Master i branding
ESPM – Brasil
Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
4 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
BRL 581 / per month *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* op til 35 rater på 581,79 BRL + 1 rate på 640,50 BRL
Introduktion
Master i Branding-kurset vil eleverne være forberedt på at:
- Forstå, hvordan et brand med høj værdi, identitet og differentierede værdier bygges og styres.
- Udarbejd en branding-plan.
- Forstå mærket som en ekstremt vigtig ressource for din virksomhed, og at det ikke er begrænset til et symbol eller et navn.
- Udvikle digital branding ved at øge brand engagement gennem sociale medier.
- Integrer indsigt fra forskning om forbrugeradfærd i udviklingen af brandingstrategien.
- Forstå, hvordan man bruger de visuelle elementer i mærket såsom typografi og farver i udviklingen af brandidentiteten.
- Aktivér design-fagfolk til at forstå kraften i brand management til at bringe løsninger og resultater til virksomhederne.
- Arbejde med mærke licens.
- Kend grundlæggende juridiske spørgsmål om ophavsret, intellektuel ejendom, registrering og juridisk beskyttelse af mærket.
Indlæggelser
Læreplan
hvad vil du lære
Kurset vil blive udviklet i fjernundervisningsformatet, hvor onlineundervisningen foregår live. I disse liv vil eleverne have mulighed for at interagere med lærere og andre elever i et dynamisk og interaktivt miljø.
Kurset er opdelt i moduler, og disse vil blive gennemført af professorer med stor faglig og akademisk erfaring, ved brug af forskellige aktive metoder, såsom projekt, problemsituation, feltforskning, cases mv., altid forankret i aktuelle tekster og bibliografiske angivelser.
- Integrering af disciplin
- Moderne marketingkoncepter
- Forståelse af forbruger- og brandimage
- Brand Equity
- Forbrugstendenser
- Brand visuelle elementer
- Shopology
- Digital branding
- Brand Licensing
- Juridiske aspekter ved branding
- Økonomisk evaluering af mærker
- Brand Experience
- B2B-branding
- Brand personlighed og historiefortælling
- Branding til luksusmarkeder
- Kursusafslutningsarbejde (TCC)
*I slutningen af kurset vil de studerende præsentere kursusafslutningsarbejdet (TCC) personligt for et panel af professorer. Præsentationen finder sted på en af ESPM-enhederne i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.
Galleri
Ideelle studerende
alumne profil
Den studerende, der dimitterer fra Master i Branding, vil være i stand til at forstå, hvordan et brand af høj værdi bygges og styres og udvikle en brandingplan, og dermed danne en komplet professionel inden for deres ekspertiseområde med færdigheder, der inkluderer:
- Forstå brandet som en ekstremt vigtig ressource for din virksomhed, og at det ikke er begrænset til et symbol eller navn.
- Udvikl digital branding ved at øge brand engagement gennem sociale netværk.
- Inkorporer indsigt fra forskning i forbrugeradfærd i udvikling af brandingstrategi.
- Forstå, hvordan man bruger varemærkets visuelle elementer såsom typografi og farver i udviklingen af brandidentitet.
- Giv designprofessionelle mulighed for at forstå styrken af brand management til at bringe løsninger og resultater til virksomheder.
- Mestre de grundlæggende juridiske spørgsmål om ophavsret, intellektuel ejendomsret, registrering og juridisk beskyttelse af mærket.
hvem det er beregnet til
- Marketingprofessionelle eller andre områder, der har brug for at udnytte deres forretning.
- Marketing- og brandmanagere, der har brug for at udvikle deres brands.
- Iværksættere, der ønsker at bygge mærker.
- Designere, der ønsker at udvikle deres kompetencer inden for brand management.
- Folk, der er interesserede i at lære og udvikle deres færdigheder inden for brand management og forbrugeradfærd.