Master i Transmedia Erhvervskommunikation
ESPM – Brasil
Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
4 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
BRL 627 / per month *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* op til 35 rater på 627,73 BRL + 1 rate på 691,21 BRL
Introduktion
Master i Transmedia Business Communication-kurset vil eleverne være forberedt på at:
- Evaluer scenarier og planlæg integrerede kommunikations- og marketinghandlinger, ved at kende de psykologiske karakteristika for hver prioriteret offentlighed for at være i stand til at udbrede brandets væsentlige koncepter blandt dem alle og skabe en opfattelse af merværdi.
- Forstå rækkevidden af digitale medier for at bruge dem mere effektivt ved at bruge COPE – Create Once Publish Everywhere-teknikken til også at optimere resultaterne i andre offline medier, hvilket skaber en virksomhed med et unikt image og diskurs.
- Øv modeller til at stimulere kreativitet ved at bruge metoder til at skabe forskellige alternativer til at kommunikere med markedet, der på samme tid kombinerer effektivitet med afbalanceret investering for at producere de forventede resultater.
Læreplan
hvad vil du lære
Kurserne vil blive ledet af professorer med faglig og akademisk erfaring inden for de respektive temaer, som vil præsentere indholdet live via webkonference, hvilket skaber stor interaktion mellem professorer og studerende med diskussion af cases, analyse af tekster og relevante bibliografiske indikationer.
Integrering af disciplin
- Integrering af disciplin
Planlægning og kreativitet
- Integreret kommunikationsplanlægning
- Digitalt kommunikationsunivers
- Kreative processer - Sådan kommunikerer du med differentiering
- Historiefortælling i organisationer
- Socio-miljømæssigt og økonomisk ansvar
- Reputation Management
- Virksomhedsbegivenheder
- Kriseforebyggelse og -styring
- Måling af kvalitative resultater
- Måling af kvantitative resultater
Interessenter
- Intern markedsføring og intern kommunikation
- Kommunikationsstyring for forskellige generationer
- Kunderelationer
- Presseforhold
- Markeds- og investorrelationer
- Regeringsforhold: Lobby
- Forholdet til Handelen
Applied Completion Project (PCA)
- Applied Completion Project (PCA)
*I slutningen af kurset vil de studerende præsentere kursusafslutningsarbejdet (TCC) personligt for et panel af professorer. Præsentationen finder sted på en af ESPM-enhederne i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.
Galleri
Ideelle studerende
alumne profil
Ved afslutningen af masteruddannelsen i Transmedia Business Communication vil den studerende være i stand til at udføre praktiske og ledelsesmæssige aktiviteter inden for forretningskommunikationsområdet i enhver organisation med teknisk viden til udøvelse af presserelationer, intern markedsføring, omdømmestyring , relationer til regeringen, måling af resultater, bl.a.
hvem det er beregnet til
- Fagfolk dedikeret til at opbygge produkternes institutionelle image og varemærkebillede, som bekymrer sig om virksomhedernes omdømme og deres forhold til de mest forskellige interessenter
- Kommunikations- og marketingprofessionelle, der beskæftiger sig med digitale medier og koordinerer virksomhedens online og offline interaktionsprocesser med markedet
- Ansvarlig for ledelse af teams, menneskelige ressourcer, tiltrække, udvikle og fastholde interne talenter, der skal håndtere udfordringerne ved at bringe forskellige generationer sammen for at danne højtydende multidisciplinære og multikulturelle teams
- Fagfolk med ansvar for reklame, institutionel og marketing marketing, public relations, presse, krisestyring, institutionelle relationer til de mest forskelligartede målgrupper, planlægning, oprettelse, implementering og måling af resultater af integrerede og strategiske kommunikationshandlinger
- Iværksættere, konsulenter, familievirksomhedsledere og selvstændige, der arbejder i deres egen virksomhed
- Virksomheder, reklame- og kommunikationsbureauer, rådgivere og konsulenter, der skal træne deres teams inden for planlægning, scenarievurdering, skabelse og styring af relationer til publikum.