
Diplomuddannelse efter kandidat (postgraduate) in
Efteruddannelse i kommunikation og digital design ESPM – Brasil

Introduktion
Graduate Programme i kommunikation og digitalt design har til formål at uddanne ledere inden for marketing og strategi til at arbejde i organisationer af forskellige størrelser og sektorer, hvilket fremmer udviklingen af en vision om markedstendenser, der fører til effektiv ledelsesmæssig beslutningstagning og udviklingsledelse. holdninger, der er forenelige med filosofien om fokus på markedet, etik og virksomhedsansvar.
Læreplan
hvad vil du lære
Kursusprogrammet har en sammensætning, der afspejler ESPMs erfaring med uddannelse af marketingprofessionelle.
I alt har kurset 11 discipliner og en disciplin til forberedelse af Course Completion Work (TCC). Deltageren vil studere et emne ad gangen med undervisning via webkonference to dage om ugen, i henhold til kursusplanen.
forretningsfærdigheder
Dannet af moduler, der har til formål at udvikle postgraduate generelle kompetencer
- Erhvervsmiljø og forretningsstrategier
- People management
- Grundlæggende om markedsføring
- Grundlæggende om økonomistyring
Digital markedsføring
Består af moduler, der har til formål at udvikle generelle områdekompetencer
- Digital forbrugeradfærd
- Digitale medier I: Displaymedier og søgemaskinemarkedsføring
- Digitale medier II: Sociale medier og nye medier
- E-handel
Brugererfaring
Dannet af moduler, der har til formål at udvikle specifikke kursuskompetencer
- Informationsarkitektur og interaktionsdesign
- Prototyping og anvendelighedstests
- gamification
Afslutning af kursusarbejde
Udarbejd et afsluttende arbejde med praktisk anvendelse af teoretiske referencer, begreber og metoder dækket gennem hele kurset. Udvide, organisere og uddybe kendskabet til de vigtigste begreber involveret i udarbejdelsen af en kommunikations- og digital designplan.
Under vejledning af en vejleder vil den studerende udvikle et projekt med praktisk anvendelse af de teoretiske referencer og metoder, der behandles gennem hele forløbet, som kan anvendes på deres arbejdsplads eller endda rettet mod iværksætteri.
*I slutningen af kurset vil de studerende præsentere kursusafslutningsarbejdet (TCC) personligt for et panel af professorer. Præsentationen finder sted på en af ESPM-enhederne i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.
Programresultat
Træn deltagere inden for kommunikation og digitalt design til at arbejde i organisationer af forskellige størrelser og sektorer, fremme udviklingen af en aktuel markedsvision, der fører til effektiv præstation og udvikling af holdninger, der er kompatible med markedet, inden for etik og ansvar.
Galleri
Ideelle studerende
alumne profil
Kandidaten fra postgraduat-kurset i kommunikation og digitalt design forventes at have følgende kvalifikationer:
- Understøtte driften i de vigtigste Marketingkanaler og digitale grænseflader.
- Inkorporer bedste praksis for brugervenlighed, der optimerer brugerinteraktion med digitale aktiver.
- Anvend god praksis for interpersonelle forhold for at bidrage til teamets præstation.
hvem det er beregnet til
Henvender sig til nyuddannede inden for ethvert vidensområde og til iværksættere, der arbejder eller har brug for at uddybe deres viden inden for kommunikation og digitalt design, med det formål at udvide deres forståelse af virksomhedernes behov.