Efteruddannelse i forretningsstyring og marketing
ESPM – Brasil
Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
3 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
BRL 517 / per month *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* op til 35 rater på 517,84 BRL + 1 rate på 570,19 BRL
Introduktion
Postgraduate kursus i Business Management og Marketing med det formål at præsentere koncepter, modeller og værktøjer med det formål at konsolidere viden om virksomhedsledelse og marketing gennem et holistisk og moderne perspektiv, der sætter deltagerne i stand til at arbejde inden for området marketing, i virksomheder forskellige størrelser, sektorer og udviklingsstadier.
Målet er at privilegere høj teknisk viden, der fører til en effektiv præstation af marketingmedarbejderen, samt udvikling af kompetencer, der er forenelige med filosofien om fokus på markedet, etik og ansvar.
Ved afslutningen af kurset vil den studerende være i stand til at forstå de forskellige områder af markedsføringsaktivitet, deres indbyrdes sammenhænge og den rolle, marketing spiller i støtte til strategi.
Læreplan
hvad vil du lære
Kursusprogrammet har en sammensætning, der afspejler ESPMs erfaring med uddannelse af marketingprofessionelle.
I alt har kurset 13 discipliner, hvoraf den ene er til forberedelse af Course Completion Work (TCC). Deltageren vil studere et emne ad gangen med undervisning via webkonference to gange om ugen, i henhold til kursusplanen.
Forretningskompetencer
- Analyse af miljøer og strategier
- Menneskelig faktor
- Grundlæggende om markedsføring
- Fundamentals of Finance
markedsføring
- tjenester
- Produkter og mærker
- Innovation og kreativitet
- Prisdannelse
- Distribution og salg
- Forbrugermarkedsanalyse
- Big Data Analytics
- Marketing og digital kommunikation
- Kursusafslutningsarbejde
*I slutningen af kurset vil de studerende præsentere kursusafslutningsarbejdet (TCC) personligt for et panel af professorer. Præsentationen finder sted på en af ESPM-enhederne i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.
Programresultat
Uddanne deltagere i marketingområdet til at arbejde i organisationer af forskellige størrelser og sektorer, fremme udviklingen af en aktuel markedsvision, der fører til effektiv præstation og udvikling af holdninger, der er forenelige med filosofien om fokus på markedet, etik og ansvar. Ved afslutningen af kurset vil den studerende være i stand til at forstå de forskellige områder af marketingaktivitet.
Galleri
Ideelle studerende
alumne profil
Kandidater fra Postgraduate Course in Business Management and Marketing forventes at have følgende kvalifikationer:
- Analyser faktorer i marketingmiljøet, der påvirker en organisations forretning og identificer faktorer, der kan påvirke virksomhedens resultater
- Forstå de vigtigste strategier relateret til marketingarbejde og markedsføringens rolle i organisationen
- Kend og anvende de relevante handlinger til marketingmixet, idet du er i stand til at identificere den bedste praksis for hver markedssituation.
- Analyser data og resultater objektivt med fokus på resultater.
hvem det er beregnet til
Henvender sig til nyuddannede inden for ethvert vidensområde og til iværksættere, der arbejder eller har brug for at uddybe deres viden inden for marketingområdet, med det formål at udvide deres perspektiver på analyse af forretningssituationer.