Professionelt certifikat i digital markedsføring
Online
VARIGHED
6 Months
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
USD 6.950
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Fremme din karriere inden for digital markedsføring
Efterspørgslen efter marketingfolk, der kan navigere i denne transformation i hele branchen, er stor, og rekrutteringseksperter har identificeret en betydelig mangel på digitale marketingtalenter - McKinley Marketing Partners' rapport om ansættelser i 2021 viste, at efterspørgslen overstiger udbuddet med 59 % til 19 %.
Det betyder, at det er det perfekte tidspunkt til at lære de færdigheder, som virksomhederne har brug for, herunder:
- Markedsføring af indhold
- Kundeoplevelse og engagement: Samtaler, kampagner og konvertering
- Automatisering af markedsføring
- Marketingeksperimenter og analyse
- Markedsføring på sociale medier
- Søgemaskineoptimering (SEO) og søgemaskinemarkedsføring (SEM)
- 80 % Procentdelen af brands, der bruger betalt reklame på sociale medier i 2022 (Kilde: Hubspot State of Marketing Trends, 2022)
- $123.899 Gennemsnitslønnen for stillingen som 'Digital Marketing Manager' i USA i 2022 (Kilde: Glassdoor, 2022)
- 860.000 Antal ledige stillinger for digitale marketingfolk i 2022 (Kilde: Linkedin, 2022)
Ideelle studerende
Hvem er dette program til?
Det professionelle certifikat i digital markedsføring er et startskud, der vil fremme din karriere inden for digital markedsføring. Det vil give dig et bredt overblik over det digitale markedsføringslandskab, hjælpe dig med at udvikle de mest efterspurgte færdigheder og finde din niche inden for dette hastigt voksende felt. Dette program er ideelt til:
- Fagfolk i den tidlige karriere, der ønsker at gå ind i et felt i høj vækst
- Professionelle, der ønsker at skifte fra deres nuværende specialisering til markedsføring
- Traditionelle marketingfolk eller virksomhedskommunikationsprofessionelle, der ønsker at bygge videre på deres nuværende kvalifikationssæt til at udvikle digitale markedsføringsevner.
Programresultat
Program Takeaways på højt niveau
- Få et start-til-slut-perspektiv af den strategi og implementering, der kræves for at blive en professionel digital marketingmedarbejder.
- Få praktisk erfaring med væsentlige digitale marketingfærdigheder, herunder SEO, SEM, sociale medier, e-mailmarketing og displayannoncer.
- Lær, hvordan du optimerer dine vækstmarkedsførings- og kundeanskaffelsesstrategier ved hjælp af metrics såsom konverteringsoptimering, A/B-tests, tilskrivning og eksperimentering.
- Deltag i karrierefokuserede webinarer og opgaver designet til at fremme din faglige udvikling inden for digital markedsføring.
- Interager 1:1 med brancheeksperter og få fokuseret indsigt i den virkelige verden, branchevejledning og meget mere.
- Nyd forbedrede netværksmuligheder og et indbygget supportsystem via en dedikeret Slack-kanal, der forbinder dig med dine jævnaldrende og andre branchefolk.
Byg dit færdighedssæt
Byg dine strategier
- Skab indhold, der konverterer
- Optimer dine kampagner for maksimalt investeringsafkast
- Segmentér målgrupper på tværs af sociale platforme, og tilpas dine budskaber
- Automatiser opgaver for at skalere hurtigere og mere effektivt
- Hold dine e-mails væk fra spamfiltre og foran dine kunder
Byg din fremtid
- Gennemfør et hovedstensprojekt for at tilføje til din portefølje
- Opret et effektivt CV, følgebrev og LinkedIn-profil
- Byg din digitale marketingportefølje med hjælp fra en brancheprofessionel
- Bestem, hvilken karrierevej inden for digital markedsføring, der passer bedst til dig
- Find dine influencers
- Byg dit netværk
Program højdepunkter
Læreplan
Moduloversigter
Afsnit 1: Kundeforståelse og segmentering
Den første sektion af dette program springer direkte ind i de grundlæggende principper for digital markedsføring, fra kundeerhvervelsestragten til kundepersonas, og opbygger derefter en dybere forståelse af kundeadfærd, segmentering og indholdsmarkedsføringsstrategier.
