
Kandidat in
Master Strategisk Ledelse af UX Design ESPM – Brasil

Introduktion
Strategic Management Master i UX Design med det formål at forbedre den strategiske anvendelse af arbejdsområdet for UX Design i udvikling og styring af digitale produkter, programmet tilskynder og giver udarbejdelse og anvendelse af værktøjer og metoder i virkelige tilfælde og situationer . I et samarbejdsmiljø, med vejledning og mentoring, konsoliderer de studerende deres viden gennem design og strategisk udvikling af en komplet UX-planlægning eller UX Research-undersøgelse/kortlægning, udført i et kursusafslutningsprojekt, hvis formål kan modnes gennem hele forløbet. .
Indlæggelser
Læreplan
hvad vil du lære
Kurset vil blive udviklet i fjernundervisningsformatet, hvor onlineundervisningen foregår live. I disse liv vil eleverne have mulighed for at interagere med lærere og andre elever i et dynamisk og interaktivt miljø.
Kurset er opdelt i moduler, og disse vil blive gennemført af professorer med stor faglig og akademisk erfaring, ved brug af forskellige aktive metoder, såsom projekt, problemsituation, feltforskning, cases mv., altid forankret i aktuelle tekster og bibliografiske angivelser.
- Integrering af disciplin
- Moderne marketingkoncepter
- Forståelse af forbruger- og brandimage
- Brand Equity
- Forbrugstendenser
- Brand visuelle elementer
- Shopology
- Digital branding
- Brand Licensing
- Juridiske aspekter ved branding
- Økonomisk evaluering af mærker
- Brand Experience
- B2B-branding
- Brand personlighed og historiefortælling
- Branding til luksusmarkeder
- Kursusafslutningsarbejde (TCC)
*I slutningen af kurset vil de studerende præsentere kursusafslutningsarbejdet (TCC) personligt for et panel af professorer. Præsentationen finder sted på en af ESPM-enhederne i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.
Galleri
Ideelle studerende
alumne profil
Den studerende, der dimitterer fra Master i Branding, vil være i stand til at forstå, hvordan et brand af høj værdi bygges og styres og udvikle en brandingplan, og dermed danne en komplet professionel inden for deres ekspertiseområde med færdigheder, der inkluderer:
- Forstå brandet som en ekstremt vigtig ressource for din virksomhed, og at det ikke er begrænset til et symbol eller navn.
- Udvikl digital branding ved at øge brand engagement gennem sociale netværk.
- Inkorporer indsigt fra forskning i forbrugeradfærd i udvikling af brandingstrategi.
- Forstå, hvordan man bruger varemærkets visuelle elementer såsom typografi og farver i udviklingen af brandidentitet.
- Giv designprofessionelle mulighed for at forstå styrken af brand management til at bringe løsninger og resultater til virksomheder.
- Mestre de grundlæggende juridiske spørgsmål om ophavsret, intellektuel ejendomsret, registrering og juridisk beskyttelse af mærket.
hvem det er beregnet til
- Marketingprofessionelle eller andre områder, der har brug for at udnytte deres forretning.
- Marketing- og brandmanagere, der har brug for at udvikle deres brands.
- Iværksættere, der ønsker at bygge mærker.
- Designere, der ønsker at udvikle deres kompetencer inden for brand management.
- Folk, der er interesserede i at lære og udvikle deres færdigheder inden for brand management og forbrugeradfærd.