
Tilmeld dig inden den 30. april for at få 15 % rabat.
Online France
VARIGHED
4 Weeks
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
30 Jun 2025
TIDLIGSTE STARTDATO
02 Jun 2025
STUDIEAFGIFTER
EUR 780
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Introduktion
- Undersøgelsestype: 100% online kursus på engelsk
- Hovedområde: Luksusmarkedsføring
- Tidszone for live-sessioner: Centraleuropæisk tid (CET), UTC + 01: 00
Kursus Luksus Marketingstrategi
Oplev strategi for luksusmarkedsføring i en global sammenhæng med fokus på franske luksusmærker.
Dette kursus er skabt til studerende, der ønsker at forstå markedsføringsstrategien for luksusmærker og ønsker at mestre værktøjer og strategier i den dynamiske og unikke luksussektor.
Dette kursus sigter mod at give de studerende den aktuelle know-how og praktisk indsigt i de reelle problemer, som luksusmærkechefer står over for.
Med en tilgang baseret på både forelæsninger og workshops lærer de studerende, hvordan store luksusmærker styrker deres ønskværdighed.
En række produktkategorier vil blive dækket for at give eleverne et klart overblik over mangfoldigheden af luksusmærker, herunder mode, accessories og duft. Den ekspertise, der er opnået under kurset, vil blive anvendt på et luksusmærkeinnovationsprojekt, som de vil styre fra A til Z som et team.
Kurset er ambitiøst, meget interaktivt og kræver dedikation, initiativ og hårdt arbejde. Ligesom at arbejde i luksus brand management. Der kræves stærke teamwork-færdigheder for at samarbejde med klassekammerater om øvelser og projekter.
Denne klasse er internationalt tilgængelig (hver tidszone), da alle live -kurser bliver optaget og derefter gjort tilgængelige for studerende til enhver tid.
Læreplan
Kursusindhold
Oplev og lær om luksusmarkedsføringsstrategi og brand management med fokus på franske luksusmærker.
Du får en bedre forståelse af, hvad det vil sige at oprette, bygge og administrere luksusmærker. Du vil udvikle analytiske evner og demonstrere kreativitet og strategisk tænkning. Du vil dukke op med praktisk erfaring i processen med at foreslå innovative løsninger. Ved afslutningen af kurset vil du have taget dit første skridt til at blive en luksus brand manager.
Introduktion til luksus og luksusmærker
- Oplev luksusbegrebet, luksusindustriens dynamik, nøgletrends på luksusmarkedet og luksusforbrug. Du vil også blive introduceret til den specifikke karakter af luksusmærker.
- Lær om, hvordan luksusmærker skabes, bygges og administreres.
Luksus marketing mix strategi
- Opdag, hvordan du udvikler luksusmarkedsføringsmixet med fokus på luksusprodukternes specifikke karakter, kommunikation og detailstrategi.
Oprettelse af et nyt luksusmærke
- Undersøg markedsmuligheder og læg grundlaget for skabelsen af et nyt luksusmærke ved at definere et forbrugermål.
- Udvikle et innovativt forslag med et stærkt potentiale på markedet.
Programresultat
Læringsmål
- Forstå den specifikke karakter af luksusmærker
- Anvend aktuelle teorier og koncepter for luksusmarketingstrategi og brand management.
- Demonstrere evnen til at analysere marketingsituationer, identificere nøgleproblemer og anbefale løsninger
- Udvikl problemløsningsevner med eksempler fra det virkelige liv, casestudier og marketingudfordringer
- Øv kreativ og kritisk tænkning for at finde innovative løsninger
- Udvikle kommunikationsevner, der er relevante for at arbejde med marketing