
Kandidat in
Master i digital markedsføring og kundeoplevelse (CX) EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas

Introduktion
Med Master i Digital Marketing og kundeoplevelse vil du få teknisk viden inden for UX, UI og IA, få adgang til grundlæggende softwareværktøjer i dag, og du vil lære, hvordan alle disse færdigheder kan forbedre din profil på et marked, der kræver hybride fagfolk, der kombinerer deres forretningskendskab, men også med et solidt teknisk grundlag.
Metode til Master i Digital Marketing og kundeoplevelse (CX)
Arbejdsmetoden udviklet på EUDE Business School er baseret på casemetoden. En eminent praktisk uddannelse er det bedste grundlag for, at den studerende tilegner sig den viden, færdigheder og erfaringer, som virksomheden har brug for. Casen udviklet inden for hvert vidensområde er succeshistorier, der giver den studerende en bred margin til analyse og diskussion.
Klasseværelset med små grupper eller Virtual Campus EUDE , den førende platform på europæisk plan, vil være de mest passende fora for eleverne til at dele deres meninger og overvejelser om hvert dokument.
Uddannelsen er udarbejdet under vejledning og rådgivning af førende virksomheder i sektoren, samt et fakultet bestående af ledere og tidligere ledere af multinationale og nationale virksomheder (Telefónica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé eller Drommer Consulting )..
I slutningen af programmet vil den studerende levere og forsvare sit kandidatafgangsprojekt*. PFM* er en forretningsplan, reel eller simuleret, hvor den studerende skal have anvendt al den tilegnede viden og værktøjer.
I hele programmets varighed vil den studerende have en personlig vejleder og løbende feedback fra lærerne, som vil give eleven mulighed for til enhver tid at kende deres forbedringspunkter og styrker.
*PFM vil være obligatorisk for studerende i ansigt-til-ansigt modalitet. Resten af modaliteterne er undtaget fra dette krav, med undtagelse af de studerende, der har valgt kandidatgraden for adgang til den officielle grad.