
Kandidat in
MA i international e-business El Centro de Estudios Económicos y Comerciales

Stipendier
Introduktion

Den hurtige udvikling af digital økonomi i international sammenhæng viser nutid og fremtid, hvor virksomheder vil konkurrere i en globaliseret scenario med internettet som det vigtigste middel til erhvervslivet og i sagens natur som et centralt element i sin internationalisering. En anden virkelighed at overveje, er ubalancen manifest blandt spanske virksomheder og flere voksende økonomier, som har en længere tid rundvisning både integrationen af digitale aspekter i deres strategier og udarbejdelse og viden om fagfolk i deres værktøjer.
Den Master i International E-Business født med det formål at bidrage til omdannelsen af vores virksomheder og fagfolk til dette nye miljø og resultatet af sammensmeltningen af nødvendige viden til at udvikle en strategi for international handel med digitale værktøjer skal bruge for at nå dette mål. ICEX Spanien Eksport og investeringer bringer omfattende uddannelse erfaring i den digitale uddannelse af ledende medarbejdere internationalt.
Programmet kombinerer en grundig forståelse af begreberne alle områder, der udgør den digitale virksomhed, hovedsagelig tværfaglig, med den praktiske gennemførelse, gennem talrige reelle tilfælde af virksomheder i forskellige størrelser og sektorer. Intet bedre end erfaringerne fra dem med mere erfaring til at bane vejen for nye aktører. Denne filosofi kommer til udtryk i et billede af lærere, alle fagfolk i den digitale sektor, der bidrager deres omfattende erfaring og viden til elevernes læring, gennem en metode 100% on-line muliggør direkte kontakt mellem elever og lærere gennem online (fora, chat, webkonferencer sessioner, hovedtaler, etc.) værktøjer, respekt maksimal kompatibilitet med professionelle forpligtelser.
Programmet henvender sig til både begyndere på dette område, og de fagfolk, der ønsker at udvide deres viden og / eller anvende dem på det komplicerede international sammenhæng. Velkommen til denne spændende kursus.
MÅL
Tilegne sig den viden, tekniske færdigheder og kompetencer i international business management under nye business management modeller, digital markedsføring og nye teknologier.
Analyse af virkningen af ledelsesmodeller, der stammer fra anvendelsen af moderne informationsteknologi og kommunikation.
Give deltagerne mulighed for at vende deres virksomheder i lokomotiver i den digitale økonomi i et internationalt miljø, og slå denne viden i de vigtigste konkurrencefordel.
At vide, hvordan til at håndtere virksomheder, der anvender de mest avancerede og dynamiske modeller, som er dem af den digitale tidsalder.
Integreret i den strategi for internationalisering af de traditionelle virksomheder de centrale elementer i den digitale økonomi, der bidrager til modernisering af virksomheder og deres internationale konkurrenceevne.
Udvikle færdigheder og strategisk tænkning for internationalisering virksomheder, der anvender digitale værktøjer, fremme åbningen af nye markeder til lavere omkostninger og en mere effektiv og skalerbar måde.
Forstå og fortolke innovation og forandringsledelse modeller, tilpasse virksomheden til nye realiteter, som de nye teknologier.
Metode
Programmet finder sted helt online med metoden, med brug af de mest avancerede pædagogiske teknikker i dette format.
Indholdet er udviklet med en stærk praktisk del, der kombinerer:
- Ved hjælp af teknologier som virtuelt universitet, virtuelle whiteboard, webkonference, fora og kollaborative arbejdsredskaber.
- reelle business cases, der sikrer de studerende et praktisk kendskab til anvendelsen af digitale sammenhæng i virksomheden, med henblik på international ekspansion.
- Særlige sessioner: Forelæsninger af de vigtigste fagfolk fra virksomheder og institutioner i det digitale og internationalt miljø.
- Individuel og team arbejde, sikrer den praktiske anvendelse af læring.
Den studerende skal lave et speciale under vejledning af en vejleder, der består af udarbejdelsen af en forretningsplan internationalt og fokuseret på de teknikker og midler til den digitale økonomi.
Det maksimale antal elever i kurset er 30, som går ind for en direkte og løbende kommunikation med læreren og eleven sikrer tæt formation.
