder for Master i International Trade og strategisk ledelse
Med færdiggørelsen af masterstudenten:
- Du vil være i stand til at tage ansvar for de strategiske beslutninger, der vedtages i internationaliseringsprocessen.
- Du kender forretningsmulighedsanalyseprocedurerne.
- Det vil etablere og kontrollere de vigtigste finansielle og juridiske elementer i virksomheden.
- Du vil optimalt styre arbejdsteams på deres forskellige områder.
- Det vil analysere, etablere og anvende de forskellige marketingstrategier og -politikker, der er tilpasset det udenlandske marked.
- Udvikle og implementere effektive kommunikationsplaner i organisationer.
- Det vil lette anvendelsen af nye teknologier i virksomheder.
- Du bliver bekendt med de globale globaliseringsprocesser inden for international handel og økonomi.
- Du vil være forberedt på at arbejde i den internationale afdeling i en virksomhed eller organisation.
- Du vil have en vision, viden og færdigheder, der er nødvendige for at lede og styre forretninger på internationale markeder og organisere de operationer, der er forbundet med dem.
- Det vil analysere de forskellige forretningsområder, der direkte og globalt påvirker international handel.
- Du lærer de praktiske værktøjer til at udføre ledelsesopgaver relateret til international handel og investeringer.
- Det giver professionelle mulighed for at opdatere og udvide deres viden.
Program og dagsorden for master i international handel og strategisk ledelse
- Virksomhedsledelse og organisation
- Virksomhedsstrategi
- Finansiel ledelse
- Direktiv effektivitet
- Marketing, kommerciel ledelse, e-handel
- Ledelse for internationalisering af virksomheden
- Virksomheden før eksport
- Udvælgelse og forskning af udenlandske markeder
- International rekruttering
- Logistik og international godstransport
- Finansiering af internationale operationer
- Masterprojekt
Metodik for master i international handel og strategisk ledelse
Arbejdsmetodikken udviklet på EUDE Business School, der anvendes i vores Master i International Trade og strategisk ledelse, er baseret på Case Method. En særdeles praktisk uddannelse er det bedste grundlag for den studerende at tilegne sig den viden, færdigheder og erfaringer, virksomheden har brug for. Caserne udviklet inden for hvert vidensområde er succeshistorier, der giver eleven en bred margen til analyse og diskussion.
EUDE med små grupper eller EUDE Virtual Campus, en førende europæisk platform, vil være de mest passende fora for studerende til at dele deres meninger og refleksioner over hvert dokument.
Studieprogrammet er udarbejdet under tilsyn og rådgivning fra førende virksomheder i sektoren samt et fakultet bestående af ledere og tidligere direktører i multinationale og nationale virksomheder (Telefónica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé eller Drommer Consulting ).
I slutningen af programmet skal den studerende levere og forsvare sit Final Master Project *. PFM * er en forretningsplan, rigtig eller simuleret, hvor den studerende skal have anvendt alle de opnåede viden og værktøjer.
I hele programmets varighed vil eleven have en personlig underviser og løbende feedback fra lærerne, som gør det muligt for eleven at kende deres forbedringspunkter og styrker til enhver tid.
* PFM er obligatorisk for studerende i ansigt til ansigtstilstand. Resten af modaliteterne er undtaget fra dette krav, undtagen de studerende, der har valgt kandidat til adgang til den officielle grad.