Master i Marketing and Innovation Management
Edith Cowan University
Nøgleinformation
Campus placering
Joondalup, Australien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
4 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* vejledende gebyr pr. semester
Introduktion
Master of Marketing and Innovation Management er et unikt kursus i Western Australia, der udvikler marketingledere, der er i stand til at tackle komplekse forretningssager i nationale og internationale sammenhænge.
Studerende på dette kursus vil være i stand til at skabe værdi for en organisation, deres kunder, deres partnere og samfundet som helhed. De vil være udstyret med de færdigheder og viden, der kræves til en karriere inden for kunde-, produkt-, brand- og indtægtsstyring, og færdighederne til at undersøge kundernes behov, bringe nye og innovative produkter til markedet, styre kanalpartnere og styre kundetilfredshed og loyalitet .
Dette kandidatuddannelse giver de studerende færdigheder, teori og praktisk erfaring til at revidere et marked, identificere muligheder og skabe, implementere og styre markedsføringsprocesser og planer.
Banegang
Akademiske optagelseskrav (bånd 8)
Akademiske optagelseskrav (bånd 8) kan være opfyldt gennem afslutningen af et af følgende:
- Bachelorgrad i en kognat disciplin; eller
- Hvor accepteret, ækvivalent førlæring, herunder mindst fem års relevant erhvervserfaring.
Krav til engelsk sprog (Band 4)
Engelsk kompetencekrav kan være opfyldt gennem gennemførelsen af et af følgende:
- IELTS Akademisk samlet båndminimumscore på 6,5 (intet individuelt bånd mindre end 6,0);
- Bachelorgrad fra et land angivet på siden Engelsk kvalifikationsbånd;
- 0,375 EFTSL-studier på ph.d.-niveau eller højere afsluttet hos en australsk udbyder af videregående uddannelser (eller tilsvarende);
- Hvor accepteret, ækvivalent førlæring, herunder mindst fem års relevant erhvervserfaring; eller
- Andre test, kurser eller programmer defineret på siden Engelsk kvalifikationsbånd.
Pixabay / Pexels
Kursusdetaljer
Semestertilgængelighed
- Semester 1: Undersøg fuldtidsjob i Joondalup
- Semester 2: Undersøg fuld tid på Joondalup
Kursusstruktur
Enhedskode | Enhedstitel | Kreditpoint |
FBL5010 | Håndtering af mennesker og organisationer | 20 |
FBL5020 | Marketing Leadership | 20 |
FBL5030 | Grundlæggende om værdiskabelse i erhvervslivet | 20 |
MKT6300 | Forbrugeradfærd | 20 |
MKT6302 | Salgsfremmende marketing | 20 |
DES5102 | Designtænkning | 20 |
MKT6304 | Ny produktudvikling | 20 |
MKT6308 | Aktuelle problemer i marketing | 20 |
CMM5170 | Annoncering og brand Awareness | 20 |
MBA6090 | Iværksætteri, innovation og kreativitet | 20 |
MKT6310 | Marketingundersøgelser | 20 |
Vælg en enhed fra: | ||
MKT6320 ^ | Markedsundersøgelsesprojekt 1 | 20 |
BUS6900 ^ | Management Practicum | 20 |
^ Kerneindstilling
Kursusundervisning
- Anvend kritisk tænkning og tekniske færdigheder for at løse autentiske forretningsproblemer.
- Demonstrer effektive kommunikations- og teamwork-færdigheder, der passer til kulturelle sammenhænge.
- Demonstrere mestring af et globalt organ af markedsføring og innovation viden og praksis, herunder viden om forskningsprincipper og metoder
- Initiativ, planlægning og udførelse af et betydeligt projekt uafhængigt for at imødekomme aftalte leverancer.
- Begrund beslutninger og domme, der vedrører et komplekst forretningsspørgsmål under hensyntagen til de etiske og sociale følger.
Professionel anerkendelse
Akkrediteret af: Australian Marketing Institute (AMI)
Karrieremuligheder
Kandidater vil være udstyret til at fremme deres karriereudvikling i en af de mange marketingdiscipliner. For dem, der allerede er i ledelse, leverer graden avanceret faglig udvikling inden for strategiske markedsføringsområder, såsom global markedsføring, produkt- og serviceinnovationsstyring og strategisk markedsføring.
Eventuelle fremtidige jobtitler
Marketing Director, Marketing Manager, Sales Manager, Brand Manager, Product and Advertising Manager, Market Researcher.
Indlæggelser
Læreplan
Kursusdetaljer
Semester tilgængelighed
- 1. semester: Studerer på fuld tid på Joondalup
- Semester 2: Studerer på fuld tid på Joondalup
Kursusstruktur
Enhedskode | Enhedens titel | Kreditpoint |
FBL5010 | Ledelse af mennesker og organisationer | 20 |
FBL5020 | Markedsføringsledelse | 20 |
FBL5030 | Grundlæggende om værdiskabelse i erhvervslivet | 20 |
MKT6300 | Forbrugeradfærd | 20 |
MKT6302 | Salgsfremmende markedsføring | 20 |
DES5102 | Design tænkning | 20 |
MKT6304 | Ny produktudvikling | 20 |
MKT6308 | Aktuelle spørgsmål i markedsføring | 20 |
CMM5170 | Annoncering og brandbevidsthed | 20 |
MBA6090 | Entreprenørskab, innovation og kreativitet | 20 |
MKT6310 | Marketing Research | 20 |
Vælg en enhed fra: | ||
MKT6320 ^ | Markedsundersøgelsesprojekt 1 | 20 |
BUS6900 ^ | Ledelsespraksis | 20 |
^ Kernemulighed
Galleri
Programresultat
Kursets læringsudbytte
- Anvend kritisk tænkning og tekniske færdigheder til at løse autentiske forretningsproblemer.
- Demonstrere effektive kommunikations- og teamworkfærdigheder, der passer til kulturelle sammenhænge.
- Demonstrere beherskelse af et globalt organ af marketing og innovation viden og praksis, herunder viden om forskningsprincipper og metoder
- Selvstændigt igangsætte, planlægge og udføre et væsentligt projekt for at opfylde aftalte leverancer.
- Begrund beslutninger og domme, der behandler et komplekst forretningsspørgsmål under hensyntagen til de etiske og sociale konsekvenser.