Afsnit 2: Indhold, sociale medier og søgemaskiner
Den anden sektion dykker ned i optimeringsteknikker, sociale mediers nøgleperformanceindikatorer og kalenderstyring, tilpasning af indholdsstrategi med kundernes behov, brand storytelling og søgemaskinemarkedsføring (SEM).
Afsnit 3: Digitale kanaler, strategi og udførelse
Dette afsnit udforsker strategier for yderligere digitale kanaler, såsom e-mailmarketing, betalt og organisk markedsføring på sociale medier og andre metoder til at hjælpe dig med at udvide din rækkevidde, såsom henvisningsmarketing, retargeting og remarketingstrategier.
Afsnit 4: Marketingeksperimentering, automatisering og optimering
Dette sidste afsnit udforsker strategier til at designe og udføre end-to-end digitale marketingkampagner, optimering af konverteringsfrekvens og metoder til tilskrivning og eksperimentering. Programmet afsluttes med afslutningen af hovedstensprojektet.
Certificeringer inkluderet i programmet
- Google Analytics for begyndere og avancerede Google Analytics-certificeringer
- Google Ads Display- og Google Ads Search-certificeringer
- HubSpot Content Marketing og Social Media Certificeringer
- SEMrush SEO Toolkit-certificering
Casestudier
JetBlue
Udforsk de teknikker, som JetBlue brugte til at skabe deres køberpersona, og hvordan disse oplysninger hjalp dem med at skabe kampagner, der virkelig havde forbindelse til deres kunder.
Det ærlige selskab
Lær, hvordan The Honest Company brugte kampagneudkast og -eksperimenter i Google Ads til at teste deres onlinekampagne for kundeindsigt og til at optimere budgivning, destinationssidedesign og annoncetekst.
Analyser strukturen af brand storytelling gennem linsen af Google Indiens "Reunion"-reklame, et sted, der har haft over 15 millioner visninger til dato.
P&G
Lær, hvordan P&G har adresseret de tre mest artikulerede smertepunkter i tandplejen ved at oprette et websted, der tilbyder efteruddannelse, den seneste tandlægeforskning og værktøjer til praksisstyring i stedet for at sende sælgere til tandlægekontorer.
Dollar Shave Club
Hvem ville have troet, at abonnementsbarberblade kunne være så populære? Ved at bruge succesfulde digitale marketingstrategier har Dollar Shave Club personliggjort et tidligere generisk produkt. Lær, hvordan de opnåede dette.
Due
Emner som kundesegmentering og at fortælle gode brandhistorier kommer til live i 'Real Beauty'-kampagnen af Dove, skønhedsplejelinjen, der har til formål at gå dybere end bare sæbe.
Karrieremuligheder
At blive en effektiv digital marketingmedarbejder kræver en dynamisk blanding af domæneviden og effektive kommunikationsevner. Dette program vil guide dig i at udvikle en karrierevej inden for digital markedsføring ved at hjælpe dig med at udforme din elevator pitch og skærpe dine interviewfærdigheder. Disse tjenester leveres af Emeritus, vores læringssamarbejdspartner for dette program. Supportteamet omfatter programledere og karrierecoacher, som vil hjælpe dig med at nå dine læringsmål og guide dig gennem din jobsøgning. Det primære mål er at hjælpe dig med de færdigheder, der er nødvendige for at blive forberedt til en karriere inden for det digitale marketingfelt. Vi garanterer dog ikke jobformidling.
Emeritus yder assistance med følgende karriereforberedende tjenester:
- At skrive bemærkelsesværdige CV'er og følgebreve
- Oprettelse af effektive LinkedIn-profiler
- Navigerer din jobsøgning
- Forbereder til interviews
- Udarbejdelse af din elevatorplads
- Forhandling af løn
Øvelser med fokus på at lancere en karriere inden for digital markedsføring omfatter:
- Jobsøgning og samtale til digital marketing stillinger
- Opbygning af dit personlige brand og fremme dine færdigheder
- Kommunikation af digitale marketingkoncepter gennem et hovedstensprojekt