Master i selvbetjeningsanalyse anvendt til markedsføring
ESPM – Brasil
Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
4 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
BRL 561 / per month *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* op til 35 rater á 561,75 BRL + 1 rater på 618,55 BRL
Introduktion
Master Self-Service Analytics anvendt til markedsføring med perspektivet om at forbedre læsningen af forretningsmiljøet, programmet er baseret på en tilgang, der kræver af deltagerne udarbejdelse og anvendelse af metoder og strategiske handlinger i det digitale miljø og i det strategiske og forhold. I et samarbejdsmiljø vil deltagerne planlægge handlinger og et kursusafslutningsprojekt, som vil blive udviklet gennem hele programmet.
Ideelle studerende
hvem det er beregnet til
- Forretningsanalytiker fra praktikanter til seniorer og alle professionelle, der ønsker at mestre ikke kun koncepter, men markedsværktøjer forbundet med dem.
- Konsulenter og selvstændige, der arbejder i området, og som ønsker at forbedre sig til at servicere mellemstore og store virksomheder.
- Virksomheder, reklame- og kommunikationsbureauer, der virkelig skal blive Datadrevne.
- Koordinatorer og ledere af forskellige forretningssegmenter.
alumne profil
Kandidater fra Master in Self Service Analytics Applied to Marketing-kurset forventes at have følgende kvalifikationer:
- Evne til at specificere beslutningsprocesserne gennem hele den analytiske rejse, fra indfangning og forberedelse, til datavisualiseringsdelen.
- Arkitekt og organiser interne og eksterne data og informationer for at understøtte operationel, taktisk eller strategisk beslutningstagning.
- Modellere komplekse problemer relateret til marketingprocesser.
- Anvend analytisk intelligens og et holistisk syn på informationsprocesser og -naturer for at understøtte operationel, taktisk eller strategisk beslutningstagning.
Indlæggelser
Læreplan
hvad vil du lære
Modul I – Fra BI til Analytics
- Business Intelligence
- Dataarkitektur
- SQL forestillinger
- Cloud anvendt på data
Modul II - Selvbetjening BI
- Introduktion til Self Service BI
- Datavisualisering
- Dato Art
Modul III – Dataforberedelse
- Datamodellering
- Dataforberedelse
Modul IV - Analyse
- Forudsigende analyse
- Auto Machine Learning
- Data Science principper
- Kursusafslutningsprojekt*
*I slutningen af kurset vil de studerende præsentere kursusafslutningsarbejdet (TCC) personligt for et panel af professorer. Præsentationen finder sted på en af ESPM-enhederne i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.