Planlægningsaktiviteter, øvelser, oplæsninger og casestudier er designet til studerende til at afsætte 12 til 15 timers arbejdsuge.
indhold
modul 0
E-Learning værktøjer og Virtual Campus
Formålet med dette modul er at uddanne de studerende med de redskaber og funktioner i Virtual Campus.
Fase 1 Strategi Internationalisering Digital Forretning
- Digital strategi
- Information og analyse af Internationale Markeder
- markedspladser strategi
- Grundlæggende begreber og Financial Accounting
- Business Plan: finansieringsplan
- offentlige og private midler
- Digital Business Plan
Fase 2 Teknologi Værktøj til Business Internationalisering
- Systemer og Teknologi fundamentals at starte en virksomhed på internettet
- Wordpress WooCommerce værksted. Opret din egen online-butik.
- Systemer Sikkerhed og informationsteknologi
- E-handel teknologi til at starte en virksomhed på internettet
- Trends og nye digitale teknologier.
Fase 3 On-Line Marketing For Business Internationalisering
- Digital Marketing Plan. Kom godt i gang i Digital Marketing
- Digital Advertising
- Search Engine Marketing
- Metode 2.0. Web 2.0, sociale netværk og sociale medier
- Ressource og Performance (Digital Analytics)
- Casestudie Marketing Plan
Fase 4 E-handel og internationale forretningsmuligheder
- Grundlæggende om E-handel: Main forretningsmodeller og data Sector
- Design en elektronisk handel strategi for internationalisering af selskabet. Miljøer Teknologi Gældende for e-handel. Betalingsmidler Online
- Online Marketing gælder for e-handel. Juridiske aspekter af digital virksomhed. Kunden. Digital Analytisk Gældende for e-handel
- Betydningen af e-handel i Mobility
- Operationer og Logistik E-handel International
End Master Project
Studerende vil analysere data fra et selskab, og undersøge muligheden for sin internationale ekspansion gennem oprettelse af en online-kanal.
Arbejdet vil blive ledet af tutorer ICEX-CECO, der udfører præsentation og forsvar i september.
modtagere
- Kandidater internationalt orienteret og interesseret i det digitale miljø.
- Fagfolk, iværksættere eller virksomhedsledere og iværksættere i alle sektorer, der ønsker at øge deres færdigheder til at udvikle deres forretning i det digitale miljø.
Evaluering og certificering
Hver elev vil blive vurderet individuelt, afhængigt af det udførte arbejde, og deres grad af deltagelse i de forskellige moduler i Masters.
Kriterierne Proceduren og evaluering er etableret for hvert modul, og inden for hver, for hver foreslåede aktivitet evaluerbare.
Afsluttet modulerne for de fire faser af programmet og afslutte Master Project, vil den studerende modtage graden af Master i International E-Business.
undervisning
Den studieafgifter beløb til 2.950 euro for fuld masteruddannelse der skal betales på én gang eller tidsforskydningen:
- 1.000 euro for "reservationsgebyr" til anmeldelsen af den endelige optagelse på MBA, inden tilmeldingsperioden.
- 10 månedlige afdrag på 195 euro hver, som vil være effektiv i de første 10 dage i hver måned fra oktober 2017 til juli 2018 inklusive. Manglende at betale et månedligt gebyr involverer afmelding og tab af plads på kurset, mister alle rettigheder i henhold til registreringen.
Den første betaling vil ske ved bankoverførsel, skal den studerende indsende dokumentation for det via e-mail til [email protected].
De resterende betalinger vil blive foretaget af direkte debitering. Den manglende betaling af sådanne beløb, inden indikeretVil betyde tab af rettigheder.
Ansøgere, der ikke påvirker betaling for reservationen inden for den fastsatte frist, vil miste deres ret til den reserverede plads. Da betaling af reservationsgebyr er erhvervelsen af en ret, vil indtægterne realiseret under denne post ikke blive refunderet.
Tilmeldingsgebyret inkluderer undervisning online, dokumentation og undervisningsmateriale i virtuelle støtte format og tutorials Projekt ende MBA
ICEX-CECO forbeholder sig ret til at aflyse programmet, når antallet af deltagere ikke når minimum i henhold til hver enkelt sag.